نوشته شده توسط : alireza

آرش برهانی،مهاجم تیم استقلال در مقابل شهرداری یاسوج در ترکیب تیمش قرار گرفت،اما شرایط مناسبی نداشت و برای آبی ها گلزنی نکرد،این بازیکن طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ از حضور در بازی ابتدایی لیگ پس از تعطیلات محروم است.

آرش برهانی ،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در بازی با استیل آذین محروم هستم و نمی توانم تیم را همراهی کنم،البته ما در خط حمله مشکل خاصی نداریم و با حضور مجیدی اگر مشکل خاصی وجود داشته باشد،کاملا حل و فصل می شود.

وی افزود:در مقابل شهرداری یاسوج برای گلزنی وارد زمین مسابقه شدم؛اما بنا به صلاحدید، سرمربی تیم یک خط عقب تر از مهاجمان تیم کار کردم و به همین دلیل هدف اولم گل زدن نبود.

وی تصریح کرد:هیچ کس از حضور نیافتن فرهاد مجیدی خوشحال نیست،همه بازیکنان بارها به این مسئله اشاره کردند،هیچ کس علیه فرهاد مجیدی اظهار نظر نمی کند؛زیرا همه بازیکنان رابطه بسیار خوبی با وی دارند.

مهاجم تیم استقلال اظهار داشت:برای بازی با استیل آذین انگیزه بسیاری داشتم،اما قسمت نیست در این بازی تیم را همراهی کنم و برای تیم آرزوی موفقیت دارم.

برهانی خاطرنشان کرد:اگر من نباشم تیم با مشکلی روبرو نمی شود،اما در مورد بازیکنان دیگر اظهار نظر نمی کنم ؛زیرا به نظر من برخی بازیکنان می توانند برای یک تیم سرنوشت ساز باشند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 2756
|
امتیاز مطلب : 189
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

"پرویز مظلومی" سرمربی تیم استقلال سرانجام بیش از این طاقت نیاورد و با فرهاد مجیدی مهاجم تیمش تماس گرفت البته پیش از این سرمربی استقلال چندین بار به همراه بهتاش فریبا با این بازیكن تماس گرفته بود و خواستار حضور وی در جلسه تمرینات شدند؛اما این بار سرمربی استقلال رسما فرهاد مجیدی را به تمرینات فراخواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛پرویز مظلومی به صورت رسمی و شخصی از مهاجم تیمش خواست تا به دلیل احترامی كه برای هواداران عاشق خود در استقلال قائل است؛در تمرینات حاضر شده و تیم را همراهی كند.

مهاجم آبی ها از سرمربی استقلال درخواست كرد،مدتی صبر كند تا وی بدون مشكل به تمرینات بازگردد؛اما سرمربی استقلال اصرار فراوانی داشت كه مجیدی هر طور شده در تمرینات استقلال حاضر شده و برای دیدار با استیل آذین آماده شود و تیم را همراهی كند.

گفتنی است؛در این مكالمه تلفنی مجیدی به سرمربی استقلال قول داد از امروز سه شنبه در تمرینات تیم شركت كرده و تیم را همراهی كند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2570
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

کیانوش رحمتی در خصوص بازی استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم اما با توجه به اینکه فولادی‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند، قطعا ما مقابل آنها موفق ظاهر خواهیم شد.

وی ادامه داد: شرایط استقلال با هفته‌های اول لیگ متفاوت است و حالا ما برای جبران آن باخت به میدان می‌رویم. البته درست است که مشکل مصدومان از ابتدای فصل برای ما بوده اما سایر بازیکنان هم، همه تلاش خود را به کار بسته‌اند و می‌رویم تا دو امتیازی که مقابل شهرداری از دست دادیم را در اهواز، از فولاد بگیریم.

رحمتی در پایان گفت: با پیروزی مقابل فولاد و ذوب‌آهن با روحیه خوب به تعطیلات می‌رویم و امیدوارم پیروزی در این دو بازی سرنوشت‌ساز از آن استقلال باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2450
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیدرضا روانخواه، هافبك استقلال در خصوص شرایط بدنى اش گفت: شرایط بدنى خوبى دارم و با تمرین هاى منظم توانسته ام به شرایط ایده آل قبل از مصدومیتم بازگردم وى در خصوص بازى فولاد گفت: امیدوارم بتوانم در این بازى مثمر ثمر باشم و بتوانم بازى هاى قبل از مصدومیتم را به نمایش بگذارم بازى با فولاد ۳ امتیاز حساس دارد چرا كه استقلال در این بازى میهمان است و باید در زمین فولاد بازى كند، شاگردان آقاى جلالى فوتبال خوبى بازى مى كنند و در تلاشند در شهر خود ۳ امتیاز كامل را به دست آوردند اما ما نیز آنالیز بازى هاى فولاد را انجام داده ایم و با شناخت كافى از نقاط ضعف و قوتشان با تمام قوا به مصاف این تیم مى رویم تا با یك بازى خوب و هجومى فولاد را شكست دهیم و با روحیه اى دو چندان به مصاف ذوب آهن برویم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1432
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اسماعیل شریفات مهاجم خوزستانى استقلال در خصوص بازى تیمش مقابل فولاد گفت: من یك خوزستانى هستم و به خوبى با سبك بازى خوزستانى ها آشنایى دارم وى در خصوص شرایط خودش و استقلال گفت: در شرایطایده آلى به سر مى برم و اگر بازى كنم امیدوارم بتوانم بازى خوبى به نمایش بگذارم، استقلال نیز تیم بزرگى است و بازیكنان بزرگى در اختیار دارد. درست است كه از نبود مجیدى و میداودى رنج مى بریم اما تمام تیم در صدر این هستند تا با یك بازى خوب و تماشایى نبود این بازیكنان را در زمین مسابقه پر كنند. اسماعیل شریفات در رابطه با بازى فولاد افزود: فولاد نیز بازیكنان خوبى در اختیار دارد و همواره مقابل تیم هاى بزرگ با انگیزه اى دو چندان ظاهر شده و حال كه در زمین خود بازى مى كند مى تواند بسیار خطرناك ظاهر شود اما استقلال نیز به دنبال ۳ امتیاز این مسابقه است و امیدوارم بتوانیم با دست پر به تهران بازگردیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1434
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حنیف عمران زاده مدافع استقلال در خصوص بازى با فولاد گفت: در درجه اول به دنبال انسجام خط دفاعمان در این بازى هستیم چرا كه فولاد با مهاجمان سرعتى و باهوشى كه دارد، مى تواند براى استقلال بسیار خطرناك باشد اما به هرحال با اضافه شدن كوشكى و شكورى به خط دفاع، در صدد هماهنگى كامل با آن ها هستیم، درست است كه امیرحسین را در این بازى را در اختیار نداریم اما به هرحال استقلال باید در نبود بازیكن دیگر نیز دفاع مستحكمى داشته باشد، تمركز ما در این بازى نخوردن گل است چرا كه فولاد با مهاجمان خطرناكى دارد كه مى تواند خط دفاع هر تیمى را آزار دهد اگر در ضربات ایستگاهى و كرنرها موفق عمل كنیم و از موقعیت هایمان نهایت استفاده را ببریم برنده این بازى خواهیم بود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: دفاع , عمران زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 1459
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در شب‌ها و روزهای پایانی هفته گذشته در هر كوچه و خیابانی در سراسر ایران حال و هوای عزاداری و نذری دادن برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای كربلا و در راس آنها حضرت امام حسین(ع) برقرار بود. در این میان هر قشری در حد وسع خودشان اقدام به برگزاری این مراسم كرده بودند. سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس هم در هیات خودش خرج می‌داد و عزاداران حسینی را میزبان بود. حاج‌حبیب كاشانی البته از خیلی از فوتبالیست‌ها و مربیان هم دعوت كرده بود تا در این مراسم شركت كنند، اما از آنجا كه در این ایام اغلب افراد از قدیم برای خود پایگاهی مشخص داشته و حاضر نیستند حضور در هیات خودشان را با هیچ‌چیز دیگری عوض كنند، خیلی از مدعوین به این هیات از حضور در مراسم حاج‌حبیب سر باز زدند، اما در این میان بودند بازیكنان و مربیانی كه در شب‌های عزاداری امام حسین(ع) به هیات حاج‌حبیب رفتند. اما حضور مهاجم شماره 9 استقلال در هیات همه‌كاره پرسپولیس در نوع خود جالب بود. برهانی كه ظاهرا تا پیش از چهارشنبه‌شب (شب عاشورا) بارها از سوی كاشانی به حضور در هیاتش دعوت شده بود، سرانجام یك شب پیش از سالروز شهادت امام سوم شیعیان در این مراسم شركت كرد و تنها استقلالی حاضر در هیات پرسپولیسی‌ها شد. برهانی البته چهره شناخته‌شده‌ای برای پرسپولیسی‌ها بود، ولی با این همه شیث رضایی كاپیتان پرسپولیس به رسم میهمان‌نوازی از سوی قرمزها به محض دیدن آرش به سمت او رفت و كنار برهانی نشست. این دو تقریبا تا پایان مراسم هم كنار یكدیگر حضور داشتند و به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: عزاداری , استقلال , شیث , پرسپولیس , ارش , برهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1568
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
هافبک تیم استقلال تهران با تکذیب دوباره خبر خداحاظی از فوتبال در صورت مصدومیت مجدد گفت: هنوز هم می گویم برخی ها از قول من دروغ نوشتند.

مجتبی جباری خاطرنشان کرد: خبری را که هفته های گذشته به نقل از من در خصوص خداحافظی از فوتبال در صورت مصدومیت دوباره منعکس کردند کذب محض است.



وی ادامه داد: پیش از این هم گفته بودم چنین صحبتی را انجام ندادم و اکنون هم در مورد حرفی که زدم تاکید دارم و مطمئن باشید برخی ها از قول من دروغ نوشته اند.


وی افزود: آنهایی که چنین صحبت هایی را منتشر کردند باید حرف خود را ثابت کنند و اگر مدرکی دارند آن را آشکار کنند تا حقیقت روشن شود.



جباری به ایسکانیوز گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانم در استقلال یکی از مهره های تاثیر گزار باشم و بتوانم برای این تیم موفقیت کسب کنم.


هافبک تیم استقلال عنوان کرد: استقلال در دیدار با شهرداری



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیرحسین صادقی در بازی با پاس و از دقیقه سه از ناحیه مچ پا مصدوم و با همان وضعیت تا دقیقه نود در زمین ماند تا عضله پشت پایش خونریزی كرده و بازی‌های بعدی استقلال را از دست بدهد. مدافع آبی‌پوشان در بازی با شهرداری غایب بود و احتمالا دو هفته دیگر برای بازی با ذوب‌آهن می‌رسد. به همین بهانه برای آگاهی از آخرین شرایط او و عملكرد استقلال در نیم فصل دوم گفت‌وگویی را با صادقی انجام دادیم كه به شرح زیر است:

از آخرین وضعیت خودت شروع كنیم.
تعریفی ندارد و باید چند جلسه دیگر فیزیوتراپی كنم تا آماده شوم.
پس چرا این مصدومیت‌ تو طولانی شد؟
در بازی با پاس دقیقه سه بازی پایم آسیب دید و با همان وضعیت در زمین ماندم تا دچار خونریزی شده و بدتر شود.
این نشان می‌دهد كه استقلال در این روزها با مصدومیت‌هایی تو و میداوودی با بدشانسی روبه‌رو و گرفتار فقر بازیكن شده است!
همین‌طور است فقط من مانده‌ام كه تا دو هفته پیش می‌گفتند تیم خوش شانس‌ها و حالا این طور گرفتار بدشانسی‌ شده‌ایم.
بازی با شهرداری را چطور دیدی؟
این هم یكی دیگر از بدشانسی‌های ما بود. دایما روی دروازه آنها حمله‌ور بودیم اما توپ‌هایمان توی گل نرفت. یك نیمه كه به طور كامل در زمین حریف خیمه زده بودیم و به نظر من شهرداری خوش‌شانس بود.
اما شما هم در دقیقه 94 شانس آوردید كه میثم بائو با بی‌دقتی به توپ ضربه زد!
خب تیمی كه سرتا پا حمله است گرفتار ضدحمله هم می‌شود. آن صحنه هم به نظر من مساله خاصی نبود.
اما شما چند موقعیت را گل نكردید و تیمی كه نزند محكوم به گل خوردن است كه نزدیك بود گرفتار این بلا شوید!
ضد حمله خوبی بود ولی آن طور هم نبود كه بگوییم شانس آوردیم.
فكر می‌كنی كی به بهبودی می‌رسی و برمی‌گردی؟
دو هفته دیگر وقت می‌خواهم تا آماده شوم و فكر می‌كنم برای بازی با ذوب در خدمت تیم باشم.
این روزها بازیكنان تیم‌تان به خاطر نبود جایگزین در روی نیمكت فشار زیادی را تحمل می‌كنند!
قبول دارم فقر بازیكن داریم و بچه‌ها فشار زیادی را در بازی‌ها و تمرینات تحمل می‌كنند اما باید جواب هواداران را داد و با نتایج خوب آنها را خوشحال كنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: امیرحسن , صادقی ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هافبك برزیلی استقلال در روزی كه به نظر می‌رسید در تركیب اصلی این تیم قرار بگیرد، بار دیگر از روی نیمكت بازی استقلال را تماشا كرد!
در بازی دیروز دسوزا مثل هموطنش آندره لوییز از روی نیمكت بازی را نگاه كرد تا بار دیگر نیمكت‌نشینی را در استقلال تجربه كند. این نیمكت‌نشینی در حالی اتفاق افتاد كه قبل از بازی با شهرداری، پرویز مظلومی گفته بود به احتمال فراوان در این بازی از 2 هافبك دفاعی بهره
خواهد گرفت.
مظلومی اما دسوزا را روی نیمكت نشاند تا تنها با یك هافبك دفاعی مقابل حریفش قرار بگیرد. دسوزا نیمه دوم با چهره‌ای در هم پیچیده و ناراحت از روی نیمكت بازی را تماشا می‌كرد و حتی وقتی مظلومی به این برزیلی گفت برای گرم كردن پشت دروازه برود این بازیكن در اوج بی انگیزگی این كار را كرد. مظلومی برای اینكه نشان بدهد هیچ علاقه‌ای به استفاده از دسوزا ندارد بین نیمه آندره لوییز را وارد میدان كرد!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: دسوزا ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بعد از ظهر فردا (سه شنبه) موعد انجام عمل جراحی است و میلاد امید دارد که با دعای خیر هموطنان عزیز، جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد. میلاد میداودی در رابطه با آسیب دیدگی اخیر، مراحل درمان مصدومیت، از دست دادن جام ملت های آسیا، غیبت اجباری از میادین فوتبال و سایر مسائل توضیحاتی داد که با هم مرور می کنیم.


شرمنده هواداران و باشگاه هستم
«هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. چه در اهواز و چه در امارات، غیبت ناشی از مصدومیتم از یک بازی بیشتر نمی شد. امسال هم چند بار مصدوم شده بودم؛ یک بار از ناحیه مچ دست و بار دوم بدلیل کشیدگی رباط داخلی زانویم در تمرین قبل از بازی با سپاهان؛ ولی فقط بازی با مس کرمان را از دست دادم و در مسابقه بعدی برابر سایپا در نیمه دوم به میدان رفتم. این بار اما شرایط کاملا متفاوت است و شرمنده هواداران و باشگاه استقلال شده ام که در میانه مسابقات آن ها را تنها گذاشتم. میزان مصدومیت به حدی بود که تا سه شب بعد از بازی با ملوان از شدت درد نمی توانستم بخوابم و تا چند روز بعد از بازی هم قادر نبودم پایم را روی زمین بگذارم. خدا را شکر در دو هفته گذشته با فیزیوتراپی مداوم و زحمات دکتر نوروزی و همکارانش، تورم پای مصدومم کاهش یافته است.»

دو راه برای انتخاب داشتیم
«پزشکان متخصص بعد از انجام معاینات و مشاهده نتیجه عکسبرداری، دو راه پیش رویم قرار دادند. راه نخست این بود که فقط به فیزیوتراپی اکتفا کنم و بعد از گذشت دو ماه، در اواخر بهمن ماه آماده شرکت در تمرینات استقلال شوم. پزشکان می گفتند در این صورت امکان درمان قطعی مچ پای آسیب دیده ام از بین می رود و با کوچکترین ضربه ای ممکن است دچار آسیب دیدگی شدیدی بشوم. راه دوم این بود که با انجام عمل جراحی، استخوان شکسته و رباط های آسیب دیده ترمیم شود و بعد از چهار ماه بتوانم برای استقلال بازی کنم. در این رابطه تصمیم گیری را بر عهده باشگاه استقلال گذاشتم.»

باشگاه استقلال با جراحی موافقت کرد
«دکتر فتح الله زاده گفت نمی توانیم ریسک کنیم و آینده ورزشی ات را بخاطر دو ماه به خطر بیندازیم؛ پس بهتر است جراحی کنی و با سلامت کامل به تیم برگردی. آقای مظلومی هم چنین نظری داشت و در نهایت عصر روز یکشنبه انجام عمل جراحی قطعی شد. از مدیر عامل و سرمربی استقلال عذرخواهی کردم که در میانه مسابقات بالاجبار تیم را ترک می کنم اما آن ها خواستند که فقط روی مراحل درمان پای آسیب دیده ام تمرکز کنم و بعد از بهبودی با آمادگی به میادین بازگردم. مسئولان باشگاه، کادر فنی، کادر پزشکی، بازیکنان و هواداران استقلال در این دو هفته بارها به من روحیه دادند و انگیزه ام را برای مبارزه با آسیب دیدگی و بازگشت سریعتر به میادین چند برابر کردند.»



از افشین قطبی تشکر می کنم
«حضور و درخشش در جام ملت های آسیا با تیم ملی ایران، یکی از اهدافی بود که در این فصل داشتم که در نهایت قسمت نشد. افشین قطبی جزو اولین نفراتی بود که پس از مصدومیتم با من تماس گرفت و مرا دلداری داد. قطبی گفت که تا آخرین لحظه منتظر بازگشتت به تیم ملی و حضورت در جام ملت ها هستم و برای درمان آسیب دیدگی ات هر مشکلی داری می توانی روی من حساب کنی. واقعا از قطبی ممنونم که در آن روزهای سخت به من روحیه داد و اکنون منتظر بازگشت وی از آلمان هستم تا تماس بگیرم و تشکر کنم. به هر حال قسمتم نبود که در جام ملت ها بازی کنم اما قطبی معرفت به خرج داد و باید از ایشان تشکر کنم.»

برخی ها حاشیه سازی می کنند
«متأسفانه برخی ها از مصدومیت من سوء استفاده و اقدام به درج مطالب کذب می کنند؛ بستگان و آشنایانم با اطلاع از این مطالب نگران می شوند و با من تماس می گیرند تا ببینند که واقعیت دارد یا خیر؟ بعنوان مثال یک روزنامه تیتر می زند که میلاد دیگر تا آخر عمر نمی تواند فوتبال بازی کند و چند روز بعد می نویسد که میلاد چون فهمیده باید جراحی کند، گریه کرده است! روزنامه دیگری هم نوشته مصدومیت میلاد دروغ است و این بازیکن چون با قطبی مشکل دارد به دکتر نوروزی گفته پایم را گچ بگیر تا برای تیم ملی در جام ملت ها بازی نکنم و از قطبی انتقام بگیرم! این افراد بهتر است حقایق را بنویسند و نان حلال به خانه هایشان ببرند. در خصوص وضعیت مصدومیت و مراحل درمان نیز دکتر نوروزی مسئول کمیته پزشکی باشگاه استقلال تنها فردی است که می تواند اطلاع رسانی صحیح داشته باشد و سایر مطالبی که منتشر می شود، اشتباه است. در 10 روز گذشته هم مصاحبه ای با رسانه ها نداشته ام و همه روزه صبح و عصر در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی بودم.»

درباره بازیکن ملوان صحبت نمی کنم
«در خصوص بازیکن ملوان انزلی که مرا مصدوم کرد، صحبتی نمی کنم. فقط امیدوارم چنین مصدومیتی گریبان گیر هیچ ورزشکاری نشود. از دکتر نوروزی و همکارانش در کلینیک فیزیوتراپی و کادر پزشکی باشگاه استقلال که در این دو هفته به من لطف داشتند تشکر می کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز، عمل جراحی ام با موفقیت انجام شود تا بتوانم در بازگشت به میادین فوتبال محبت های هواداران و اعضای باشگاه استقلال را جبران کنم. از هواداران متعصب استقلال هم تقاضا دارم که در دو بازی حساس مقابل فولاد و ذوب آهن از بچه های تیم حمایت کنند تا انشالله قبل از تعطیلی لیگ بتوانیم صدرنشین شویم.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: میلاد , میداوودی , شرمنده , حمله , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی که به تازگی برای دومین‌بار طی 2 سال گذشته لذت پدر شدن را چشیده است روز گذشته نشان داد که شب‌زنده‌داری‌هایش به خاطر مراقبت از نوزاد پسرش باعث ضعیف‌شدن اعصابش شده است. چراکه او در دقیقه 40 بازی وقتی با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد به جای پذیرش این جریمه شخصی در دقایق پایانی نیمه اول رفتاری را از خود بروز داد که از بازیکنان کم‌تجربه و کم‌سن و سال بیشتر توقع می‌رود. او با به زبان آوردن یک واژه کاری کرد تا کل تیمش جریمه شده و با کارت قرمز مستقیم داور زمین بازی را ترک کند. او البته پس از دیدن کارت قرمز داور چنان عصبانی شد که به سمت محمود رفیعی(داور مسابقه) رفت و دست چپش را روی سینه او گذاشت و داور بازی را هل داد. مبعلی با این اقدام خود باعث شد تا استقلال با یک یار کمتر بازی را ادامه دهد و دقایقی وحشتناک را پیش‌روی مظلومی ترسیم کند، اما از بخت خوش سرمربی استقلال 4 دقیقه بعد از اخراج مبعلی، رسول پیرزاد با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه با کارت قرمز روبه‌رو شد و زمین بازی را ترک کرد تا استقلال به جای 50 دقیقه فقط 5 دقیقه بازی 10 نفره را تجربه کند و بار دیگر از دقیقه 45 به بعد هر دو تیم با شرایط مساوی، برابر یکدیگر قرار بگیرند. ناگفته نماند ایمان مبعلی که مشخص نبود چرا اینقدر زود از کوره در رفت با دریافت این کارت قرمز بازی حساس هفته نوزدهم برابر فولاد خوزستان را از دست داد. مبعلی که در بازی رفت دو تیم که با باخت استقلال در آزادی به پایان رسیده بود ضعیف‌ترین بازیکن آبی‌های تهرانی لقب گرفته بود طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده بود قصد دارد به جبران بازی رفت در زادگاهش(اهواز) انتقام بازی رفت را از هم‌تیمی‌های سابقش بگیرد که حالابا این اخراج او نه‌تنها بازی رفت را جبران نکرد بلکه دست مظلومی را هم خالی کرد تا سرمربی استقلال یک مشکل تازه به دیگر مشکلات قبلی‌اش اضافه شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز خود در باشگاه استقلال عنوان كرد: بابت توضیح دادن در مورد اخراجم در بازی روز گذشته، جلسه ای با نظری جویباری و امیری برگزار كردم. با توجه به اینكه شاید حضورم در ادامه مسابقه باعث می شد تیم 3 امتیاز را كسب كند 10 میلیون تومان جریمه نقدی شدم.
وی افزود: رسما از فتح الله زاده، سایر مسئولان استقلال، كادرفنی و هواداران عزیز عذرخواهی می كنم و به همین دلیل این جریمه را می پذیرم اما همچنان عقیده دارم اهانتی به داور نكردم و بی دلیل اخراج شدم.
مبعلی در خصوص اینكه گفته می‌شود وی برای اینكه مقابل فولاد خوزستان بازی نكند اخراج شده، گفت: همیشه نان حلال به خانه ام برده ام. من مسلمان هستم و اعتقاد دارم تمام كسانی كه چنین حرف هایی می زنند تهمت زده اند و آنها را به خدا واگذار می كنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: جریمه , تهمت ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران از اخراج همبازی‌اش مقابل شهرداری تبریز اظهار ناراحتی کرد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و با حاشیه‌هایی همراه بود که اخراج مبعلی مهم‌ترین آن محسوب می شود.

این در شرایطی است که روز گذشته عنوان شد مبعلی به برهانی فحاشی کرده و علت اخراجش از سوی محمود رفیعی داور بازی همین بوده است.

برهانی این موضوع را نه تایید می کند و نه تکذیب، مهاجم استقلال در این باره گفت: فقط این را بگویم که از اخراج مبعلی مقابل شهرداری ناراحت هستم و اگر ایمان بود بازی را می بردیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
آرش برهانی:

مهاجم تیم فوتبال استقلال تاکید کرد نه به هم تیمی اش در طول دیدار با شهرداری توهین کرده و نه درگیری با او داشته است!

به گزارش خبرنگار مهر، آرش برهانی در حاشیه امروز تمرین استقلال تهران با بیان این مطلب افزود: ما می توانستیم در دیدار برابر شهرداری پیروز شویم اما بدشانسی  و اخراج ایمان مبعلی برنامه های تاکتیکی ما را به هم ریخت و نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

مهاجم استقلال در خصوص درگیری با ایمان مبعلی قبل از دیدار و در رختکن اتفاق افتاده بود گفت: قسم می خورم که هیچ درگیری بین من و ایمان در رختکن رخ نداد متاسفانه این صحبت کسانی است که نمی خواهند استقلال با آرامش به کار خود ادامه دهد و همیشه بدنبال حاشیه سازی و جوسازی علیه تیم ما هستند. من با ایمان دوست هستم و هیچ وقت به خود اجازه نمی دهم که در رختکن و یا حتی بیرون از آنجا با وی درگیر شوم.

آرش برهانی به گفته های محمود رفیعی داور استقلال و شهرداری تبریز اشاره ای داشت و گفت: در تیتر یکی از روزنامه خواندم که آقای رفیعی گفته بود ایمان مبعلی اول به آرش برهانی ناسزا گفته و بعد مرا مورد توهین قرار داده است. باید بگویم که اصلا توهینی به آقای رفیعی نشد و نمی دانم آیا حرکت دست هم جزو توهین محسوب می شود. من به مبعلی توهین نکردم و از این اخلاق ها هم ندارم!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: arash , borhani ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد