نوشته شده توسط : alireza


جلسه پشت جلسه. کادر فنی و مسوولان استقلال آرام و قرار ندارند. با اینکه تیم برده اما یک حس بدی استقلالی‌ها را رنج می‌دهد. باید کاری می‌کردند و یک جوری به بازیکنان می‌فهماندند که اشتباه کردند. پس از میلاد میداودی شروع کردند. کادر فنی استقلال از مسوولان این تیم خواست که او را جریمه کنند. میلاد هم فهمید که قضیه از چه قرار است و مربیان از چه چیزی ناراحت هستند اما این تمام خواسته مسوولان استقلال نبود. باز هم احساس می‌کردند یک جای کار اشکال دارد و باید زودتر این مشکل را برطرف کنند. به همین خاطر فتح‌الله‌زاده از مظلومی خواست به دفترش برود. مدیرعامل و سرمربی استقلال کلی با هم درد و دل کردند اما نکته مهم این نشست این بود که فتح‌الله‌زاده به مظلومی گفت: «بباز، اما بعضی از بازیکنان را از لیست 18 نفره بیرون بگذار تا بفهمند.» به نظر می‌رسد بیشتر نظر آقای مدیرعامل از بیرون گذاشتن بازیکنان، میلاد میداودی و ایمان مبعلی باشد. کادر فنی و مسوولان استقلال به شدت از دست این دو بازیکن ناراحت هستند و دلشان می‌خواهد به آنها بفهمانند که کم‌کاری می‌کنند. به احتمال زیاد در بازی بعدی خبری از مبعلی در ترکیب اصلی استقلال نیست و میلاد هم باید یکسری از مسائل را ثابت کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


غلامحسین مظلومی، برادر بزرگ پرویز مظلومی و یكی از اعضای كمیته فنی باشگاه استقلال هم قبول دارد كه آبی‌پوشان این روزها با خوش‌شانسی امتیاز جمع می‌كنند. غلامحسین‌خان این موضوع را هم چندان عجیب نمی‌داند كه مدعی است بازی‌هایی هم بوده كه استقلال خیلی‌خوب بازی كرده، اما حریف امتیاز گرفته و بازی را برده است. با وجود این، او برای اینكه مبادا برادرش ناراحت شود، سعی می‌كند در مورد مسایل فنی استقلال كمتر صحبت كرده و بیشتر كلی‌گویی كند.
به عنوان یكی از اعضای كمیته فنی و همچنین پیشكسوتان استقلال، وضعیت این تیم را چطور می‌بینید؟
شرایط خوب است، مشكل خاصی وجود ندارد. تمرینات منظم برگزار می‌شود و كارها طبق برنامه پیش می‌رود. اما خب با توجه به بازی‌های سنگینی كه در پیش داریم، بچه‌ها باید تلاش و انگیزه خود را دوچندان كنند.
اما استقلال این روزها خوب بازی نمی‌كند.
تیم براساس هدف‌گذاری كه ابتدای فصل انجام شد پیش می‌رود و تا به حال هم خوب امتیاز جمع كردیم و نتیجه گرفتیم. به هر حال بازی‌هایی هم بوده كه استقلال آنقدر خوب بازی كرده و برتر از حریف بوده، اما باخته و سه امتیاز را از دست داده است.
در فوتبال بیش از هر چیز مهم كسب امتیاز است. اگر استقلال یا هر تیم دیگری خوب بازی كند اما ببازد، كسی آنها را تحسین نخواهد كرد. اما با این وجود كادر فنی در تلاش است برای جلب رضایت هواداران تیم علاوه بر كسب پیروزی بتواند بازی زیبا و هجومی هم به نمایش بگذارد.
خودتان مشكل استقلال و بد بازی كردن تیم را چگونه تحلیل می‌كنید؟
به هر حال پرویزخان به تیم و بچه‌ها نزدیك‌تر است تا ما و بهتر می‌تواند به مشكل پی برده و آن را حل كند. مشكلاتی وجود دارد كه كادر فنی هم خودش به آنها واقف است. مثلا برخی از بازیكنان در یك بازی به نسبت بازی قبل دچار افت می‌شوند.
یعنی از یك بازیكن در چند بازی چند عملكرد متفاوت مشاهده می‌كنیم. در یك مسابقه عالی است، در یك بازی متوسط و در یك بازی دیگر ضعیف بازی می‌كند. البته این چیزها را می‌توان حل كرد. اگر در تیم اختلاف‌نظر پیش بیاید، اوضاع خراب می‌شود. بچه‌ها باید تلاش كنند و تیم‌های شهرستانی را دست‌كم نگیرند. اگر با این تفكر به میدان بروند و مغرور نشوند، اوضاع استقلال در زمین مسابقه خیلی بهتر می‌شود. در فوتبال امروز هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و هر تیمی كه در زمین مسابقه تلاش و دوندگی بیشتری داشته باشد، می‌برد. این موضوع هم در گرو یك‌دلی، اتحاد، صمیمیت، خواستن و میل به موفقیت تحقق پیدا می‌كند.
به عنوان برادر بزرگ‌تر و عضو كمیته فنی به پرویز مظلومی كمك و مشاوره می‌دهید؟
به عنوان عضو كمیته فنی نظرات خودم را می‌گویم. اما خب حرف اول و آخر را پرویزخان می‌زند. به عنوان برادر دوست دارم به او كمك كنم و موفقیت پرویز و تیمش را ببینم. هر زمان كه او بخواهد به عنوان برادر در خدمتش هستم و كمكش می‌كنم. موفقیت او افتخار خانواده من و خانواده مظلومی است. پرویزخان جایگاه ویژه‌ای برای من دارد. هواداران من را در كوچه و خیابان می‌بینند و درد دل می‌كنند، آنها انتظار دارند تا استقلال زیبا و هجومی بازی كند و پرگل هم ببرد. وقتی من را در خیابان می‌بینند، سوال می‌كنند كه چرا استقلال این‌طور بازی می‌كند و نگران هستند. به هر حال طرفداران اعتبار و معیار فوتبال هستند.
در این بازی آخر كه شاهین حسابی استقلال را اذیت كرد.
بله، استقلال مقابل شاهین به‌ویژه در نیمه دوم خیلی ضعیف بازی كرد و مقابل این تیم بد كار كردیم. حدود دو، سه بازی می‌شود كه تیم شادابی لازم را ندارد و باوجود نتیجه گرفتن خوب بازی نمی‌كند. در این بازی‌ها شانس آوردیم. كمتر مربی از این شانس‌ها می‌آورد، اما پرویزخان ما از شانس خوبی برخوردار است. شاهین در 10، 15 دقیقه پایانی خوب روی دروازه ما فشار آورد. اما درد این تیم همان درد فوتبال ما است. متاسفانه این روزها در فوتبال ایران مهاجمان ما نمی‌توانند توپ‌های خیلی ساده را هم در جریان بازی تبدیل به گل كنند و فرصت‌های بسیار عالی گلزنی به بدترین شكل ممكن از دست می‌دهند. همین استقلال را ببینید كه از ابتدای فصل چه فرصت‌های عالی مقابل دروازه حریفان را تبدیل به گل نكرده است. مهاجم گل‌نزن یك تیم و یك مربی را به چالش می‌كشد و بدبخت می‌كند.
به عنوان برادر بزرگتر باید در این روزها بیشتر هوای پرویز مظلومی را داشته باشید. به نظر می‌رسد او به كمك شما نیاز دارد؟
هر كمكی كه پرویزخان بخواهد در خدمتش هستم و انجام می‌دهم. گفتم كه نتیجه گرفتن پرویز برای خانواده ما افتخار است و ما همگی دوست داریم و آرزو می‌كنیم در استقلال موفق باشد. دوست دارم پرویز ببرد و مایه افتخارم شود، نه اینكه خدایی نكرده ببازد كه باعث سرافكندگی من هم خواهد بود. هواداران نگران هستند و دوست دارند استقلال شرایط بهتری داشته باشد. ما هم تمام درد دل هواداران را به پرویزخان انتقال می‌دهیم. امیدوارم پرویز هم به نصایح برادرانه من گوش كند و دست پر از میدان خارج شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بنا به تصمیم کادرفنی تیم استقلال تمرینات این تیم در روزهای آخر هفته پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،تمرینات روزهای پنجشنبه و جمعه تیم استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور عکاس و خبرنگار برگزار می‌شود.
استقلال روز شنبه و از سری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور رودرروی تیم شاهین بوشهر قرار خواهد گرفت. بر همین اساس و به دلیل انجام تمرینات تاکتیکی، دو روز پیش از بازی، تمرین پنجشنبه و جمعه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مربی تیم استقلال گفت: یكی از مشكلات تیم ما دخالت های بی مورد است و باید بگذارند كادر فنی با تمركز كار خود را انجام دهد.

محمود فكری مربی تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: همه از بازی استقلال انتقاد می كنند ولی مهم كسب 3 امتیاز است و هیچ كس به بازی زیبا امتیاز نمی دهد كه البته ما نقاط ضعفی داریم كه از بازی های آینده به طور قطع آنها را برطرف می كنیم.

وی افزود: در برخی موارد دخالت هایی در امور فنی تیم صورت می گیرد كه سبب از بین رفتن تمركز كادر فنی می شود بنابراین بدون دخالت بعضی از آقایان، نتایج بهتری كسب می كنیم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه نوبنیاد زیر نظر كادر فنی این تیم برگزار شد.

* پرویز مظلومی برخلاف روزهای گذشته برای بازیكنان صحبت نكرد و از آنها خواست به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم كنند.

* فرهاد مجیدی پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان به محل تمرین آمد و با این تیم تمرین نكرد. وی با لباس شخصی در ورزشگاه نوبنیاد حاضر و نظاره‌گر تمرین سایر بازیكنان شد. این بازیكن آسیب دیده است.

* امیدرضا روانخواه هافبك آبی‌پوشان در اواخر تمرین به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و او نیز مثل كاپیتان استقلال تمرین نكرد.

* محسن یوسفی تنها به كار با مربی بدنساز استقلال پرداخت و تمرینات بدنسازی انجام داد.

* مرتضی یكه بازیكن سال‌های دور تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر و با كادر فنی آبی‌پوشان صحبت كرد.

* پرویز مظلومی و سایر اعضای كادر فنی تیم استقلال كه از لغو بازی تیم ملی متعجب شده بودند از خبرنگاران در خصوص صحت این موضوع و اینكه چه اتفاقی برای بازیكنان ملی‌پوش استقلال در این چند روز می‌افتد، سؤال می‌كردند.

* تمرین امروز با توجه به اینكه بازیكنان صبح نیز كارهای هوازی انجام داده بودند، سبك‌تر برگزار شد و بیشتر به كارهای تدافعی و استفاده از موقعیت‌ها در ضد حملات اختصاص داشت.

* مجتبی جباری به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

* قرار است بازیكنان تیم استقلال فردا صبح در باشگاه حاضر شده و فیلم بازی با شاهین بوشهر را مرور كنند و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل ـ اگرچه استقلال در روزهای اخیر با كمك ابر و باد و مه و خورشید و داور به نتایج دلخواه خود رسیده و در اكثر بازی‌های اخیر 3 امتیاز را دَش كرده با نگاهی دقیق و موشكافانه به عملكرد او در استقلال متوجه می‌شویم كه این مربی به عنوان مربی بازنده اكثر نیمه‌های دوم یا نیمه مربیان ركوردی را خلق كرده كه اگر هرچه زودتر فكری به حال این معضل اساسی نكند احتمالا در نیم فصل دوم با بازی‌های برگشت كه اكثر بازی‌های مهم استقلال در خارج خانه خواهد بود این تیم با مشكل بزرگی روبه‌رو می‌شود.
نمونه عینی این وضعیت بازی با سپاهان بود كه نیمه اول با 3 گل به نفع استقلال تمام شد ولی تیمش در نیمه دوم همان 3 گل را خورد و اگر آن ضربه شانسی و اشتباه مهلك رضا عنایتی در دقایق آخر نبود شاید هر دو تیم به یك امتیاز بسنده می‌كردند. در بازی‌های اخیر هم با تراكتورسازی و نمونه واضح‌تر همین بازی آخر با شاهین وضعیت به همین منوال بوده و همانطور كه هواداران استقلال دیدند استقلال در نیمه اول با 2 گل جلو افتاد كه از روی نقطه پنالتی به دست آمد اما نیمه دوم وضعیت به طوری شد كه اگر مهاجمان شاهین دقت زیادی به خرج داده و با نگاهی باز ضربه‌های نهایی را می‌زدند آن وقت آن 30،40 هزارتماشاگری كه در ورزشگاه حضور داشت به چشم خود می‌دید كه تیم مورد علاقه‌اش نتیجه 2 بر 1 برده را با شكست 3 بر 2 عوض می‌كرد كه باز شانس به داد مظلومی و دستیارانش بر روی نیمكت رسید كه بازیكنان شاهین از روی شكم‌سیری ضربات نهایی را می‌زدند. اگر این اتفاق می‌افتاد آن وقت پرویز مظلومی به جای اعتراض به تماشاگران در آخر بازی كه فریاد می‌زدند تیم دفاعی نمی‌خواهیم آن وقت شاید سرمربی استقلال اولین اولتیماتوم رایج در تمام ادوار در فوتبال كه نسبت به مربیان بازنده فریاد می‌زدند اولین اعتراض را با گوش‌های خود می‌شنید. به هر حال پرویز مظلومی باید هر چه زودتر فكری به حال این معضل اساسی كرده و این ورق را به نفع خود برگرداند. چون شانس همیشه با آدم همراه نیست.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من فیلم بازی را تماشا کردم و اتفاقا دیدم که دو پنالتی ما صحیح بوده است.



به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص پیروزی استقلال مقابل شاهین گفت: ما در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم خیلی بد کار کردیم و دچار افت شدید شدیم تا در نهایت یکی از بدترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم به همین منظور همکاران ما باید علت افت استقلال را مورد بررسی قرار دهند تا در دیدارهای بعدی آن را تکرار نکنیم.

سرپرست استقلال در ارتباط با قضاوت سعید بخشی‌زاده اظهار داشت: من فیلم بازی را تماشا کردم و اتفاقا دیدم که دو پنالتی ما صحیح بوده. به عقیده من بخشی‌زاده قضاوت عادلانه‌ای را از خود نشان داد و داوری او هیچ ایرادی نداشت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

عده ای از هواداران تیم استقلال صبح شنبه امروز طی نامه ای اعتراض آمیز عملكرد بازیكنان و كادر فنی این تیم را زیر سوال بردند و از علی فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال درخواست كردند به شرایط تیم استقلال رسیدگی كند تا این تیم با شرایط ایده آل درمسابقات لیگ حاضر شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسول حاضر در باشگاه استقلال نامه اعتراض آمیز هواداران این تیم به باشگاه رسید تا توسط سرپرست باشگاه مورد بررسی واقع شود.

هواداران استقلال در این نامه از سرپرست تیم تقاضا دارند وضعیت فعلی تیم و نحوه عملكرد بازیكنان را مورد بررسی قرار دهد. هواداران استقلال معتقدند تیم نباید با سیستم دفاعی در مقابل حریفان حاضر شود این مسئله باعث می شود تیم حریف 90 دقیقه روی دروازه استقلال فشار بیاورد تا به گل برسد./



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اعضای كمیته فنی تیم استقلال برای برگزاری جلسه فوری در باشگاه فراخوانده شدند تا شرایط این تیم و عملكرد نفرات و كادر فنی استقلال را مورد ارزیابی قرار داده و گزارش نهایی را در اختیار علی فتح اله زاده قرار دهند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ كمیته فنی آبی ها در این جلسه شرایط تیم و پست های مختلف را مورد بررسی قرار داد و در نهایت نتایج تیم در چند هفته گذشته خوب ارزیابی شد؛ اما شرایط تیمی استقلال از نظر ارایه بازی نفرات تیم و عملكرد مربیان خوب نیست و وضعیت این تیم باید با تغییراتی روبه رو شود كه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بنابراین گزارش؛گزارش نهایی اعضای كمیته فنی تیم استقلال به علی فتح اله زاده رسید تا وی نظر نهایی خود را اعلام كند اما در نهایت قرار شد مربیان در بازی های آینده رویه خود را تغییر دهند./



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی استقلال در پایان بازی تیمش برابر شاهین به اندازه ای از عملکرد بازیکنان خود ناراحت بود که ترجیح داد با آنها روبرو نشود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شدت ناراحتی پرویز مظلومی از بازیکنان استقلال تهران به اندازه ای بود که در پایان بازی تیمش برابر شاهین بوشهر ترجیح داد به رختکن تیمش نرود و با بازیکنان روبرو نشود.بازیکنان استقلال زمان ترک ورزشگاه و خروج از آزادی با سرمربی تیم خود روبرو شدند.
مظلومی در پایان بازی با شاهین از عملکرد ضعیف بازیکنان خود انتقاد کرده بود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علی نظری جویباری معاون اول باشگاه استقلال گفت: قبول دارم تیم استقلال جمعه نمایش خوبی نداشت. به هر حال در طول برگزاری 34 هفته مسابقه گاهی پیش می‌آید كه بنابر دلایلی یك تیم عملكرد فنی خیلی خوبی نداشته باشد. جالب‌تر آنكه كادرفنی استقلال آنقدر جرات دارد كه با شهامت بگوید حق ما برد نبوده و مانند برخی از افراد و تیم‌ها باخت و یا عملكرد تیمی خود را به مسائل بی‌ربط ارتباط ندهد.
وی افزود: متاسفانه این روزها آقایان بازنده مدام جوسازی می‌كنند. در مسابقه سایر تیمها پنالتی حریفشان گم می‌شود، بازیكنشان توی صورت حریف می‌زند ولی اخراج نمی‌شود، بازیكنشان باید كارت دوم را بگیرد ولی جلوی چشم همه اخراج نمی شود و جالب‌تر آنكه در انتها از داوری طلب ‌كار هستند چون باخته‌اند و باید اینگونه فرافكنی كنند.
وی ادامه داد: واقعا دلیل این همه كم‌لطفی را نمی‌دانم. همه چیز پس از پیروزی در دربی آغاز شد. یك هجمه ناجوانمردانه علیه استقلال به راه افتاده است. شما نظر كارشناسان شناخته شده داوری را بخوانید. آنها صحنه‌های داوری را تایید كردند و حال دیگر اگر برخی از آقایان بیشتر از كارشناسان داوری علم دارند دیگر مشكل استقلال نیست و هرگز مظلوم‌نمایی نخواهیم كرد و هنگامی كه ببازیم یا خوب نباشیم جرأت بیان آن را داریم.
نظری تصریح كرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم پیروز باشیم و هم هواداران را به لحاظ دیدن یك بازی خوب راضی به منازل بفرستیم هرچند اولویت با كسب 3 امتیاز است كه خوشبختانه توان رسیدن به آن را داریم و برعكس برخی از تیم‌ها در میدان امتیاز می‌گیریم و نیازی به فرافكنی و دروغ‌پردازی نداریم.
نظری در انتها گفت: متاسفانه این روزها اگر استقلال ببازد و سایر تیم‌ها ببرند مشكل داوری وجود ندارد ولی اگر استقلال پیروز باشد ناگهان مشكل داوری ظهور می‌كند! در هر حال شانس جزئی از فوتبال است. مگر استقلال در نیمه اول بازی با پرسپولیس نباید 4 گل می‌زد؟ مگر در آبادان در نیمه اول چندین موقعیت صددرصد را از دست نداد؟ حالا یك روز هم حریف نمی‌تواند از موقعیت‌های خود استفاده كند. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم ولی جمعه در دقایقی بی‌دقتی مهاجمان حریف باعث شد ما گل نخوریم و این دیگر ارتباطی به مجموعه استقلال ندارد.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم استقلال پس از پیروزی در هفته پانزدهم، اولین جلسه تمرین خو را امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه در روزشگاه صنایع دفاع آغاز كرد.

شایان ذكر است تیم فوتبال استقلال شنبه هفته آینده در چارچوب جام حذفی در تهران به مصاف شاهین بوشهر می‌رود



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هوادارن تیم فوتبال استقلال سرمربی تیم خود قبل از شروع بازی به شدت تشویق كردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی به شدت از سوی هواداران تیم استقلال قبل از شروع بازی تشویق شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* 300 هوادار شاهین بوشهر در جایگاه پرسپولیسی ها با پیراهن های یك دست سفید تیم خود را تشویق می كنند.

* از تیم شاهین بوشهر ایوان پترویچ قبل از شروع بازی به سمت پرویز مظلومی رفت.

* بازیكنان شاهین قبل از آغاز مسابقه حلقه اتحاد تشكیل دادند.

* جواد شیرزاد و میلاد میداودی به سمت حمید استیلی رفتند.

* استیلی سرمربی شاهین و مظلومی از آغاز بازی كنار خط ایستادند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

images?q=tbn:ANd9GcSt5dahBl7pXVpBEUfjGVU6FRhSVJiZSgix2un06Rb17BsfL1A&t=1&h=162&w=229&usg=__IpVXS51PI4Uv2cyHT5ZvXCU4MhI=

فرهادمجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال امروز در کنار سایر بازیکنان به تمرین و مرور کارهای تاکتیکی پرداخت.
فرهادمجیدی در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند در مسابقه روز جمعه با شاهین بوشهر استقلال را همراهی کند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

غیبت جباری در ترکیب اصلی استقلال تغییراتی را در این تیم ایجاد خواهد کرد. با توجه به سرعت انتقال هافبک‌های هجومی شاهین بعید نیست که مظلومی از 3 هافبک دفاعی در میدان استفاده کند. اگر حضور آشوبی و رحمتی را در میدان قطعی بدانیم به احتمال فراوان فیلیپ آلوز دسوزا هم در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. دسوزا در بازی‌های سخت گاهی به عنوان هافبک هجومی ایفای نقش می‌کرد. هر چند که خود این بازیکن دوست ندارد در این پست بازی کند و بیشتر دوست دارد هافبک دفاعی باشد اما به دلیل نبود بازیکن مکفی در این خط به نظر می‌رسد دسوزا دوباره باید در همان پست غیرتخصصی برای استقلال بازی کند. به این ترتیب شاهد حضور 3 هافبک دفاعی در ترکیب استقلال خواهیم بود که این تغییر وظایف ایمان مبعلی را در میدان بیشتر می‌کند. تا زمانی که جباری مصدوم نشده بود استقلال با محوریت 2 بازیکن حملات خود را طراحی می‌کرد اما از وقتی جباری مصدوم شده این نظریه که دسوزا را هم به ترکیب اصلی وارد کنند میان آنها شکل گرفته است. البته استقلال می‌تواند از اسماعیل شریفات هم در این پست استفاده کند اما باید دید که مظلومی تا چه اندازه از بازی این بازیکن ریز نقش مقابل صنعت نفت آبادان راضی بوده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()