نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای همیشه دنبال این هستند که بین پیشکسوتان استقلال اختلاف ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تمرین عصر امروز سه‌شنبه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در حال حاضر شرایط تیم ما بسیار ایده‌آل است، خوشبختانه بازیکنان مصدوم هم به تمرینات گروهی بازگشته‌اند و توانسته‌ایم تقریبا با یک تیم کامل تمرینات خود را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه همیشه استقلال با بدشانسی مواجه می‌شود و این بار مصدومیت میلاد میداوودی و محمد محمدی تا حدودی این تیم را در تنگنا قرار داده است، اضافه کرد: متاسفانه میداوودی دو تا سه ماه کنارمان نیست و نمی‌توانیم از این بازیکن خوب استفاده کنیم. محمد محمدی هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف بازی با پاس همدان را از دست داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تیم پاس همدان اظهار داشت: پاس همدان تیمی بسیار جوان و جنگنده است، اگر چه در حال حاضر در جدول شرایط مناسبی ندارد اما این دلیلی نیست که فکر کنیم برنده بازی با این تیم هستیم. درست است ما در دیدار پیشین خود مقابل پاس همدان 4 گل به این تیم زدیم اما به بازیکنانم هشدار دادم آن پیروزی را فراموش کرده و هوشیار باشند فوتبال بازی لحظه‌هاست و هر کس از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند، قطعا موفق خواهد شد.

وی در مورد مسائل مطرح شده در مورد بیژن کوشکی تاکید کرد: متاسفانه در این چند روز مطالب زیادی علیه من و بیژن کوشکی مطرح شده است. حتی شایعه شده من این بازیکن را اخراج کردم اما با صراحت اعلام می‌کنم چنین مسئله‌ای صحت ندارد و تا این لحظه هیچ کس از تیم استقلال اخراج نشده است. کوشکی مشکلی خانوادگی دارد و از لحاظ روحی شرایطی برای تمرین نداشت، به همین دلیل از وی خواستیم تا چند روزی استراحت کند تا بتواند با شرایط ایده‌آل به تمرین بازگردد.

"قلعه‌نویی پس از دیدار با پرسپولیس اعلام کرد اگر سرمربی استقلال مدرکی علیه من دارد، رو کند". مظلومی در این مورد خاطرنشان کرد: هیچ صحبتی راجع به امیر قلعه‌نویی نکردم، نمی‌دانم چرا عده‌ای همیشه دنبال این هستند بین پیشکسوتان استقلال اختلاف بیاندازند. من نه صحبتی در مورد مدرک کردم و نه گفته‌ام قلعه‌نویی می‌خواهد به هر طریقی جای مرا بگیرد. خوشبختانه وی در سپاهان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با این روند رفته رفته به جمع صدرنشینان هم اضافه می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: می‌دانم چه کسانی می‌خواهند بین پیشکسوتان استقلال اختلاف بیاندازند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند، امیدوارم بزودی آنها دست از این کار برداشته و اجازه دهند هر سرمربی فقط به فکر تیم خود باشد و اسیر حاشیه‌ها نشود.

تیم فوتبال استقلال در پایان هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با 30 امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبر توافق منصور پورحیدری با باشگاه همیاری اراك و حضور سرپرست استقلال در این تیم لیگ دسته اولی درحالی مطرح شده كه علی فتح الله زاده مخالف این انتقال و مذاكره است.
فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: مخالف جدایی پورحیدری از استقلال هستم.
وی درباره اینكه گفته می شود باشگاه استقلال با AFC مذاكراتی داشته تا نام شخص دیگری را به عنوان سرپرست برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی كند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه استقلال به هیچ وجه برای تغییر نام سرپرست با AFC نامه نگاری نكرده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: فتح‌الله‌زاده , پورحیدری , مخالفت ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


'بهتاش فریبا' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد احتمال معاوضه وحید طالب لو، دروازه بان استقلال با یكی از بازیكنان استیل آذین اظهار داشت: در طول هفته های اخیر باشگاه های متعددی خواهان به خدمت گرفتن چند نفر از بازیكنان ما بوده اند، اما با توجه به این كه ما فهرست بازیكنان اضافه نداشتیم به این درخواست ها جواب ندادیم.
وی ادامه داد: دو روز پیش طالب لو با پرویز مظلومی صحبت هایی انجام داد و پس از جلسه با 'علی فتح الله زاده' سرپرست باشگاه اعلام كرد كه در نیم فصل از استقلال جدا می شود. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و قرار است امروز در جلسه ای در مورد جابجایی این بازیكن تصمیم گرفته شود.
مربی استقلال همچنین در مورد بازیكن دیگری كه به جای طالب لو به استقلال می آید، یادآور شد: با توجه به نیاز تیم در پست هافبك قرار شد دروازه بان ما با میلاد زیندپور جابجا شود. البته همان طور كه گفتم هنوز این انتقال قطعی نشده است.
فریبا افزود: اضافه كردن بازیكنان جدید به استقلال برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی الزامی است كه خوشبختانه می توانیم از طریق قانون جابجایی بازیكنان در نیم فصل، نقاط ضعف خود را برطرف كنیم.
وی همچنین درباره صحبت های طالب لو كه گفته بود 'هیچ كس نمی تواند به من بگوید بروم یا بمانم'، خاطرنشان كرد: طالب لو یكی از بازیكنان قدیمی استقلال است و هر چه دلش بخواهد می تواند بگوید.
مربی تیم استقلال با اشاره به صدرنشینی موقت استقلال با پیروزی برابر پاس همدان گفت: چند هفته پیش با تیم پاس در بازی های جام حذفی مسابقه دادیم كه با آنالیز آن دیدار ،‌عمق دفاع این تیم را برای به گل رسیدن در دستور كار قرار دادیم و خوشبختانه توانستیم از این راه به گل برسیم.
وی یادآور شد: همچنین در این بازی به دنبال حفظ توپ و میانه میدان توسط هافبك هایمان بودیم تا شرایط را برای به گل رسیدن تیم توسط سه مهاجم خود فراهم كنیم.
مربی استقلال شرایط بدنی بازیكنان این تیم را مناسب دانست و تاكید كرد: خوشحالم كه علاوه بر كسب نتیجه توانایی بدنی بازیكنان نیز به نقطه مطلوب رسیده است و آنها می توانند 90 دقیقه در میدان مسابقه دوندگی و كارایی داشته باشند.
تیم فوتبال استقلال روز جمعه در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال برابر پاس همدان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.
فریبا در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت' بیژن كوشكی ' و غیبت وی در انزلی و بازی روز جمعه خاطرنشان كرد: پیش از بازی با ملوان این بازیكن به دلیل مشكلات غیر فوتبالی ، بی انگیزه تمرین می كرد و تلاش های مظلومی نیز برای افزایش انگیزه این بازیكن بی ثمر بود.
وی با رد خبر قهر این مدافع افزود: همان طور كه گفتم شرایط روحی كوشكی برای بازی با ملوان مناسب نبود و وی از فهرست 18 نفره خط خورد. البته كوشكی از چهارشنبه هفته گذشته تمریناتش را با ما آغاز كرد و در صورت صلاحدید می تواند از این هفته برای ما به میدان برود.
مربی استقلال همچنین در مورد مصدومیت میداودی و امیرحسین صادقی نیز گفت: به نظرم مصدومیت صادقی جدی نیست. البته پزشكان تیم تاكید كردند كه امروز وضعیت پای این بازیكن مشخص می شود. میلاد میداوودی نیز هم اكنون در حال فیزیوتراپی است و تكلیف وی روز دوشنبه این هفته مشخص می شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری برای پذیرش مدیریت فنی باشگاه همیاری اعلام آمادگی کرد.

محمدرضا غفاری رییس هیات فوتبال استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اشاره به حضور منصور پورحیدری در تمرینات تیم همیاری افزود: پس از این تمرین پورحیدری موافقت ضمنی خود برای پذیرش مدیریت فنی تیم همیاری را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: پورحیدری به تهران بازگشته و پیگیر تسویه حساب با باشگاه استقلال برای سفر مجدد به شهر اراک است.

غفاری در خصوص حضور رضا مهاجری در اراک به همراه منصور پورحیدری گفت: قرار شده پورحیدری در خصوص کادرفنی تیم تصمیم‌گیری کند و این احتمال وجود دارد رضا مهاجری هم به کادرفنی اضافه شود اما، نظر شخص پورحیدری این بود که باید یعقوب وطنی سرمربی کنونی همیاری در کادرفنی همچنان باقی بماند.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی در پایان درباره شایعات مختلف در خصوص مبلغ قرارداد پورحیدری با باشگاه همیاری به خبرنگار ایسنا گفت: هنوز صحبتی راجع به مبلغ قرارداد با این مربی انجام نشده اما، مطمئنا مبلغ دریافتی پورحیدری در اراک کمتر از تیم استقلال خواهد بود و این نشان می‌دهد پورحیدری به خاطر مسائل مالی به اراک نمی‌آید



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فهرست نهایی تیم استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان 2011 آسیا در هفته نخست بهمن ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.
مشاور بین الملل باشگاه استقلال در گفت و گوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: آئین نامه رسمی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دیروز رسما ابلاغ شد و بر این اساس باشگاه های حاضر در رقابتهای سال 2011 تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 12 بهمن ماه فرصت دارند فهرست نهایی بازیکنان خود را به کمیته مسابقات ای اف سی ارسال کنند.
محمد حیرانی افزود: هر تیم می تواند بین 18 تا 30 بازیکن را به کنفدراسیون معرفی کند و کار تشکیل پرونده بازیکنان بر اساس لیست بازیکنان حاضر در لیگ برتر از هفته گذشته آغاز شده است. اما فهرست نهایی با نظر کادر فنی در هفته نخست بهمن و چند روز پیش از مهلت نهایی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به نظم حاکم بر روند تکمیل مدارک استقلال افزود: بحمد ا... در دوسال اخیر یکی از منظم ترین باشگاههای لیگ قهرمانان بوده ایم و سال گذشته هم از سوی کنفدراسیون به خاطرمنظم بودن و کامل بودن مدارک رسما نامه تقدیر دریافت کردیم. امسال هم دبیرخانه و بخش بین الملل باشگاه با تجربه ای که از دو سال اخیر داشتیم، کار تکمیل پرونده تک تک بازیکنان و کادر فنی را آغاز کرده و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: لیگ قهرمانان , لیستبازیکنان , اسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، ظهر دیروز اعضای كمیته فنی باشگاه استقلال با حضور در محل باشگاه جلسه‌ای را برگزار كردند. در این جلسه كه با حضور دكتر فتح‌اله‌زاده،‌پرویزمظلومی،‌رضارجبی،منصورپورحیدری،‌غلامحسین مظلومی،‌نظری جویباری،‌ علی امیری، دكتر نوروزی و محمدسررشته‌داری انجام شد،‌ اعضای جلسه در مورد مباحث مهمی صحبت و تبادل نظر كردند و در مورد تقویت استقلال در باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر و جام حذفی تصمیمات مهمی گرفته شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: جلسه , لیگ قهرمانان ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

گل پیروزى بخش استقلال در بازى با شاهین را - این بار - یک مدافع به ثمر رساند، مدافعى که خیال مى کرد امسال تعداد گلهاى آبى اش چند برابر مى شود؛ خیالى که فعلاً به وقوع پیوسته است.
چرا چنین فکر مى کرد؟
او براى خودش یک دلیل مهم داشت: ایمان مبعلى، میلاد میداودى، مجتبى جبارى همه «کاشته زن » هاى قهارى هستند و وجود چنین بازیکنانى براى سرزنى با مشخصات عمران زاده یک موهبت است.
با این حال
تمرکز روى عمق و اتکا به مثلث مجیدى، برهانى، میداودى چنان وقتى از دستگاه هجومى پسران آبى گرفت که مانع از برنامه ریزى براى گلزنى از روى ضربات ایستگاهى مى شد.
افت «مثلث»
هافبک هاى استقلال - اغلب- فانترى باز هستند و این در حالى است که لیگ ما ماهیت فیزیکى دارد و اگر بنا بود تکنیکى ها محور باشند، تیمى با مشخصات استیل آذین در قعر جدول دست و پا نمى زد.
متعاقب آسیب دیدگى جبارى و مبعلى، فوتبالى که استقلال در اجرایش تبحر داشت هم دچار افت شد تا متعاقب این اتفاق شاهد کمرنگ شدن موقعیت ها و بالطبع گلهاى مثلث مجیدى، برهانى، میداودى باشیم.
آمار آمد دلیل آفتاب
مهاجمان استقلال در لیگ هم موفق به گلزنى در بازى با شاهین بوشهر نشدند و در این مسابقه نیز یک هافبک دفاعى (فرزاد آشوبى) گلهاى آبى پوشان را به ثمر رساند.قبل از آن و در آبادان هم شاگردان مظلومى گلى نزدند و آخرین گلزنى یک مهاجم به ضربه از راه دورى بر مى گردد که میلاد میداودى روى قابلیت هاى فردى خودش مقابل راه آهن زد.
بدون هافبک
پرویز مظلومى هفته هاست که از وجود مشکلاتى در خط میانى تیمش خبر مى دهد. دلیل نزددیک شدن قادر حسن یا نشات اکرام به استقلال نیز همین است؛ این که این تیم «هافبک جنگنده» نداشت و امروز هافبک بازیساز هم ندارد.در چنین جوى طبیعى است که نفت و شاهین بتوانند بارها و بارها دروازه آبى پوشان را تهدید کنند.گلزنى یک مدافع نیز طبیعى به نظر مى رسد.
تکرار این گل
استقلال اگر مى خواهد متاثر از افت خط هافبکش رو به یک بازى کاملاً نتیجه گرا آورد، باید از گلى که حنیف در بازى حذفى این تیم به ثمر رساند درس بگیرد و درصدد برآید تا این گل را مادامى که جبارى و مبعلى رو پا نیستند «تکرار» کند.وجود مردانى که مى توانند از روى ضربات ایستگاهى موثر باشند به انضمام امثال حنیف که جاگیرى و گلزنى در این شرایط را بلدند در تازه اى را به سمت امتیازگیرى آبى ها گشوده است، با این حال براى رفتن به طرف این اتفاق باید ترتیبى اتخاذ کرد تا تمرینات ایستگاهى در تمرینات استقلال جدى تر شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 1 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال با پذیرش این موضوع که آبی پوشان در دیدارهای اخیر نمایشی زیبا نداشته‌اند بر تقویت ترکیب بازیکنان این تیم تاکید کرد.

منصور پورحیدری ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال مقابل شاهین بوشهر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: بازی در جام حذفی بسیار دشوار است به ویژه در شرایط فعلی که مسابقات بصورت تک بازی برگزار می‌شود. بازیکنان استقلال در مصاف با شاهین متاثر از این موضوع، فشار زیادی را متحمل شدند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در ادامه با انتقاد دوباره از افرادی که به زعم او طی هفته گذشته با جوسازی به دنبال مشکل تراشی برای استقلال بوده‌اند، افزود: در هفته گذشته پس از دیدار مقابل شاهین فشار و استرس زیادی روی تیم وارد آمده بود. به دنبال اتفاقاتی که در آن بازی رقم خورد، برخی افرادی که دنبال حاشیه سازی و تسویه حساب شخصی هستند، جوی را درست کردند که استقلال از داوری نفع برده و ... .

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: برای بازی با شاهین در جام حذفی به اندازه کافی روی تیم فشار بود که باید این جو را نیز بازیکنان تحمل می کردند. تیم ما دیروز متاثر از این شرایط، مجتبی جباری را نیز در اختیار نداشت و فرهاد مجیدی نیز با مصدومیت به میدان رفت.

پورحیدری این چنین مشکلات تیم استقلال را برشمرد و با بیان اینکه آبی پوشان شروع خوبی مقابل شاهین نداشتند و رفته رفته ابتکارعمل را در دست گرفتند، ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم به ویژه دو وقت اضافه خوب بازی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

" قبول دارید که تیم استقلال در هفته‌های گذشته زیبا بازی نمی کند و فقط نتیجه می گیرد؟"، مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: بله! من هم قبول دارم که تیم استقلال زیبا نمی کند. آنهم از این بابت است که تیم ما هنوز کامل نیست. ما نفرات خوبی در اختیار داریم اما همچنان کمبودهایی را احساس می کنیم که باید این کمبودها را در فصل نقل و انتقالات برطرف کنیم.

وی از اهمیت حضور تیم استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و گفت: اینکه تیم ما در روزهایی هم که خوب و زیبا بازی نمی کند اما برنده می شود، نشان دهنده بزرگی تیم استقلال است و توانایی بازیکنان این تیم که در روزهای افت تیم نیز می توانند مطابق انتظار نتیجه بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: در فهرست تیم استقلال حداقل 2 جای خالی وجود دارد که در فصل نقل و انتقالات با نظر کادر فنی و آقای مظلومی نقاط ضعف تیم با جذب بازیکنان جدید رفع خواهد شد. آقای مظلومی باید نیازهای تیم را با ما در میان بگذارند، تا مطابق آنها اقدام به جذب بازیکن شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال پرچم‌های خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

00017655.jpg

علی فتح الله زاده درباره حفظ سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز در نشستی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد با توجه به امتیازاتی که داشتیم فدراسیون ایران توانست هر چهار سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند. وی افزود: من از مالزی به هواداران استقلال پیغام می دهم که پرچم های خود را برای تشویق تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. ما کمربندهای خود را برای موفقیت در این بازی ها بسته ایم. سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: جا دارد از تلاش های کفاشیان و عزیز محمدی و حسن نیت هیات اجرایی AFC تشکر کنم. فتح الله زاده تصریح کرد: می خواهیم با همه قدرت خود در این رقابت ها شرکت کنیم تا استقلال پس از سال ها به موفقیت برسد.

   حضور سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی در آسیا قطعی بود و استقلال نیز امروز به عنوان تیم سوم لیگ برتر در فصل گذشته جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست آورد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
برد استقلال مقابل شاهین بوشهر ضروری بود. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، استقلال با این پیروزی جواب دندان‌شکنی به برخی حاشیه‌سازان داد که طی هفته گذشته چه در بخش داوری و چه در تولید حاشیه‌های وجود نداشته تلاش فراوانی کرده بودند ضمن آنکه استقلال با این برد از هواداران خود هم دلجویی کرد.
این دلیل آخر همان موردی بود که دکتر علی فتح‌اله‌‌زاده مدیریت باشگاه استقلال را بر آن داشت تا برای این پیروزی نه پانصد هزار تومان که یک میلیون تومان پاداش برای اعضای تیم در نظر بگیرد.
این پاداش پس از بازگشت فتح‌اله‌‌زاده از مالزی پرداخت خواهد شد.

که از نظرمن نباید این پاداش رو میگرقتندچون مستحقش نبودند



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: باشگاه خواهان به خدمت گرفتن محمد غلامی مهاجم تیم استیل آذین است، اما این بازیکن با وحید طالب لو معاوضه نمی شود.
علی نظری جویباری در خصوص پیوستن محمد غلامی به تیم استقلال اظهار داشت: پرویز مظلومی سرمربی تیم اعلام کرده است که به این بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد، اما قرار نیست با وحید طالب لو دروازه بان استقلال جا به جا شود.
وی با اشاره به این که با وحید طالب لو و پرویز مظلومی در این خصوص صحبت کرده است، گفت: قرار نیست طالب لو به تیم دیگری منتقل شود، چرا که هم دروازه بان و هم سرمربی تمایل دارند در استقلال با یکدیگر همکاری کنند.
قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که غلامی به جای کدام بازیکن به استقلال می آید؟ تصریح کرد: هنوز این موضوع مشخص نیست و منتظر لیست مازاد سرمربی تیم هستیم.
وی گفت: هر زمان مظلومی نام بازیکنانی که به کارش نمی آیند را مطرح کند، در این خصوص تصمیم می گیریم.
نظری با اشاره به مذاکره با نشاط اکرم هافبک عراقی، یادآور شد: هر چند صحبت ها و مذاکراتمان با این بازیکن نهایی شده بود و قرار بود وی پنجشنبه هفته گذشته به تهران بیاید، اما مدیر برنامه های نشاط اکرم در آخرین تماس باز هم مبلغ قرارداد را بالا برد.
وی ادامه داد: این بازیکن علاوه بر مبلغ قرارداد مورد توافق حدود 60 میلیون تومان دیگر درخواست کرد که با آن مخالفت کردیم.
وی افزود: اگر نشاط اکرم مواد قرارداد مورد توافق قبلی را بپذیرد یقینا می تواند در استقلال بازی کند.
نظری در خصوص پیشنهاد دیگر نشاط اکرم از کشورهای عربی گفت: از این موضوع خبر ندارم، ما با این بازیکن توافقات خود را انجام داده بودیم و روی توافق قبلی خود هستیم.
وی با شایعه دانستن خبر معاوضه میداودی با ادینهوو، مهاجم تیم مس کرمان تاکید کرد: این مطالب فقط کار حاشیه سازان استقلال در روزنامه هاست و صحبتی بین دو باشگاه مس و استقلال در این خصوص صورت نگرفته است.
نظری با رد خبر پیوستن نامجو مطلق به استقلال و جدایی پورحیدری از این تیم خاطر نشان کرد: در این خصوص سرمربی تیم تصمیم می گیرد و آن را به باشگاه اعلام می کند که تاکنون چنین چیزی وجود نداشته است.
وی گفت: نامجو مطلق پیش از شروع فصل گزینه اول مظلومی برای نشستن روی نیمکت استقلال بود که وی این پیشنهاد را از همان ابتدا رد کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار فردا مقابل شاهین بوشهر در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. مجبور شدیم در این هفته تغییراتی در نوع تمرینات بدنی انجام دهیم و اندكی پرفشار كار كردیم.
وی افزود: در هفته گذشته و پس از بازی با شاهین تیم ما كلا دچار مشكلاتی بود كه به نوع تمرینات برمی‌گشت. به هر حال ما بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و باید بدن‌ها را آماده كنیم.

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: جا دارد از كادر پزشكی تشكر كنم كه بازیكنان را یكی یكی به جمع ما می‌رساند. یوسفی، جباری و مبعلی دچار مصدومیت هستند و فرهاد مجیدی امروز تمرین خوبی را پشت سر گذاشت و اگر نیاز باشد از او استفاده خواهیم كرد. همچنین مشكل میلاد میداودی برطرف شده و او به این دیدار خواهد رسید.
مظلومی در خصوص اهمیت بازی با شاهین بوشهر گفت: این دیدار تك حذفی است و بازیكنان ما حق اشتباه ندارند. باید بدانند كه فرصت جبران وجود ندارد. شاهین تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی مسئله را ثابت كرده است.
وی در خصوص ناراحتی هواداران در بازی گذشته از عملكرد این تیم گفت: من در تیم‌هایی كه حتی ضعیف‌تر بوده‌اند فوتبال هجومی از بازیكنانم خواسته‌ام. در بازی قبل نیز به ناچار به لاك دفاعی فرو رفتیم چون در بعضی از نقاط زمین دچار مشكل هستیم و از بازیكنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌كنیم.
وی گفت: تمام فكر و ذكر بازیكنان در نیم فصل اول جمع آوری امتیازات است اما ما خودمان را در كورس نگه می‌داریم تا در پایان نیم فصل 2 ، 3 بازیكن به خدمت بگیریم.

مظلومی با تاكید بر اینكه عده‌ای به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند گفت: برخی بحث معاوضه بازیكنان را مطرح می‌كنند كه این مسئله را تكذیب می‌كنم و مطمئن هستم عده‌ای به دنبال شیطنت هستند. ما نمی‌خواهیم میلاد میداودی را از دست بدهیم چون او بهترین بازیكن استقلال محسوب می‌شود. چطور می‌شود یك مربی بهترین بازیكن تیمش را نخواهد. البته این شیطنت‌ها در استادیوم آزادی هم افتاد و من به این مسئله واقف هستم. عده‌ای تصور نمی‌كردند كه تیم ما اینگونه نتیجه بگیرد و چه از داخل استادیوم و چه از بیرون به دنبال حاشیه سازی هستند.
مظلومی یادآور شد: به عنوان سرمربی استقلال باید اسم بازیكنی را كه نمی‌خواهم به باشگاه اعلام كنم و حتی صراحتا می‌گویم شاید در پایان نیم فصل اسم 2 ، 3 بازیكن را بدهم و آنها را در اختیار باشگاه قرار دهم اما میلاد میداودی جزو این بازیكنان نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینكه آیا ایمان مبعلی در این لیست حضور دارد، گفت: تا به امروز اسمی از كسی نبرده‌ام و قرار است در پایان نیم فصل این اسامی را اعلام كنم.

مظلومی در خصوص اینكه فتح الله زاده در مصاحبه‌ای اعلام كرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مدعی خواهد بود، گفت: آقای فتح الله زاده حق دارد اما ایشان در كمیته‌های فنی كه تشكیل می‌شود می‌بییند كه چه مشكلاتی داریم. از ابتدای فصل تاكنون مشكلات زیادی داشته‌ام و هیچ وقت بازیكنانم تمام و كمال در اختیارم نبود. چند بازیكن رباط پاره كرده داشتیم كه اینها تازه به جمع ما اضافه شدند. جباری را در اختیار ندارم. آرش را بعد از دربی از دست داده‌ام و دستم خالی مانده است. تنها هفته‌ای كه بازیكنانم را كامل در اختیار داشتم بازی با پرسپولیس بود و می‌بینید كه بازیكنی مثل سید صالحی هنوز به جمع تیم ما اضافه نشده و حتی شكوری به شرایط بازی نرسیده است.

وی تصریح كرد: من به دنبال بازی تدافعی نیستم اما باید توجه كنم كه با توجه به داشته‌هایم امتیازی را از دست ندهم. می‌دانم كه در استقلال به كسی كه نتیجه نگیرد فرصت نمی‌دهند اما شك نكنید كه در آسیا بهتر خواهیم بود. از كانون هواداران استقلال هم تشكر می‌كنم كه شرایط خوبی را روی سكوهای ورزشگاه‌ها به وجود آورده‌اند.
مظلومی افزود: خواهش من از هواداران این است كه دقت كنند چون عده‌ای كه استقلال را دوست ندارند به دنبال حاشیه سازی هستند و شیطنت می‌كنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینكه سال گذشته نیز صمد مرفاوی از وجود چنین نفراتی اظهار ناراحتی می‌كرد گفت: اگر آقای مرفاوی سال گذشته چنین بحثی را مطرح كرد امسال هم چنین نفراتی وجود دارند و مطمئن باشید زمانی اسم این نفرات را فاش خواهم كرد. هیچ ترسی از بابت این صحبت‌ها ندارم و روزی با مدرك آنها را معرفی می‌كنم و به آنها می‌گویم كه حواسشان را جمع كنند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص پیوستن نشات اكرم به این تیم گفت: با نشات اكرم قراردادی بسته نشده و تنها مذاكره‌ای صورت گرفته است. چه كسی گفته این بازیكن به استقلال پیوسته است؟ آنها سر یك مسئله مالی مشكلاتی داشتند و باید ببینیم آیا این مشكلات حل شده یا خیر.
وی در خصوص قادر حسن گفت: این بازیكن هنوز به ایران نیامده و ظاهرا مشكلات ویزا دارد. نمی‌دانم چرا به ایران نمی‌آید اما قرارداد داخلی با او امضا شده و باید منتظر چنین بازیكنی بنشینیم.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی در خصوص اینكه در جریان صحبت‌های فتح الله زاده و امیر قلعه نویی قرار دارد و آیا این صحبت‌ها در خصوص پیوستن مهدی كریمیان به استقلال بوده است یا خیر، گفت: آنها صحبت‌های دوستانه را با یكدیگر انجام داده‌اند و می‌توانند باز هم با هم صحبت كنند. اما من مهدی كریمیان را نمی‌خواهم و چنین مسئله را تایید نمی‌كنم.
سرمربی استقلال درباره اینكه به نظر می رسد در تمرین پنالتی تصمیم گرفته اید از وحید طالب لو مقابل شاهین استفاده كنید، گفت: نه، هنوز معلوم نیست كه از كدام گلر استفاده كنم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

این روزها شایعاتی پیرامون حضور دوباره مجید نامجومطلق در استقلال شنیده می‌شود اما نامجو که نیم فصل دوم سال قبل هم به مجموعه استقلال اضافه شد

این روزها شایعاتی پیرامون حضور دوباره مجید نامجومطلق در استقلال شنیده می‌شود اما نامجو که نیم فصل دوم سال قبل هم به مجموعه استقلال اضافه شد و استقلال به یکباره جان گرفت هرگونه همکاری و فعالیت دوباره در استقلال را تکذیب می‌کند.

آقا مجید سلام، کم‌پیدا هستید؟
(می‌خندد) فعلا خانه‌نشین هستم و بازی‌های استقلال را نگاه می‌کنم.
قرار بود در مشهد فعالیت کنید. چرا ادامه ندادید؟
مشکلات زیادی آنجا وجود داشت. من هم صلاح دیدم ادامه ندهم.
شایعه حضورتان در کادر فنی استقلال شنیده می‌شود.
من صحبتی با مسوولان باشگاه استقلال انجام ندادم.
اما اول فصل با فتح‌الله‌زاده حرف زدید.
آن برای اول فصل بود که من حرف‌هایم را به حاجی زدم و گفتم به عنوان دستیار کار نمی‌کنم.
علت خاصی دارد؟
بله، چون می‌خواهم سرمربی باشم.
استقلال شما را دوباره بخواهد حاضر هستید با کادر فنی فعلی همکاری کنید؟
من دستیار مظلومی نمی‌شوم. همان‌طور که گفتم دوست دارم سرمربی باشم و تا وقتی به هدفم نرسم با تیمی همکاری نمی‌کنم.
شاید استقلال به شما هم نیاز داشته باشد؟
در شرایط فعلی آقای فریبا و فکری در کادر فنی هستند. به اعتقاد من آنها فوتبال را خوب می‌فهمند و می‌توانند به خوبی آقای مظلومی را کمک کنند.
به این ترتیب شما به کادر اضافه نمی‌شوید؟
نه، اصلا صحبتی نشده است ...
بازی‌های استقلال را می‌بینید؟
بله، به دقت و با تمام علاقه.
اشکال کار استقلال کجا است؟
استقلال در فصل نقل و انتقالات کمی عجله کرد. الان استقلال در دفاع چپ و راست و هافبک چپ بازیکن ندارد که این به تیم ضربه می‌زند.
اما فتح‌الله‌زاده هم تقصیری ندارد. تیم را دیر تحویل او دادند.
قبول دارم. متاسفانه حاجی تیم را دیر تحویل گرفت اما می‌شد باز هم بهتر بازیکن خرید. الان در هافبک دفاعی استقلال ترافیک زیادی وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza



سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به پیروزی هفته گذشته ما در لیگ برتر، می دانیم که شاهین برای انتقام از استقلال به میدان خواهد آمد.
به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار روز شنبه برابر شاهین عصر امروز جمعه برگزار شد و پرویز مظلومی در پایان این تمرین به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. وی در مورد شرایط این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و نوع تمرینات را نسبت به قبل تغییر دادیم تا با آمادگی کامل به میدان برویم.

وی با بیان اینکه مبعلی ، یوسفی و جباری را برای دیدار با شاهین در اختیار ندارد، خاطرنشان کرد: دیدار با شاهین تک بازی حذفی است و حق اشتباه کردن نداریم. شاهین هفته قبل در لیگ به ما باخته و این بار برای جبران آن شکست می آید.

مظلومی در مورد احتمال معاوضه میداودی و ادینهو برزیلی گفت: این خبرها شیطنت برخی هاست که نمی خواهند استقلال آرامش داشته باشد. کدام مربی چنین تصمیمی می گیرد. میداودی مهاجم خوب و تاثیرگذار ماست و چنین خبری صحت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد انتقاد برخی هواداران این تیم که معتقدند استقلال دفاعی بازی می کند گفت: من هیچ وقت به فوتبال دفاعی فکر نمی کنم وتا به حال هم چنین فوتبالی را ارائه نداده ایم. شاید یکی از دلایلش این باشد که در بازیهای گذشته تمامی بازیکنانم را در اختیار نداشتم.

وی با انتقاد از برخی حاشیه سازان که البته نه نامی از آنها برد و نه اشاره ای به آنها کرد، گفت: مطمئن باشید که در نیم فصل دوم با برطرف کردن مشکلاتمان به تیم مورد نظر هواداران تبدیل خواهیم شد و فوتبال متفاوتی را به نمایش خواهیم گذاشت.

مظلومی در مورد جلسه فتح الله زاده با امیرقلعه نویی و احتمال حضور کریمیان از سپاهان در استقلال گفت: آقای فتح الله زاده حق دارد با هر مربی مذاکره کند اما حرف آخر در مورد بازیکنان را من می زنم و از حضور کریمیان در استقلال هم بی خبرم.

وی در مورد حضور قادر حسن و نشاط اکرم عراقی در استقلال گفت: قادر حسن مشکل ویزا دارد و با وجود اینکه مدیربرنامه هایش با ما قرارداد داخلی امضا کرده است اما هنوز به ایران نیامده است. با نشاط اکرم هم مذاکراتی داشته ایم اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.

تیم فوتبال استقلال در رقابتهای جام حذفی ساعت 16:30 دقیقه روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف شاهین بوشهر خواهد رفت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با وجود آنچه كه روی خروجی یكی از سایت‌های خبری آمده بود،‌به لطف خدا حال اسطوره آبی‌ها مساعد است و شاید به همین دلیل بود كه ناصر حجازی ظهر دیروز راهی اردوی تیم ملی شد و ناهار را همراه ملی‌پوشان ایران و قطبی صرف كرد.
در حالی كه عنوان شده بود حجازی در منزل بستری شده،‌اسطوره محبوب آبی‌ها سرحال‌تر از همیشه در مورد فوتبال صحبت می‌كرد.
خدا را شكر... می‌گفتند كه حالتان خوب نیست!
حرف مفت می‌زنند! اینها دنبال كارهای خودشان هستند،‌چون حجازی مزاحم است و توان كار كردن دارد، برایشان زور دارد. من خوب هستم. اتفاقا چون این دروغ‌ها را شنیدم رفتم اردوی تیم ملی و به دعوت قطبی و بچه‌ها پاسخ مثبت دادم.
می‌گفتند كه شما بستری شده‌اید و دكترتان گفته كه از هیجانات فوتبال دوری كنید!
اگر این حرف‌ها درست بود كه من از خانه بیرون نمی‌رفتم. این را بدانید كه حال من خوب است و به كوری چشم آنهایی كه نمی‌توانند حجازی را ببینند، با قدرت به كارم ادامه می‌دهم.
اردوی تیم ملی چطور بود؟
خیلی خوب بود. از چند وقت پیش مرا دعوت كرده بودند و به همین دلیل دوست داشتم كه سری به آنها بزنم. مربیان و بازیكنان تیم ملی نسبت به من خیلی لطف دارند. آنقدر لطف داشتند و آنقدر محبت كردند كه كلی انرژی گرفتم. از جوانان تازه وارد تیم ملی تا قدیمی‌ها پیش من آمدند و كلی با هم گپ زدیم.
وضعیت تیم ملی چطور بود؟
تمرین خوبی زیرنظر قطبی برگزار شد. بعد هم كه ناهار خوردیم و گپ زدیم. همه چیز خوب بود و امیدوارم كه تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی بگیرد.
راستی از تشكیل تیم ملی پیشكسوتان خبر دارید؟
بله.
چرا شما به این تیم دعوت نشدید؟
(خنده) من حال و حوصله این حرف‌ها را ندارم. آن دفعه كه مریض شده بودم،‌به این تیم نرفتم و حتی در مسابقات خارج از كشور هم شركت نكردم. حوصله این كارها را ندارم و ترجیح می‌دهم كه در تهران به كارهایم برسم.
ماجرای حضور شما در فولادگستر چه بود؟ می‌گفتند كه قرار است با شما در مورد سرمربیگری در این تیم صحبت شود!
هیچ صحبتی با من در این مورد نشده. این حرف‌ها دروغ است. زنوزی رفیق من است و به همین دلیل من هر كمكی كه از دستم بربیاید را در مورد فولادگستر انجام می‌دهم.
پس ماجرای رفتن شما به تبریز هم شایعه بود؟
خودتان كه مرا بهتر می‌شناسید. من اهل پنهان‌كاری نیستم. اگر صحبتی شده بود،‌خودم آن را مطرح می‌كردم. از كسی ترسی ندارم كه حرف نزنم و هر وقت لازم باشد حرف می‌زنم. گفتم كه زنوزی رفیق من است و اگر قرار باشد به خاطر این رفاقت و این ارتباط در مورد ما این شایعات به وجود آید، همان بهتر كه با این آدم‌ها صحبت نكنم. متاسفانه بعضی‌ها طوری رفتار می‌كنند كه مردم مجبور باشند تنها بمانند و از ترس حرف و حدیث‌ها با بقیه قطع ارتباط كنند! من به خاطر زنوزی نسبت به فولادگستر علاقه و توجه دارم و دوست دارم كه این تیم موفق باشد.
اوضاع و احوال استقلال چطور است؟
چون روز دوشنبه را به اردوی تیم ملی رفته بودم، نتوانستم به تمرین استقلال بروم ولی ان‌شاءا... از امروز در تمرینات شركت می‌كنم. شكر خدا وضعیت تیم خوب است و بچه‌ها خودشان را برای بازی بعد آماده می‌كنند.
قبول دارید كه استقلال نتوانست مقابل شاهین بوشهر عملكرد خوبی داشته باشد؟
حقیقت را نمی‌توان پنهان كرد و من از این كارها بدم می‌آید، به نظر من هم استقلال در بازی با شاهین خوب نبود.
فكر می‌كنید كه چرا استقلال دچار این شرایط شد و اینطوری بازی كرد؟
بعضی چیزها به مسایل درون تیمی برمی‌گردد و نمی‌شود در مورد آنها صحبت كرد. اما فقط همین را بدانید كه ما جلسه‌ای را تشكیل دادیم و در مورد مشكلات استقلال صحبت كردیم. همانطور كه گفتم ان‌شاءا... در بازی بعدی عملكرد بهتری خواهیم داشت.
به نظر شما شاهین مستحق شكست در مقابل استقلال بود؟
شاهین در آن بازی خیلی خوب كار كرد. به نظر من شاهین مستحق باخت نبود و البته استقلال هم باید بازی بهتری را انجام می‌داد. به هر حال همانطور كه گفتم جلسه‌ای را تشكیل دادیم و مشكلات را رفع كردیم.
در مورد پنالتی‌های استقلال صحبت‌های زیادی شد و خیلی‌ها معتقد بودند كه این پنالتی‌ها مشكوك بود! نظر شما در این مورد چیست؟
این مسایل مربوط به من نمی‌شود. بهتر است كه سوالات مربوط به بحث داوری را از كارشناسان داوری بپرسید. مباحث فنی به من مربوط است و چون شكر خدا حالم خوب است،‌ همه تلاشم را می‌كنم تا استقلال موفق و سربلند باشد. اینها را بنویسید تا ناصر حجازی دشمن شاد نشود!



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: مریضی , استقلال , حسودان ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()