نوشته شده توسط : alireza

"پرویز مظلومی" سرمربی تیم استقلال سرانجام بیش از این طاقت نیاورد و با فرهاد مجیدی مهاجم تیمش تماس گرفت البته پیش از این سرمربی استقلال چندین بار به همراه بهتاش فریبا با این بازیكن تماس گرفته بود و خواستار حضور وی در جلسه تمرینات شدند؛اما این بار سرمربی استقلال رسما فرهاد مجیدی را به تمرینات فراخواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛پرویز مظلومی به صورت رسمی و شخصی از مهاجم تیمش خواست تا به دلیل احترامی كه برای هواداران عاشق خود در استقلال قائل است؛در تمرینات حاضر شده و تیم را همراهی كند.

مهاجم آبی ها از سرمربی استقلال درخواست كرد،مدتی صبر كند تا وی بدون مشكل به تمرینات بازگردد؛اما سرمربی استقلال اصرار فراوانی داشت كه مجیدی هر طور شده در تمرینات استقلال حاضر شده و برای دیدار با استیل آذین آماده شود و تیم را همراهی كند.

گفتنی است؛در این مكالمه تلفنی مجیدی به سرمربی استقلال قول داد از امروز سه شنبه در تمرینات تیم شركت كرده و تیم را همراهی كند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2565
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال، شرایط تیمش برای مقابله با فولاد خوزستان را مورد نظر خود و دیگر اعضای کادر فنی نمی داند. وی معتقد است: مصدومان بسیاری را در اختیار دارد كه شرایط تیمی و انضباط استقلال را بر هم زده است.

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط استقلال ایده آل نیست و در هر بازی من با این مشکل روبرو هستم، کدام تیم را در لیگ سراغ دارید که نیمی از بازیکنانش مصدوم باشند و آن تیم به نتیجه برسد.

وی افزود: استقلال بهترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد و ما با این وضعیت باید مقابل تیمی قرار بگیریم که شرایط بسیار ایده آلی دارد.

مظلومی تصریح کرد: فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است، آنها در تهران ما را شکست دادند و حالا نوبت ما است که این تیم را با مشکل روبرو کنیم.

سرمربی آبی ها اظهار داشت: باید از اهواز با دست پر بازگردیم و این بازی اهمیت بسیاری برای من دارد



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1450
|
امتیاز مطلب : 145
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سعید رمضانی فردا برای چندمین‌بار برابر تیم‌های پدرزنش یعنی ناصر حجازی قرار می‌گیرد. البته این رابطه فامیلی باعث نمی‌شود تا تنها داماد ناصرخان از پیروزی بر استقلال و حتی گل زدن به این تیم حرفی نزند. البته با این شرط كه به احترام ناصر حجازی اگر موفق به گلزنی شد شادی نخواهد كرد. هافبك فولاد مدعی است كه اگر خوش‌شانسی‌های استقلال و اشتباهات غیرعمد داوری كه به سود آنها شكل می‌گیرد نباشد بدون تردید تیم پرویز مظلومی را شكست خواهند داد.

در بازی مقابل استقلال كه فیكس هستی؟
تا پیش از اینكه در تركیب اصلی فولاد بودم. اما مطمئن نیستم در هر مسابقه فیكس باشم چرا كه نفرات اصلی را كادر فنی مشخص می‌كنند. برای همین نمی‌توانم با قاطعیت بگویم مقابل استقلال فیكس خواهم بود. نمی‌دانم به هر حال فرقی نمی‌كند چه كسی بازی خواهد كرد مهم این است كه فولاد برنده شود و استقلال را شكست دهیم.
بازی را چطور می‌بینی؟
بازی سختی است. استقلال تیم خوبی است. اما ما هم برای این مسابقه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. اگر تمركز بچه‌ها بالا باشد و خواسته‌های كادر فنی را در زمین مسابقه به اجرا بگذارند برنده خواهیم شد.
دو تیم برای گرفتن سه امتیاز برنامه دارند. استقلال نمی‌خواهد از كورس بالانشین‌ها عقب بماند و فولاد هم با توجه به میزبانی و شرایطی كه بر جدول حاكم است دوست ندارد حتی مساوی كند. با این شرایط احتیاط در دستور كار تیم‌ها قرار می‌گیرد با این موضوع بازی را جذاب‌تر می‌كند؟
الان دور برگشت بازی‌ها است و تیم‌ها شناخت خوبی از یكدیگر دارند. قطعا دو تیم روی نقاط ضعف و قوت یكدیگر كار می‌كنند و براساس آن در میدان مسابقه عمل خواهند كرد. استقلال را نمی‌دانم و مطمئن نیستم اما ما كه فقط برای برد به میدان می‌رویم و در خانه محتاط و دفاعی بازی نخواهیم كرد. استقلال هم برای جبران شكست خانگی دور رفت مقابل ما انگیزه دارد و این كار را برای ما سخت‌تر می‌كند.
جالب اینكه باز هم برابر تیم ناصرخان قرار می‌گیرید. این چندمین مسابقه است كه برابر پدرزن خود می‌ایستید؟
اگر مواردی كه ناصرخان مثل الان مدیر فنی بودند را هم حساب كنیم تعدادش زیاد می‌شود. در زمین مسابقه من بازیكن فولاد هستم و ناصرخان در استقلال حضور دارد. هركدام از ما برای موفقیت تیم‌های خود تلاش خواهیم كرد. مسائل و رابطه خانوادگی برای بیرون از زمین مسابقه است. الان فوتبال حرفه‌ای شده و هم من و هم ناصرخان تفكرات حرفه‌ای داریم.
پس امیدواری تا تیم ناصرخان را شكست دهید.
در وهله اول امیدوارم همه صحیح و سالم از زمین مسابقه خارج شوند و در یك بازی جوانمردانه فولاد برنده شود.
اگر برنده شوید در خانه دختر ناصرخان از شما ایراد نمی‌گیرد؟
اوایل یك كم سخت بود اما حالا دیگر عادی شده است. خود ناصرخان هم به من می‌گوید حتی وقتی مقابل من قرار می‌گیری با تمام وجود تلاش كن تا برای تیمت خوب بازی كنی.
تیم‌تان با چند محروم مقابل استقلال قرار می‌گیرد. این موضوع را چطور می‌بینی؟ به ویژه غیبت رضا نوروزی؟
آنقدر بازیكن آماده داریم كه فكر نمی‌كنم جای خالی كسی احساس شود. بازیكنان توانایی داریم كه جبران نفرات غایب را خواهند كرد. رضا نوروزی هم بعید می‌دانم غایب باشد.
می‌گویند استقلال تیم خوش‌شانسی است كه حتی اشتباهات داوری هم به سود آنها شكل می‌گیرد.
این خاصیت فوتبال است كه برخی مواقع تیم‌ها روی نوار خوش‌شانسی قرار می‌گیرند. تمام اشتباهات داوری هم كه رخ می‌دهد سهوی است و بعید است این موارد- هرچند زیاد شده- عمدی باشد. با این حال امیدوارام در این بازی اشتباه داوری به سود استقلال و حتی تیم ما نباشد و این بهتر بازی كردن و فرصت‌طلبی تیم‌ها باشد كه برنده را مشخص می‌كند. اینطور نباشد كه یك تیم روی اشتباهات داوری موفق باشد. از طرف دیگر هم خوشحال می‌شویم خوش‌شانسی‌های استقلال در این بازی ادامه نداشته باشد و برابر ما قطع شود.
اگر به استقلال گل بزنی شادی می‌كنی؟
تمام تلاشم را می‌كنم تا برای فولاد گل بزنم و مفید باشم اما اگر گل بزنم حركت و شادی خاصی نخواهم كرد.
چرا؟
هر زمان كه به تیم سابق خودم یا تیم‌های ناصرخان گل بزنم شادی خاصی انجام نمی‌دهم. از اینكه تیمم موفق می‌شود خوشحال می‌شوم اما آن را به احترام ناصرخان بروز نخواهم داد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1554
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای پیگیری دیدارهای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و دیدار با فولاد خوزستان امروز در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی در محل تمرینات حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علت غیبت سرمربی تیم استقلال تهران در تمرینات امروز دوشنبه این تیم جلسه‏ای بود که به طور همزمان در محل باشگاه استقلال و با حضور سرپرست باشگاه برگزار شد.

در هر صورت در غیاب پرویز مظلومی تمرین صبح روز دوشنبه تیم استقلال تهران از ساعت 10:30 و در ورزشگاه تربیت بدنی صنایع دفاع آغاز شد.

در این جلسه تمرینی ابتدا بازیکنان حدود 30 دقیقه به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. سپس حدود 30 دقیقه به سالن وزنه رفته و زیر نظر مربی بدنساز تیم وزنه زدند. انجام دوباره کارهای سرعتی و کششی برای مدت 15 دقیقه بخش پایانی تمرینات امروز آبی پوشان بود. در مجموع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در برگیرنده کارهای کششی و هوازی بود.

فرهاد مجیدی، محمد محمدی، امیرحسین صادقی و مهدی امیرآبادی نیز بازیکنان غایب در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بودند.

"کندو" بازیکنی کامرونی که روز گذشته در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود، امروز نیز در تمرینات این تیم حاضر بود و در سایر بازیکنان در مراحل آماده سازی تیم شرکت کرد.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 12 به پایان رسید و این تیم فردا راس ساعت 15 تمرینات خود را جهت دیدار مقابل فولاد خوزستان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، انجام خواهد داد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ورزشی برنا گفت: اگر قرار است بازی های ما در تهران لغو شود پس بهتر است لیگ را فعلا تعطیل کنند تا مجبور نشویم در این هوای آلوده تمرین کنیم.


وی اضافه کرد: درست است که ما در اهواز بازی داریم و آنجا هوا بهتر است اما تمرینات مان را که نمی توانیم لغو کنیم و می بایست قبل از بازی با فولاد یک هفته در همین هوای تهران به تمرین بپردازیم.


وی افزود: تمرین در چنین شرایطی برای همه ما خطرناک است و بیشترین خطر برای بازیکنان خواهد بود چون هوای بیشتری به ریه هایشان وارد می شود.

وی گفت: روز گذشته از آقای حجازی خواستم فعلا در تمرینات حاضر نشود چون هوای آلوده تهران برایشان مضر است، با این حال ایشان همواره در کنار ما حضور دارند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی در بازی با پاس همدان دست به یک تعویض نامتعارف زد. مظلومی که پیش از این در میدان دادن به جوان‌ها خساست به خرج می‌داد برخلاف روال معمول، فردین عابدینی جوانی که گفته می‌شود پتانسیل بسیاری در رشد و شکوفایی دارد را از دقیقه 65 وارد میدان کرد.
عابدینی در پستی بازی کرد که از ابتدای فصل پاشنه آشیل استقلال محسوب می‌شود، از جناح راست حرف می‌زنیم؛ منطقه‌ای که پس از خروج خسرو حیدری از استقلال تقدیم آندره لوییز برزیلی شد که این هافبک راست خارجی هرگز نتوانست انتظار کادر فنی استقلال را بر‌آورده کند. در چند بازی هم مظلومی از وجود مهدی امیرآبادی بهره گرفت که این بازیکن هم در برآورده کردن انتظارات بسیار بی‌استعداد نشان داد. حالا مظلومی پروژه تازه‌ای را کلید زده است. پروژه‌ای که اگر موفق عمل کند آینده استقلال را هم تضمین خواهد کرد. چنانچه عابدینی بتواند در جناح راست استقلال عملکرد خوبی داشته باشد آرام آرام استقلال صاحب یک هافبک راست تخصصی خواهد شد. شاید برای رسیدن به این مهم نیاز باشد مظلومی در بازی‌های بعد- حتی مقابل همین شهرداری تبریز- بار دیگر به فردین عابدینی جوان میدان دهد.
البته استقلال فقط عابدینی را به عنوان جوانی آینده‌دار در خود نمی‌بیند. مجتبی محبوب مجاز تاکنون به حق خود در استقلال نرسیده است. محبوب مجازی که فصل قبل پیش‌بینی می‌شد پدیده استقلال خواهد شد به نیمکت ذخیره پیچ و مهره شده.
استقلال، مهرشاد مومنی و یعقوب کریمی را هم دارد. بازیکنانی که از نظر توانایی فردی چیزی کمتر از بازیکنان اصلی استقلال ندارند. مظلومی اگر از پوسته ترس و نگرانی خارج بشود جوان‌هایش بیشتر در میدان دیده خواهند شد. به این ترتیب تیم مظلومی دیگر نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد و صد البته آینده هم تضمین خواهد شد.
***
روزگاری استقلال در ساختن بازیکنان جوان شهره بود؛ پیروز قربانی، امیرحسین صادقی و وحید طالب‌لو. محصولات استقلال آنقدر چشمگیر بودند که دیگر باشگاه‌ها هم از این کارخانه بازیکن‌سازی بهره گرفتند.
خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و حتی فرزاد آشوبی که ساخته کارخانه بازیکن‌سازی استقلال بودند، در دیگر تیم‌ها درخشیدند. شاید توقف این بازیکن‌سازی تنها به ضرر استقلال نباشد و همه فوتبال را در بربگیرد!



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: بازیکن , جوان , جوان گرایی , عابدینی ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

.................................
اعضای تیم استقلال قرار است، عصر جمعه 19 آذر در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم شهرداری تبریز قرار بگیرند اما به فاصله چند روز تا این بازی همچنان مشخص نیست که این دیدار انجام خواهد شد یا خیر.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ مسئولان این تیم پس از با خبر شدن از شرایط آب و هوایی شهر تهران و احتمال لغو بازی استقلال و شهرداری تبریز با ارائه نامه ای اعتراض آمیز به مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ مخالفت رسمی خود را با لغو این دیدار اعلام کردند. مسئولان تیم استقلال معتقدند که عدم برگزاری این دیدار در حالی که اعضای این تیم تمرینات خود را مرتب و بدون وقفه انجام دادند به هیچ وجه مناسب و اصولی نیست و به همین دلیل 90 دقیقه بازی نمی تواند اعضای تیم را با مشکل روبرو



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم‌های فوتبال کاوه و شهرداری یاسوج در جام حذفی 22 آذر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند

تیم‌های فوتبال کاوه و شهرداری یاسوج در جام حذفی 22 آذر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
دیدار تیم های شهرداری یاسوج و کاوه تهران از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز دوشنبه مورخ 22/9/89 ساعت 14:30 در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
برنده این دیدار باید با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی بازی کند. مربیگری تیم کاوه تهران برعهده جواد زرینچه است. آقا جواد چند روزی هست که در رسانه‌ها برای استقلال کری خوانده و گفته: «اگر به استقلال بخورم شکستش می‌دهم!» این یعنی آغاز یک جنگ تمام عیار میان استقلالی‌ها! به نظر شما اگر کاوه بتواند شهرداری یاسوج را مغلوب کند استقلال را هم شکست خواهد داد؟ هرچه هست بازی زیبایی از آب در خواهد آمد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم استقلال تهران در فصل 2011 لیگ قهرمانان آسیا چهارمین حضور خود را تجربه می کند و در گروه دوم با تیم های پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان همگروه شد و تیم سوم نیز از بین تیمهای حاضر در مرحله پلی اف مشخص خواهد شد.

النصر عربستان: غول قدیمی فوتبال عربستان که در سال های اخیر با سرمایه گذاری فراوان قدم در راه بزرگی گذاشته است، فصل قبل در لیگ عربستان سوم شد و این فصل نیز فعلا در رده چهارم ایستاده است. شوالیه های نجد( لقب النصر) از سال 1995 قهرمان عربستان نشده اند و این برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شوند. البته این تیم سابقه حضور در جام باشگاههای جهان در سال 2000 و بازی با رئال مادرید را نیز دارد.

والتر زنگای معروف از 7 ماه پیش هدایت این تیم را بر عهده گرفته و دو ملی پوش رومانیایی؛ پتر اویدیو و رضوان کوچیس از معروفترین بازیکنان النصر هستند. یک بازیکن آرژانتینی و جاناتان مک کین استرالیایی دیگر بازیکنان خارجی این تیم هستند. حسین عبدالغنی معروف هم تنها ملی پوش حال حاضر النصر و کاپیتان این تیم است.

پاختاکور ازبکستان: قهرمان 8 دوره لیگ ازبکستان در سال های اخیر با حضور تیم قدرتمند بنیادکار به تیم دوم ازبکستان تبدیل شده است. پاختاکور یک رکورد جالب دارد و آن هم اینکه در همه ادوار لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و دو بار نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. روشن حیدراف به روال چند سال اخیر سرمربی این تیم است و در حال حاضر این تیم فقط دو بازیکن در تیم ملی دارد که الکساندر جنریخ سرشناس ترین آنهاست و اودیل احمداف نیز کاپیتان پاختاکور است.

پاختاکور در فصل گذشته لیگ ازبکستان دوم شد و در جام حذفی نیز در مرحله نیمه نهایی حذف شد. پاختاکور در سال های اخیر بارها مقابل تیمهای ایرانی مثل سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس، فولاد و صبا بازی کرده است و همیشه حریف سرسختی برای آنها بخصوص در تاشکند بوده است.

تیم برنده پلی اف غرب: حریف سوم استقلال از مرحله پلی اف مشخص می شود. در این مرحله تیم السد قطر با الاتحاد سوریه روبرو می شود و برنده این بازی با دمپوی هند مسابقه می دهد تا حریف استقلال مشخص شود. با توجه به قدرت تیم های این مرحله می توان پیش بینی کرد که السد حریف احتمالی استقلال خواهد بود. السد با کاسمین الارویو رومانیایی فصل قبل در لیگ قطر دوم شد و 6 بار نیز سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. اما الاتحاد نیز همین ماه قبل بود که قهرمان جام AFC کاپ شد و تیم قدرتمندی محسوب می شود که قطعا استقلالی ها ترجیح می دهند با این تیم روبرو شوند تا السد. هر چند که نباید از تیم دمپوی هند غافل شد که در سال های اخیر چندین بار قهرمان لیگ هند شده است.

نکته: استقلال برای اولین بار در تاریخ حضور در رقابتهای آسیایی با تیم های النصر و پاختاکور روبرو می شود. استقلال با السد قبلا در آسیا روبرو شده است، اما با الاتحاد سوریه نیز دیداری نداشته است.

پیش بینی: استقلال در آسانترین گروه ممکن قرار گرفته است. به احتمال زیاد باید شاهد صعود استقلال و النصر عربستان از این گروه بود. پاختاکور در سال های اخیر به شدت تضعیف شده و آن تیم قدرتمند سابق نیست.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال تهران از پرویز مظلومی به خاطر اظهاراتش در پایان دیدار این تیم برابر پاس همدان گلایه کرد و گفت: مظلومی با طرح این مسائل برای تیم استقلال حاشیه درست می‌کند و بارها به ایشان گفته ام که از زدن چنین حرف‌هایی خودداری کند.

علی فتح الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال تهران با پاس همدان گفت: تیم ما در این بازی به نسبت قبل بهتر عمل کرد. تیم به انسجام و هماهنگی لازم رسیده و من از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستم. بالاخره وقتی استقلال به تیم خوب و جوانی چون پاس سه گل می‌زند، من نمی توانم از بازی تیم راضی نباشم.

از اهداف تعیین شده خود جلوتر هستیم
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل اول لیگ برتر گفت:هدف اصلی ما این بود که در نیم فصل اول یکی از رتبه‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار داشته باشیم و در نیم فصل دوم به صدر جدول صعود کنیم. امروز صدرنشین لیگ هستیم و این شانس را داریم که نیم فصل اول را با ایستادن بر سکوی دوم به اتمام برسانیم. با این شرایط از برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم، جلوتریم و این نتیجه‌ای امیدوارکننده است.

عملکرد فنی تیم در نیم فصل اول راضی کننده بود
"آیا تیم استقلال به لحاظ فنی در نیم فصل اول خواسته‌های شما را برآورده کرده است؟"، فتح الله‌زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: تیم ما در ابتدای فصل جاری 14 بازیکن خود را از دست داد و جای خالی آنها را با نفرات جدید پر کردیم. هماهنگی بازیکنان در این وضعیت آسان نیست و نیاز به زمان دارد. در مجموع از عملکرد فنی تیم نیز راضی هستم و این امید را دارم که در نیم فصل تیمی منسجمتر را روانه مسابقات کنیم.

طالب لو در جریان نیم فصل درخواست رضایتنامه کرد
شایعه جدایی وحید طالب لو از تیم استقلال سوژه پرسش دیگر خبرنگار مهر از فتح الله‌زاده بود که وی در واکنش به این موضوع گفت: در جریان نیم فصل اول لیگ برتر وحید طالب لو با من ملاقاتی داشت. او در این جلسه از اینکه نیمکت نشین بود، ابراز ناراحتی کرد و خواهان رضایتنامه‌اش شد. طالب لو به من گفت: "اگر شما اجازه می دهید به تیم دیگری بروم و می خواهم فرصت بازی داشته باشم".

به طالب لو قول مردانه دادم که اگر رضایتنامه خواست به او بدهم
وی در این خصوص افزود: من در آن جلسه به وحید گفتم تا نیم فصل بماند و تلاش کند. به وحید گفتم، فوتبال همین است، روزی تو بازی می کنی و روزی هم محمدی. به او تاکید کردم بماند و حقش را در زمین بگیرد. در عین حال به طالب‌لو قول مردانه دادم اگر تا نیم فصل شرایط در تیم استقلال آنطور که باید باشد، نشد، به او رضایتنامه خواهم داد تا به هر تیمی خواست برود. البته وحید این نکته را هم گوشزد کردم که با جدایی از استقلال ضرر خواهد کرد اما به اول قول دادم اگر اصرار برجدایی دارد، مانعش نشوم.

طالب‌لو تا هر زمانی که خواست می تواند در استقلال بماند
سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وحید طالب‌لو دروازه بان خوبی است و من هم مانند هر استقلالی دیگر دوست دارم او همچنان در استقلال بماند. وحید تا هر وقتی که بخواهد می تواند در استقلال بماند و کسی نمی تواند او را وادار به جدایی کند، مگر اینکه خودش میل به جدایی داشته باشد. آخر کدام آدم عاقلی اجازه می دهد که دروازه بانی چون طالب‌لو را به راحتی از تیمش برود.

حجازی؛ رئیس کمیته فنی و پورحیدری؛ سرپرست تیم استقلال می مانند
وی در ادامه خبر مذاکره مسئولان باشگاه استیل آذین با مدیران استقلال برای انتقال طالب لو به این تیم را تایید کرد و در خصوص شایعه حضور ناصر حجازی روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست گفت: این شایعه‌ای بیش نیست! آقای پورحیدری همچنان به عنوان مدیرفنی و سرپرست تیم را همراهی می کند و آقای حجازی نیز رئیس کمیته فنی باشگاه خواهد بود.

واکنش فتح الله‌زاده به اظهارات مظلومی
فتح الله‌زاده در واکنش به اظهارات پرویز مظلومی در پایان دیدار استقلال - پاس همدان که از تلاش برخی‌ها برای نشستن روی نیمکت مربیگری استقلال پرده برداشته بود، گفت: این صحبت‌هایی که آقای مظلومی کرده است، خوب نیست. نمی دانم چرا چنین مسائلی را عنوان کرده است. من بارها به آقای مظلومی گفته ام که چنین مسائلی را مطرح نکند چرا که برای استقلال حاشیه درست می کند. آنچه مسلم است، همه دوست دارند، در تیم استقلال حضور داشته و به نحوی در این باشگاه فعالیت کنند و این اتفاق جدید و تازه‌ای نیست. ما در این شرایط باید کار خود را انجام دهیم که کار خود من حمایت از پرویز مظلومی و کادر فنی استقلال بوده است.

از مظلومی گلایه دارم
وی در خاتمه تصریح کرد: من در این فصل نهایت پشتیبانی و حمایت را از کادر فنی استقلال داشته‌ام و این انتظار را از آقای مظلومی دارم که بی توجه به حواشی به کار خود بپردازد. تا به امروز کدام مدیرعامل در استقلال و پرسپولیس بوده که با سرمربی این تیم قرارداد 2 ساله ببندد؟ من با مظلومی قرارداد 2 ساله بستم، این بدان معناست که از او پشیبانی لازم را دارم و حمایت کافی را از وی به عمل خواهم آورد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای همیشه دنبال این هستند که بین پیشکسوتان استقلال اختلاف ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تمرین عصر امروز سه‌شنبه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در حال حاضر شرایط تیم ما بسیار ایده‌آل است، خوشبختانه بازیکنان مصدوم هم به تمرینات گروهی بازگشته‌اند و توانسته‌ایم تقریبا با یک تیم کامل تمرینات خود را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه همیشه استقلال با بدشانسی مواجه می‌شود و این بار مصدومیت میلاد میداوودی و محمد محمدی تا حدودی این تیم را در تنگنا قرار داده است، اضافه کرد: متاسفانه میداوودی دو تا سه ماه کنارمان نیست و نمی‌توانیم از این بازیکن خوب استفاده کنیم. محمد محمدی هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف بازی با پاس همدان را از دست داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تیم پاس همدان اظهار داشت: پاس همدان تیمی بسیار جوان و جنگنده است، اگر چه در حال حاضر در جدول شرایط مناسبی ندارد اما این دلیلی نیست که فکر کنیم برنده بازی با این تیم هستیم. درست است ما در دیدار پیشین خود مقابل پاس همدان 4 گل به این تیم زدیم اما به بازیکنانم هشدار دادم آن پیروزی را فراموش کرده و هوشیار باشند فوتبال بازی لحظه‌هاست و هر کس از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند، قطعا موفق خواهد شد.

وی در مورد مسائل مطرح شده در مورد بیژن کوشکی تاکید کرد: متاسفانه در این چند روز مطالب زیادی علیه من و بیژن کوشکی مطرح شده است. حتی شایعه شده من این بازیکن را اخراج کردم اما با صراحت اعلام می‌کنم چنین مسئله‌ای صحت ندارد و تا این لحظه هیچ کس از تیم استقلال اخراج نشده است. کوشکی مشکلی خانوادگی دارد و از لحاظ روحی شرایطی برای تمرین نداشت، به همین دلیل از وی خواستیم تا چند روزی استراحت کند تا بتواند با شرایط ایده‌آل به تمرین بازگردد.

"قلعه‌نویی پس از دیدار با پرسپولیس اعلام کرد اگر سرمربی استقلال مدرکی علیه من دارد، رو کند". مظلومی در این مورد خاطرنشان کرد: هیچ صحبتی راجع به امیر قلعه‌نویی نکردم، نمی‌دانم چرا عده‌ای همیشه دنبال این هستند بین پیشکسوتان استقلال اختلاف بیاندازند. من نه صحبتی در مورد مدرک کردم و نه گفته‌ام قلعه‌نویی می‌خواهد به هر طریقی جای مرا بگیرد. خوشبختانه وی در سپاهان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با این روند رفته رفته به جمع صدرنشینان هم اضافه می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: می‌دانم چه کسانی می‌خواهند بین پیشکسوتان استقلال اختلاف بیاندازند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند، امیدوارم بزودی آنها دست از این کار برداشته و اجازه دهند هر سرمربی فقط به فکر تیم خود باشد و اسیر حاشیه‌ها نشود.

تیم فوتبال استقلال در پایان هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با 30 امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبر توافق منصور پورحیدری با باشگاه همیاری اراك و حضور سرپرست استقلال در این تیم لیگ دسته اولی درحالی مطرح شده كه علی فتح الله زاده مخالف این انتقال و مذاكره است.
فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: مخالف جدایی پورحیدری از استقلال هستم.
وی درباره اینكه گفته می شود باشگاه استقلال با AFC مذاكراتی داشته تا نام شخص دیگری را به عنوان سرپرست برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی كند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه استقلال به هیچ وجه برای تغییر نام سرپرست با AFC نامه نگاری نكرده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: فتح‌الله‌زاده , پورحیدری , مخالفت ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


'بهتاش فریبا' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد احتمال معاوضه وحید طالب لو، دروازه بان استقلال با یكی از بازیكنان استیل آذین اظهار داشت: در طول هفته های اخیر باشگاه های متعددی خواهان به خدمت گرفتن چند نفر از بازیكنان ما بوده اند، اما با توجه به این كه ما فهرست بازیكنان اضافه نداشتیم به این درخواست ها جواب ندادیم.
وی ادامه داد: دو روز پیش طالب لو با پرویز مظلومی صحبت هایی انجام داد و پس از جلسه با 'علی فتح الله زاده' سرپرست باشگاه اعلام كرد كه در نیم فصل از استقلال جدا می شود. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و قرار است امروز در جلسه ای در مورد جابجایی این بازیكن تصمیم گرفته شود.
مربی استقلال همچنین در مورد بازیكن دیگری كه به جای طالب لو به استقلال می آید، یادآور شد: با توجه به نیاز تیم در پست هافبك قرار شد دروازه بان ما با میلاد زیندپور جابجا شود. البته همان طور كه گفتم هنوز این انتقال قطعی نشده است.
فریبا افزود: اضافه كردن بازیكنان جدید به استقلال برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی الزامی است كه خوشبختانه می توانیم از طریق قانون جابجایی بازیكنان در نیم فصل، نقاط ضعف خود را برطرف كنیم.
وی همچنین درباره صحبت های طالب لو كه گفته بود 'هیچ كس نمی تواند به من بگوید بروم یا بمانم'، خاطرنشان كرد: طالب لو یكی از بازیكنان قدیمی استقلال است و هر چه دلش بخواهد می تواند بگوید.
مربی تیم استقلال با اشاره به صدرنشینی موقت استقلال با پیروزی برابر پاس همدان گفت: چند هفته پیش با تیم پاس در بازی های جام حذفی مسابقه دادیم كه با آنالیز آن دیدار ،‌عمق دفاع این تیم را برای به گل رسیدن در دستور كار قرار دادیم و خوشبختانه توانستیم از این راه به گل برسیم.
وی یادآور شد: همچنین در این بازی به دنبال حفظ توپ و میانه میدان توسط هافبك هایمان بودیم تا شرایط را برای به گل رسیدن تیم توسط سه مهاجم خود فراهم كنیم.
مربی استقلال شرایط بدنی بازیكنان این تیم را مناسب دانست و تاكید كرد: خوشحالم كه علاوه بر كسب نتیجه توانایی بدنی بازیكنان نیز به نقطه مطلوب رسیده است و آنها می توانند 90 دقیقه در میدان مسابقه دوندگی و كارایی داشته باشند.
تیم فوتبال استقلال روز جمعه در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال برابر پاس همدان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.
فریبا در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت' بیژن كوشكی ' و غیبت وی در انزلی و بازی روز جمعه خاطرنشان كرد: پیش از بازی با ملوان این بازیكن به دلیل مشكلات غیر فوتبالی ، بی انگیزه تمرین می كرد و تلاش های مظلومی نیز برای افزایش انگیزه این بازیكن بی ثمر بود.
وی با رد خبر قهر این مدافع افزود: همان طور كه گفتم شرایط روحی كوشكی برای بازی با ملوان مناسب نبود و وی از فهرست 18 نفره خط خورد. البته كوشكی از چهارشنبه هفته گذشته تمریناتش را با ما آغاز كرد و در صورت صلاحدید می تواند از این هفته برای ما به میدان برود.
مربی استقلال همچنین در مورد مصدومیت میداودی و امیرحسین صادقی نیز گفت: به نظرم مصدومیت صادقی جدی نیست. البته پزشكان تیم تاكید كردند كه امروز وضعیت پای این بازیكن مشخص می شود. میلاد میداوودی نیز هم اكنون در حال فیزیوتراپی است و تكلیف وی روز دوشنبه این هفته مشخص می شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری برای پذیرش مدیریت فنی باشگاه همیاری اعلام آمادگی کرد.

محمدرضا غفاری رییس هیات فوتبال استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اشاره به حضور منصور پورحیدری در تمرینات تیم همیاری افزود: پس از این تمرین پورحیدری موافقت ضمنی خود برای پذیرش مدیریت فنی تیم همیاری را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: پورحیدری به تهران بازگشته و پیگیر تسویه حساب با باشگاه استقلال برای سفر مجدد به شهر اراک است.

غفاری در خصوص حضور رضا مهاجری در اراک به همراه منصور پورحیدری گفت: قرار شده پورحیدری در خصوص کادرفنی تیم تصمیم‌گیری کند و این احتمال وجود دارد رضا مهاجری هم به کادرفنی اضافه شود اما، نظر شخص پورحیدری این بود که باید یعقوب وطنی سرمربی کنونی همیاری در کادرفنی همچنان باقی بماند.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی در پایان درباره شایعات مختلف در خصوص مبلغ قرارداد پورحیدری با باشگاه همیاری به خبرنگار ایسنا گفت: هنوز صحبتی راجع به مبلغ قرارداد با این مربی انجام نشده اما، مطمئنا مبلغ دریافتی پورحیدری در اراک کمتر از تیم استقلال خواهد بود و این نشان می‌دهد پورحیدری به خاطر مسائل مالی به اراک نمی‌آید



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فهرست نهایی تیم استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان 2011 آسیا در هفته نخست بهمن ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.
مشاور بین الملل باشگاه استقلال در گفت و گوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: آئین نامه رسمی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دیروز رسما ابلاغ شد و بر این اساس باشگاه های حاضر در رقابتهای سال 2011 تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 12 بهمن ماه فرصت دارند فهرست نهایی بازیکنان خود را به کمیته مسابقات ای اف سی ارسال کنند.
محمد حیرانی افزود: هر تیم می تواند بین 18 تا 30 بازیکن را به کنفدراسیون معرفی کند و کار تشکیل پرونده بازیکنان بر اساس لیست بازیکنان حاضر در لیگ برتر از هفته گذشته آغاز شده است. اما فهرست نهایی با نظر کادر فنی در هفته نخست بهمن و چند روز پیش از مهلت نهایی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به نظم حاکم بر روند تکمیل مدارک استقلال افزود: بحمد ا... در دوسال اخیر یکی از منظم ترین باشگاههای لیگ قهرمانان بوده ایم و سال گذشته هم از سوی کنفدراسیون به خاطرمنظم بودن و کامل بودن مدارک رسما نامه تقدیر دریافت کردیم. امسال هم دبیرخانه و بخش بین الملل باشگاه با تجربه ای که از دو سال اخیر داشتیم، کار تکمیل پرونده تک تک بازیکنان و کادر فنی را آغاز کرده و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: لیگ قهرمانان , لیستبازیکنان , اسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد