نوشته شده توسط : alireza

سلام دوستان

چند وقتی هست که وقت نمیکنم این وبلاگ رو به روز رسانیش بکنم برای همین تصمیم به بستنش گرفته بودم اماحیفه که اینجا بسته بشه حالا هرکس دوست داره اینجا رو اداره کنه بیاد به وبلاگ زیر و اعلام امادگی بکنه

www.javoone.blogveb.com



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 2899
|
امتیاز مطلب : 134
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
  سازمان لیگ برتر فهرست کامل بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات به تیمهای لیگ برتر منتقل شده اند را اعلام کرد.

در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر که از22آبان تا 15 آذر ادامه داشت، 25 بازیکن داخلی و خارجی به تیم های لیگ برتری پیوستند ضمن اینکه 7باشگاه نیز در بازار نقل و انتقالات شرکت نکردند.

اسامی بازیکنانی جدید 11 باشگاه حاضر در لیگ برتر به شرح زیر است :
* پرسپولیس : سکوبرت ( از باشگاه پلیمنت انگلیس)
* استقلال : حوار ملامحمد ( ازباشگاه اربیل عراق) و علی صباحی (از امیدهای استقلال)
* راه آهن : مجتبی خنجری و یک بازیکن صربستانی
* استیل آذین : پیترسدیو(از باشگاه دی استراوا اسلواکی) و محسن الیاسی ( از باشگاه شن سا) ، اگدیوس مایوس (لیتوانی)
* پیکان قزوین : الونگ الونگ ، زلاتان هارثانی (از باشگاه دی استراوا اسلواکی) ، صالح سدیر (باشگاه احد لبنان) رحمان رضایی (از باشگاه شاهین بوشهر)
* صبا باتری قم : سعید آقاجانی ، حمید رضا پاکیزه ، مسعود کشوری فرد (هر سه از امیدهای صبای قم )
* فولاد خوزستان : باکاری جرومی دیاکیته (از باشگاه فرانکفورت آلمان)
* شاهین بوشهر : عماد محمد رضا (از باشگاه الزمان مصر) و میلاد صارمی (از امیدهای شاهین بوشهر)
* تراکتورسازی تیریز: حسن ابهری (تمیدید قرارداد) محمد احمدپوری (بازیکن قرضی از شاهین بوشهر)
* شهرداری تبریز: علی انصاریان (بازیکن قرضی از باشگاه فولاد گستر تبریز) و گلسون دو سانتوز( از باشگاه ابومسلم)
* نفت تهران : سیامک کوهنورد (از باشگاه مقاومت سپاسی) ، ژودیفلی فریرا(موراسلول برزیل) محمد رضا ناصحی (قرضی از باشگاه سپاهان)

بنابر اعلام سازمان لیگ به جز باشگاه های استقلال، استیل آذین، تراکتورسازی، نفت آبادان، مس کرمان و نفت آبادان سایر باشگاه های لیگ برتر مجاز هستند تا از یک سهمیه بازیکن آزاد خود استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل - دیروز خبری عجیب دهان به دهان در تمرین استتقلال چرخید. ورود نام ایمان مبعلی به لیست فروش باشگاه استقلال خبری بود كه دیروز بازیكنان این تیم را تحت تاثیر قرار داد.
به نظر می رسد تلاش مسئولان باشگاه استقلال برای جذب یك هافبك جدید تنها به دلیل مصدومیت مجتبی جباری نیست . استقلالی ها به هیچ وجه از عملكرد ایمان مبعلی راضی نیستند و با توجه به هزینه بالایی كه برای او در نظر گرفته اند می كوشند تا به نوعی از زیر بار قرارداد سنگین هافبك ملی پوش خود خارج شوند.
حالا باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه سرنوشتی در انتظار مبعلی است، آیا حضور او در لیست فروش استقلال شكل علنی به خود می گیرد یا این خبر تنها به دلیل شوك دادن به هافبك ملی پوش آبی پوشان است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مبعلی , استقلال , فروش , فروشبازیکن , بازیکنان , ترانسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
سیاوش اکبرپور مهاجمی که سال‌ها پیراهن استقلال را تن می‌کرد پس از شکست هفتم استیل‌آذین گفت: «جدایی از استقلال بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود. حالا می‌فهمم که اشتباه کرده‌ام.» سیاوش برای جدایی از استقلال چنان سراسیمه و ذوق‌زده بود که در همان روزهای آغازین فصل نقل و انتقالات پای قرارداد اغواکننده‌ای که سربرگ آن نوشته شده بود باشگاه فرهنگی- ورزشی استیل‌آذین را امضا کرد. او با گذشت 14 هفته از لیگ حالا پشیمان است، پشیمان از انتخاب سراسر عجله‌ای که در فصل نقل و انتقالات داشت. او حالا می‌خواهد به هر شکل ممکن به استقلال برگردد. برای بازگشت هیچ شرطی هم ندارد، حتی حاضر است هر آنچه تا امروز از استیل‌آذین گرفته را پس بدهد و آزاد بشود! *** ماجرای سیاوش اولین بار نیست که در استقلال اتفاق می‌افتد و قطع به یقین آخری‌اش هم نخواهد بود اما تماشای حال و روز مهاجم سابق آبی‌ها می‌تواند برای بازیکنانی که امروز صاحب پیراهن استقلال هستند درس بزرگی را به همراه داشته باشد. یاد آن روز می‌افتیم که یکی از دوستان می‌گفت: «این بازیکنان هرجا پول بیشتری باشد همان جا چتر خود را باز می‌کنند!» باور کردنش سخت بود. حداقل از جانب سیاوش اکبرپور که هرگاه در ورزشگاه آزادی می‌دیدیمش با مشت به سینه‌اش می‌کوبید و می‌گفت: «فقط استقلال.» چه کسی می‌توانست باور کند که سیاوش از استقلال می‌رود یا حسین کاظمی با آن کوله‌بار تجربه با دیدن چک‌های پر از صفر باشگاه استیل‌آذین پایش سست شود و اراده‌اش را از دست می‌دهد؟ *** از گذشته‌ها باید درس گرفت. روی سخن‌مان با بازیکنانی است که امروز زمزمه‌های جدایی‌شان از استقلال شنیده می‌شود. سرمایه‌های اقتصادی استقلال به اندازه یک دهم سرمایه‌هایی نیست که امروز در استیل‌آذین صرف شده اما امروز می‌توان با صدای رساتری به بازیکنانی که صاحب پیراهن با ارزش استقلال هستند گفت: «همه چیز پول نیست و همه دروازه‌ها از سکه‌های زرد رنگ نمی‌گذرد.» گاهی باید به خاطر هواداران از خیلی چیزها گذشت و مقابل هر پیشنهادی سست و بی‌اراده نشد!

:: موضوعات مرتبط: اخبار , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اختصاصی استقلالی - وقتی بعد از چند سال كه داوران خارجی دربی سرخابیها را سوت می زدند، بالاخره در بازی برگشت لیگ 88 قرار بر این شد كه به جهت بالا بردن سطح داوری در ایران، قضاوت این بازی بزرگ نصیب داوران وطنی شود. اكثر كارشناسان، مطبوعات و مردم از این قضیه استقبال كردند.
در سه بازی قبل كه استقلال نتیجه مطلوب نمی گرفت داوران ایرانی عالی بودند، اما در دربی 69 استقلال پیروز میدان شد، كه این نتیجه برای عده ای كه نقش تعیین كننده ای در اذهان عمومی دارند، ناراحت كننده بود.
همیشه گفته اند انسانهایی كه ریاكار هستند و تظاهر میكنند، بالاخره روزی ماهیتشان معلوم میشود. گزارشگران و مجریان صدا و سیما، روزنامه ها، سایتها و ... كه خود را عادل می دانستند و تظاهر به بی طرفی میكردند، ماهیت خود را نشان دادند. و چه خوب شد كه این گونه شد. تا استقلال دشمنان خود را بشناسد.
تمام این اتفاقات تلخ بعد از برد استقلال در مقابل رقیب دیرینه خود آغاز شد. آیا این جرم است ؟ آیا بردن حق ما نبود؟
استقلال را متهم به خرید داور می كنند !!!
در این بازی كمك داور با شهامت پرچم خود را بالا برد و گل پرسپولیس را مردود اعلام كرد. با یكبار دیدن شاید به نظر آفساید نباشد، ولی وقتی چندبار مشاهده می كنیم، مشخص می شود كه آفساید بدرستی اعلام شده . كمك داور در این صحنه بهترین جایگیری را دارد، و فقط او می تواند نظر دهد. چرا قبل از این، كارشناسان می گفتند دوربین ها نمی توانند ملاك تشخیص باشد، و اگر كمك داور جایگیری مناسبی داشته باشد حرف او سند است، اما حالا حرفشان برعكس شده.
فقط تنها ایرادی كه از كمك داور باید گرفت این است كه از رأی خود نمی تواند دفاع كند. آقای مرتضی كریمی، مرد باش و با شهامت به همه اعلام كن كه نظرت در مورد آفساید درست بوده. از چه چیز و چه كسی میترسی؟ از چند پیامك و تهدید ابلهانه ؟
از این بازی به بعد هر كسی به خود اجازه میدهد استقلال را با الفاظی كه شایسته خودشان است مورد اهانت قرار دهد !
از مدیرعامل تراكتورسازی گرفته تا ... كه همه میخواهند جو را علیه استقلال خراب كنند.
آیا یادتان رفته كه فقط در همین دو سه سال اخیر چه ضررهایی كه خواسته یا ناخواسته از طرف داوران متوجه استقلال بوده و چه اشتباهات فاحشی داوران مرتكب شدند.
آری هوادار مراقب جریانی كه به راه افتاده باش. استقلال بیدی نیست كه با این بادها بلرزد و هواداران غیرتمند این تیم هم تا آخر ایستاده اند.در این برهه از زمان نباید تیم را تنها بگذاریم و با حضور در ورزشگاه قوت قلبی باشیم برای استقلال.
باید با فكر و منطق دست بكار شد. ما مانند دیگران نیستیم كه بخواهیم با توهین و رفتار ناشایست علیه كسی بپاخیزیم. همیشه و در همه جا فرهنگ بالای نیلوفران آبی زبانزد بوده است. در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال (تاج سابق) اشخاصی حضور داشتند كه رفتار آنان الگوی یك ملت بود.
تاج كبیر آسیا اكنون مورد تهاجم كسانی قرار گرفته است كه لُمپن هایی بیش نیستند.
به عنوان اولین قدم به طور كلی تمامی برنامه های ورزشی صدا و سیما كه در مورد فوتبال، مسابقه نظر سنجی برگزار میكنند، تحریم می شود. و به هیچ عنوان در این نظرسنجی ها شركت نمی كنیم. به خصوص برنامه نود.
اگر هوادار استقلال هستیم به حرفمان عمل كنیم.
به امید قهرمانی استقلال در ایران و آسیا
انتهای پیام



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 870
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد