نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علی نظری جویباری معاون اول باشگاه استقلال گفت: قبول دارم تیم استقلال جمعه نمایش خوبی نداشت. به هر حال در طول برگزاری 34 هفته مسابقه گاهی پیش می‌آید كه بنابر دلایلی یك تیم عملكرد فنی خیلی خوبی نداشته باشد. جالب‌تر آنكه كادرفنی استقلال آنقدر جرات دارد كه با شهامت بگوید حق ما برد نبوده و مانند برخی از افراد و تیم‌ها باخت و یا عملكرد تیمی خود را به مسائل بی‌ربط ارتباط ندهد.
وی افزود: متاسفانه این روزها آقایان بازنده مدام جوسازی می‌كنند. در مسابقه سایر تیمها پنالتی حریفشان گم می‌شود، بازیكنشان توی صورت حریف می‌زند ولی اخراج نمی‌شود، بازیكنشان باید كارت دوم را بگیرد ولی جلوی چشم همه اخراج نمی شود و جالب‌تر آنكه در انتها از داوری طلب ‌كار هستند چون باخته‌اند و باید اینگونه فرافكنی كنند.
وی ادامه داد: واقعا دلیل این همه كم‌لطفی را نمی‌دانم. همه چیز پس از پیروزی در دربی آغاز شد. یك هجمه ناجوانمردانه علیه استقلال به راه افتاده است. شما نظر كارشناسان شناخته شده داوری را بخوانید. آنها صحنه‌های داوری را تایید كردند و حال دیگر اگر برخی از آقایان بیشتر از كارشناسان داوری علم دارند دیگر مشكل استقلال نیست و هرگز مظلوم‌نمایی نخواهیم كرد و هنگامی كه ببازیم یا خوب نباشیم جرأت بیان آن را داریم.
نظری تصریح كرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم پیروز باشیم و هم هواداران را به لحاظ دیدن یك بازی خوب راضی به منازل بفرستیم هرچند اولویت با كسب 3 امتیاز است كه خوشبختانه توان رسیدن به آن را داریم و برعكس برخی از تیم‌ها در میدان امتیاز می‌گیریم و نیازی به فرافكنی و دروغ‌پردازی نداریم.
نظری در انتها گفت: متاسفانه این روزها اگر استقلال ببازد و سایر تیم‌ها ببرند مشكل داوری وجود ندارد ولی اگر استقلال پیروز باشد ناگهان مشكل داوری ظهور می‌كند! در هر حال شانس جزئی از فوتبال است. مگر استقلال در نیمه اول بازی با پرسپولیس نباید 4 گل می‌زد؟ مگر در آبادان در نیمه اول چندین موقعیت صددرصد را از دست نداد؟ حالا یك روز هم حریف نمی‌تواند از موقعیت‌های خود استفاده كند. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم ولی جمعه در دقایقی بی‌دقتی مهاجمان حریف باعث شد ما گل نخوریم و این دیگر ارتباطی به مجموعه استقلال ندارد.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم استقلال پس از پیروزی در هفته پانزدهم، اولین جلسه تمرین خو را امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه در روزشگاه صنایع دفاع آغاز كرد.

شایان ذكر است تیم فوتبال استقلال شنبه هفته آینده در چارچوب جام حذفی در تهران به مصاف شاهین بوشهر می‌رود



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هوادارن تیم فوتبال استقلال سرمربی تیم خود قبل از شروع بازی به شدت تشویق كردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی به شدت از سوی هواداران تیم استقلال قبل از شروع بازی تشویق شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* 300 هوادار شاهین بوشهر در جایگاه پرسپولیسی ها با پیراهن های یك دست سفید تیم خود را تشویق می كنند.

* از تیم شاهین بوشهر ایوان پترویچ قبل از شروع بازی به سمت پرویز مظلومی رفت.

* بازیكنان شاهین قبل از آغاز مسابقه حلقه اتحاد تشكیل دادند.

* جواد شیرزاد و میلاد میداودی به سمت حمید استیلی رفتند.

* استیلی سرمربی شاهین و مظلومی از آغاز بازی كنار خط ایستادند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

images?q=tbn:ANd9GcSt5dahBl7pXVpBEUfjGVU6FRhSVJiZSgix2un06Rb17BsfL1A&t=1&h=162&w=229&usg=__IpVXS51PI4Uv2cyHT5ZvXCU4MhI=

فرهادمجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال امروز در کنار سایر بازیکنان به تمرین و مرور کارهای تاکتیکی پرداخت.
فرهادمجیدی در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند در مسابقه روز جمعه با شاهین بوشهر استقلال را همراهی کند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 866
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

غیبت جباری در ترکیب اصلی استقلال تغییراتی را در این تیم ایجاد خواهد کرد. با توجه به سرعت انتقال هافبک‌های هجومی شاهین بعید نیست که مظلومی از 3 هافبک دفاعی در میدان استفاده کند. اگر حضور آشوبی و رحمتی را در میدان قطعی بدانیم به احتمال فراوان فیلیپ آلوز دسوزا هم در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. دسوزا در بازی‌های سخت گاهی به عنوان هافبک هجومی ایفای نقش می‌کرد. هر چند که خود این بازیکن دوست ندارد در این پست بازی کند و بیشتر دوست دارد هافبک دفاعی باشد اما به دلیل نبود بازیکن مکفی در این خط به نظر می‌رسد دسوزا دوباره باید در همان پست غیرتخصصی برای استقلال بازی کند. به این ترتیب شاهد حضور 3 هافبک دفاعی در ترکیب استقلال خواهیم بود که این تغییر وظایف ایمان مبعلی را در میدان بیشتر می‌کند. تا زمانی که جباری مصدوم نشده بود استقلال با محوریت 2 بازیکن حملات خود را طراحی می‌کرد اما از وقتی جباری مصدوم شده این نظریه که دسوزا را هم به ترکیب اصلی وارد کنند میان آنها شکل گرفته است. البته استقلال می‌تواند از اسماعیل شریفات هم در این پست استفاده کند اما باید دید که مظلومی تا چه اندازه از بازی این بازیکن ریز نقش مقابل صنعت نفت آبادان راضی بوده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مسوول كمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان تهران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان این مطلب افزود: مهلت نقل و انتقالات بازیكنان بین المللی در لیگ برتر از 22 آبان تا چهارم آذر ماه و بازیكنان داخلی از 22 آبان تا 15 آذر ماه آینده خواهد بود. 'امیر وزینی' اضافه كرد: بر این اساس نقل و انتقال بازیكنان هفت تیم لیگ برتر شامل تیم های استقلال، پرسپولیس، استیل آذین و نفت تهران، راه آهن شهرری، سایپا البرز و پیكان قزوین در هیات فوتبال استان تهران ثبت می شود. وی با بیان اینكه هر تیم در مسابقات لیگ برتر مجاز به استفاده از 27 بازیكن بزرگسال و 14 بازیكن امید است، گفت: تاكنون قرارداد 25 بازیكن بزرگسال و سه بازیكن امید با باشگاه استقلال به ثبت رسیده و 23 بازیكن بزرگسال و هشت بازیكن امید نیز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت كرده اند. مسوول كمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال تهران افزود: قرارداد باشگاه های استیل آذین، راه آهن، سایپا، پیكان و نفت نیز به ترتیب با 23، 26، 25، 22 و 23 بازیكن بزرگسال در این هیات ثبت شده است. وزینی گفت: قرارداد این باشگاه ها به ترتیب با چهار، دو، یك، هشت و سه بازیكن امید نیز در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است. وی ادامه داد: علاوه بر مهلت های تعیین شده، هر باشگاه لیگ برتر بدون هیچ محدودیت زمانی در طول فصل برگزاری مسابقات می تواند با یك بازیكن به طور رسمی در هیات فوتبال قرارداد ثبت كند.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
پور حیدری:حجازی دخالت نكرده بلكه صحبت‌های فتح‌الله زاده را انعكاس داده است چندروز پیش درجریان تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران ناصر حجازی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال بدون اجازه سرمربی این تیم با بازیكنان جلسه گذاشته و گویا مظلومی از این موضوع ناراحت شده است اما مدیر فنی استقلال این مسائل را تكذیب كرد. منصورپورحیدری مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یكشنبه 16 آبان ناصر حجازی اسطوره تیم فوتبال استقلال و رئیس كمیته فنی باشگاه با بازیكنان صحبت كوتاهی انجام داد كه وی تأكید كرده بود لباس استقلال مقدس است و باید بازیكنان بدانند چه تیمی بازی می‌كنند و پس از آن صحبت‌های فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه را به بازیكنان انعكاس داده بود. وی در ادامه گفت: پرویز مظلومی "سرمربی تیم "‌از حجازی ناراحت نشده و فقط وی به من گفت جلسه خاصی است كه بدون هماهنگی انجام شده و من به مظلومی گفتم صحبت‌های فتح‌الله زاده را به بازیكنان انتقال می‌دهند و پس از آن نیز هیچ مشكل خاصی به وجود نیامد. مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران در راستای همین مطالب افزود: حجازی بزرگ فوتبال ایران بوده و احترام وی واجب است وی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال است وحق اظهار نظر دارد وی در آن روز در امور فنی دخالت نكرد و تنها جایگاه بازیكنان را به آنها گوشزد كرد. *عده‌ای دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند پورحیدری گفت:متأسفانه برخی از اصحاب رسانه دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند اصل موضوع را رها كرده و به فرع آن می‌پردازند، بین بازیكنان و مسئولان استقلال تهران و كادر فنی هیچ اختلافی وجود ندارد ما باید یاد بگیریم كه نباید حاشیه سازی كنیم و به دنبال جنجال و زمین خوردن تیم‌های بزرگ باشیم . *بازیكنان ساندویچ خور در لیست اصلی نبودند درحالی كه نیمه اول بازی ما با نفت آبادان تمام شد گویا دو نفر از بازیكنان تیم استقلال كه در لیست 18 نفره نبودند در حال خوردن ساندویچ بودند كه مظلومی به شدت از این موضوع ناراحت شده من نیز به وی حق می‌دهم و بازیكنان باید بدانند نباید در رختكن تیم اغذیه بخورند اما این كه عیب نیست آنها ساندویچ خورده‌اند عیب آن است كه روبه روی میلیون‌ها بیننده و جلوی دوربین آن هم در روی نیمكت موز بخوری بازیكن تیم فوتبال پیروزی تهران درجریان بازی هنگامی كه مسابقه آنها از تلویزیون پخش می‌شد روی نیمكت داشت موز می‌خورد اما متأسفانه كسی به آنها چیزی نگفت./

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مظلومی: برای به حاشیه بردن استقلال هر كاری می کنند پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال، در حال آماده سازی تیمش است تا استقلال از شرایط نامناسب خارج شود. وی معتقد است كه تیمش وارد حاشیه نشده است و باخت به نفت اتفاقی بوده كه تكرار نمی شود. مظلومی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌ خیلی ها دوست دارند اعلام كنند، استقلال وارد حاشیه شده است به همین دلیل در نتیجه گیری ناكام مانده است، اما این صحبتها را قبول ندارم چون تیم استقلال تنها یك باخت پس از دوازده هفته بدست آورده است و این مسئله قابل جبران می باشد. وی افزود: در برنامه تاكتیكی تیم دچار مشكل شدیم که آن هم به دلیل مصدومیت برخی از نفرات تیم بود این مشكلات را حل می كنیم و باید سه امتیاز بازی با شاهین را هر طور شده از ‌آن خود كنیم تا گذشته ها فراموش شود. مظلومی تصریح كرد:‌ بعد از داربی همه سعی كردند ما را وارد حاشیه كنند در این امر هم موفق عمل کردند، زیرا تیم در مقابل نفت تحت تأثیر همین مسایل و اتفاقات داوری مشكل پیدا كرد. سرمربی تیم آبی ها اظهار داشت: شایعاتی در خصوص مشكلات من با ناصر حجازی مطرح شد كه من اصلاً آنها را قبول ندارم. از حجازی دلخور و ناراحت نیستم و ما در قالب یك مجموعه با یكدیگر كار می كنیم و هدف همه واحد است. وی گفت: پورحیدری به دلیل شرایط حساس تیم در خصوص مسائل فنی و حاشیه ای اظهار نظر كرد و این مسائل دلیلی بر وجود مشكل و ناراحتی نیست. ناصر حجازی دوست خوب و بزرگتر تیم است

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1023
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
سیاوش اكبرپور مهاجم تیم استیل آذین دیگر شرایط مناسبی در این تیم ندارد و قصد دارد در نیم فصل از جمع قرمزپوشان استیل آذین جدا شود ، اما وی با پاسخ منفی مسئولان تیم استقلال رو به رو شده است. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ سیاوش اكبرپور كه قصد بازگشت به تیم سابق خود، استقلال تهران، را دارد با ممانعت اعضای این تیم روبه رو شده است . گفتنی است: اكبرپور رابطه بسیار خوبی با مدیر عامل استقلال دارد، اما پرویز مظلومی سرمربی آبی‌ها اعلام كرده كه این تیم هم اكنون به هافبك‌های كناری نیاز دارد و خرید مهاجم در دستور كار این تیم نیست. گفتنی است: پرویزمظلومی نام چند هافبك داخلی را به فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه ارائه كرده است.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
ناصر حجازی، مدیرفنی آبی ها، پس از برگزاری جلسه با علی فتح اله زاده در تمرینات عصر سه شنبه استقلال حاضر نشد تا چند روزی را به استراحت بپردازد، اما وی برای انجام معاینه های پزشكی مجددا راهی بیمارستان شد. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ مدیر فنی آبی ها از ظهر تا شب سه شنبه را در بیمارستان سپری كرد و پس از انجام معاینات لازم به منزل خود بازگشت. گفتنی است؛ ناصر حجازی شرایط مناسبی ندارد و تا پایان دیدار استقلال در مقابل شاهین بوشهر نمی تواند اعضای این تیم را همراهی كند. وی كه در تمرینات این تیم و اردوها استقلال را همراهی می كرد، بدلیل شرایط بدنی كه با آن روبروست، نمی تواند آبی پوشان را همراهی كند و باید چند روزی را به استراحت بپردازد.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
"پرویز مظلومی" معتقد است وقتی استقلال گل می‌زند همه سعی می‌کنند نظر کمک داور را "وتو" کنند اما وقتی تیمش گل می‌خورد کمک‌داور می‌شود همه کاره و کسی اشتباه او را نمی‌بیند. پس از شکست استقلال مقابل صنعت نفت پرویز مظلومی معتقد است تیمش تلنگر مناسب خورده و مقابل شاهین بوشهر همه چیز را جبران خواهد کرد. وی تیم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: پس از بازی با صنعت نفت انگیزه بالایی بدست آوردیم تا این شکست را جبران نکنیم و برای تحقق این خواسته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. پرویز مظلومی افزود: شکست مقابل صنعت نفت شوک مثبتی بود و تلنگری خوردیم تا دیگر حریفی را دستکم نگیریم و با قدرت کامل به مصاف حریفان برویم. وی گفت: ما قبل از دیدار مقابل صنعت نفت 11 هفته بود که نباخته بودیم و می‌توانستیم این روند را ادامه بدهیم بالاخره فوتبال شکست هم دارد و نتوانستیم از سد صنعت نفت بگذریم. مظلومی خاطرنشان کرد: البته بازیکنانم در دیدار مقابل این حریف خوب بازی کردند و از شرایط آنها رضایت کامل داشتم. سرمربی استقلال افزود: هنوز هم می‌گویم گلی که مقابل صنعت نفت خوردیم آفساید بود. جالب اینکه وقتی ما گل می‌زنیم همه به کمک داور حمله می‌کنند تا نظر او را "وتو" کنند اما نوبت ما که شد کمک داور می‌شود همه کاره و همه نظر او را قبول می‌کنند. وی ادامه داد: مدتهاست که بر اساس تاکتیک حریفان گل نمی‌خوریم و روی اشتباه خودمان دروازه باز می‌شود که باید هرچه زودتر این مشکل را بطرف کنیم. مظلومی گفت: شاهین بوشهر تیم بسیار خوبی است که از وجود مربی فهمیده‌ای نیز برخوردار است و امیدواریم بتوانیم به روند خوب گذشته برگردیم. سرمربی استقلال افزود: خوشحالم که کوشکی برگشت و می‌تواند مقابل شاهین بوشهر جای خالی صادقی را پر کند.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
رئیس کمیته فنى باشگاه استقلال تهران گفت:ممنوع المصاحبه شده ام و ازاین پس دیگر مصاحبه نمى کنم و اگر بخواهم صحبت کنم فقط در یک برنامه زنده تلویزیونى حرف مى زنم و حقایق را به مردم مى گویم. رئیس کمیته فنى باشگاه استقلال تهران اظهار داشت:از امروز یک کلمه هم مصاحبه نمى کنم و ممنوع المصاحبه شده ام؛برخى افراد دوست ندارند من دیگر مصاحبه کنم.اگر روزى بخواهم کلمه اى در خصوص فوتبال صحبت کنم،تنها دریک برنامه زنده تلویزیونى همه حرفهایم را خواهم گفت و حقایق را به مردم مى گویم.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
بازیکنان استقلال این روزها سعى مى کنند با فراموش کردن باخت مقابل صنعت نفت تمام تمرکز خود را بر روى بازى مقابل شاهین بگذارند.پرویز مظلومى سرمربى تیم استقلال در رابطه با آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: بعد از بازى با نفت ما سعى کردیم با ریکاورى مناسب بچه ها را از شوک باخت خارج کنیم. در حال حاضر نیز تمرینات خوبى را انجام مى دهیم تا براى بازى مقابل شاهین آماده شویم.وى در ادامه افزود: خدا را شکر بچه هاى استقلال با یکدیگر همدل هستند و همین فاکتور به ما کمک مى کند تا بتوانیم بحران هاى به وجود آمده را پشت سر بگذاریم.سرمربى تیم استقلال با اشاره به اینکه برد و باخت جزئى از فوتبال است در رابطه با داورى گفت: تیم هاى حاضر در لیگ برتر امسال همه از آمادگى یکسانى برخوردارند و هیچ بازى براى ما آسان نخواهد بود من هیچ گاه راجع به داورى صحبت نمى کنم اما فقط از مسئولان کمیته داورى درخواست مى کنم تا با دقت بیشترى داور بازى هاى پرسپولیس و استقلال را انتخاب کنند.پرویز مظلومى در پایان با اشاره به بازى مقابل شاهین بوشهر خاطر نشان کرد: تیم هاى شهرستانى همیشه براى بازى مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه فراوانى داشته اند. تیم شاهین هم بازیکنان جنگنده و خوبى را در اختیار دارد و براى گرفتن امتیاز به تهران خواهد آمد از هواداران درخواست مى کنم تا ما را در این بازى تنها نگذارند و با حمایت خود به پیروزى تیم محبوبشان کمک کنند

:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
"آرش برهانی" در دیدار مقابل شاهین بوشهر قادر نیست 90 دقیقه به صورت کامل در میدان حضور داشته باشد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، مهاجم استقلال به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به همین دلیل با افت بدنی مواجه است. از همین رو کادر پزشکی از مظلومی خواسته تا به صورت 90 دقیقه‌ای به برهانی بازی ندهد تا آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی‌تر نشود.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: دینی دارم كه وقتی آن را ادا كردم از استقلال می‌روم. به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره شرایط استقلال گفت: شرایط خوبی داریم و خود را برای كسب سه امتیاز مقابل شاهین بوشهر آماده می‌كنیم. شاهین تیم خوبی است. بازی سختی خواهیم داشت اما مصمم هستیم نهایت استفاده را از بازی خانگی ببریم. وی درباره مصدومان استقلال عنوان كرد: جباری و یوسفی قطعا به این بازی نمی‌رسند اما فرهاد مجیدی با تیم تمرین كرده است. آرش برهانی نیز از فردا پا به توپ می‌شود و باید ببینم وضعیتش به چه صورت است. مظلومی با رد این نظر كه باخت به نفت آبادان زمان خوبی اتفاق افتاد اظهار داشت: باختن در هیچ زمانی خوب نیست. ما دوست نداریم تحت هیچ شرایطی بازنده باشیم. بازیكن باید حرفه‌ای باشد. حتما نباید ببازد تا تلنگر به او وارد شود. غرور معنی ندارد و همیشه باید با همه وجود تلاش كنیم تا برنده باشیم. وی درباره حضور قادرحسن در این تیم تصریح كرد: او را باید در تمرین ببینم و نظر نهایی‌ام را بدهم. البته فیلم بازی‌هایی كه از این بازیكن دیده‌ام خیلی خوب بود اما تائید نهایی منوط به حضور قادر حسن در تمرین است. مظلومی یادآور شد: فتح‌الله زاده نیز این حرف را به من زده و اگر خوب نباشد وی را در اختیار باشگاه می‌گذارم. آقای فتح‌الله زاده این بازیكن را از دست قطری‌ها درآورده و روی آن حساب باز كرده است. اگر زمانی قادرحسن به كار استقلال نیاید فتح‌الله‌زاده قصد ترانسفر كردن او را دارد. سرمربی استقلال درباره اینكه بارها اعلام كرده به داوری‌ها معترض نمی‌شود اما پس از پایان بازی با نفت آبادان اعلام كرد داوری قهرمانی مشكوك بود تصریح كرد: من هیچ وقت به داوری معترض نبودم. متاسفانه تلویزیون فقط آن بخش را كه دلش می‌خواهد نشان می‌دهد. من گفتم قضاوت قهرمانی خوب بود اما روی دو گلی كه دریافت كردیم بهتر است كارشناسان نظر بدهند اما تلویزیون فقط كلمه مشكوك من را نشان داد البته كارشناس داوری تلویزیون هم آبادانی‌گری خود را از تفسیر این بازی نشان داد. مظلومی در حالی كه صحبت‌هایش به پایان رسیده بود با سوال یك هوادار مبنی بر اینكه عده‌ای می‌خواهند این تیم را به حاشیه ببرند روبرو شد و در پاسخ گفت: من از اول دنبال این بودم كه به این تیم حاشیه وارد نشود. از شما هم می‌خواهم كه چندان نگران نباشید. من چسبیده به این فوتبال و این نیمكت نیستم. دینی دارم كه وقتی این وظیفه‌ام را ادا كنم از استقلال می‌روم. از روزی كه به استقلال آمدم به فكر رفتن بودم. دیگران هستند كه می‌خواهند استقلال را به حاشیه ببرند اما من مقابل این حاشیه‌ها ایستاده‌ام. نمی‌خواهم به سال خاصی اشاره كنم اما می‌توانید مقایسه كنید سال‌های قبل حاشیه‌های استقلال چه بوده و اكنون چیست. 14 هفته گذشته اما حاشیه خاصی در این تیم وجود نداشته چون من جلوی آنها را گرفته‌ام

:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()