نوشته شده توسط : alireza

"پرویز مظلومی" قصد دارد در دیدار مقابل شاهین بوشهر از پژمان منتظری در قلب خط دفاعی استقلال سود ببرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، با توجه به محرومیت امیرحسین صادقی و مصدومیت بیژن کوشکی، سرمربی استقلال قصد دارد در دیدار مقابل شاهین بوشهر از پژمان منتظری به عنوان زوج عمران‌زاده در قلب خط دفاعی آبی‌ها سود ببرد.

گفتنی است؛ به احتمال فراوان لوئیز هم در جناح راست خط دفاعی به بازی گرفته می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی به تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال پرداخت. سرمربی استقلال در ابتدا گفت: در آبادان بازی خوبی انجام دادیم. روی اشتباهات فردی و بر خلاف جریان بازی دو گل دریافت كردیم و در نیمه اول اگر از موقعیت‌هایمان به خوبی بهره می‌بردیم باید 5 گل به ثمر می‌رساندیم، واقعیت این است كه در آبادان روی منطق فوتبال گل نخوردیم و باید برنده مسابقه می‌شدیم.
وی ادامه داد: جریانی وجود دارد كه می‌خواهد در استقلال اختلاف ایجاد كند ولی هواداران مطمئن باشند تا من هستم هرگز اجازه نمی‌دهم استقلال به حاشیه كشیده شود. من آنقدر شهامت دارم كه شكست را بپذیریم، در هر صورت هركسی نظری دارد و همه آزادند كه صحبت‌های خود را بیان كنند اما آنچه مهم است اعتقاد و تفكرات من به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال است. باید در اینجا اعلام كنم هنوز تیم دلخواه خود را پیدا نكرده‌ام چرا كه در برخی از پست‌ها بازیكن مكمل نداریم و با جابه‌جایی نفرات سعی داریم مشكلات را مرتفع كنیم هرچند باز هم باید از زحمات آقایان فتح‌اله‌زاده، نظری و امیری كمال تشكر را داشته باشم كه در فصل نقل و انتقالات با عنایت به زمانی كه از دست رفته بود بهترین تیم ممكن را جمع و جور كردند. با بضاعتی كه داریم امسال فقط به دنبال كسب نتیجه هستم چرا كه می‌دانم اگر تیم نتیجه نگیرد كسی نمی‌گوید تیم خوب و زیبا بازی كرد. وقتی تیم می‌بازد همه ایراد می‌گیرند و وقتی می‌برد كسی صحبتی نمی‌كند، این واقعیت این روزهای فوتبال ماست و از آن گریزی نیست و باید آن را بپذیریم.
مظلومی در ادامه تصریح كرد: در مسابقه با نفت پس از پایان بازی به من اعلام كردند كه مصاحبه زنده تلویزیونی داریم و بنده هم استقبال كردم و اعلام كردم كه به رختكن می‌روم و منتظر اعلام مسئولان می‌مانم. پس از مدتی فردی آمد و از بنده دعوت كرد، بعد متوجه شدم فرد مذكور برای حضور در كنفرانس مطبوعاتی از بنده دعوت به عمل آورده است. در هر صورت اگر قصد نداشتم مصاحبه كنم به كنفرانس مطبوعاتی نمی‌رفتم. در این اثناء سوءتفاهم به وجود آمده و همین جا اعلام می‌‌كنم وظیفه یك سرمربی است كه حتی پس از شكست پاسخگوی اصحاب رسانه باشد. در هر حال در همین جا بابت آن اتفاق عذرخواهی می‌كنم هرچند از سوی من قصوری رخ نداده بود. آنچه بیشتر آزاردهنده بوده اظهارنظرهای افرادی بود كه از هیچ چیز اطلاعی نداشتند.
مظلومی در ادامه افزود: امیدوارم كارشناسان در آنالیز برنامه‌های زنده سیما دقت نظر بیشتری به خرج دهند. برای اطلاع دوستان و كارشناسان كه مورد احترام بنده هم هستند عرض می‌كنم ما با روش 3-3-4 بازی می‌كردیم نه 2-5-3. با دو هافبك دفاعی (آشوبی و رحمتی) و یك هافبك نفوذی جباری و با سه مهاجم یعنی میداودی،‌مجیدی و شریفات وارد میدان شدیم و تا انتها نیز با همین روش بازی را ادامه دادیم و بزرگ‌ترین مشكل ما مصدومیت غیر منتظره جباری بود كه برنامه‌های ما را بر هم زد. ضمن آنكه مبعلی هم در روزهای قبل مصدومیت جزئی داشت و از آمادگی صد در صد به دور بود.
سرمربی استقلال اظهار داشت: خوشحالم تبعات پیروزی در دربی 69 برای ما بیشتر جنبه مثبت داشته است. ما توانستیم در جام حذفی و لیگ به استثناء بازی با نفت نتایج خوبی كسب كنیم. در هر حال ما هم دوست داریم و هم دشمن. باید از دوستان استفاده بیشتری بكنیم و دشمنان خود را بهتر بشناسیم و با آنها مقابله كنیم. بعد از شكست تیم پیروزی در دربی خیلی‌ها منتظر شكست استقلال بودند. پس از شكست در آبادان این اولین مصاحبه من است. سعی می‌كنم از این به بعد تا 48 ساعت پس از بازی‌ها مصاحبه نكنم تا تیمم در آرامش باشد. بار دیگر به خاطر این مساله از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌كنم، اما من باید تمام تمركزم بر روی تیمم باشد و چاره‌ای جز این ندارم.
مظلومی در انتها گفت: هیچ كدورتی با حجازی و سایر اعضای كمیته فنی ندارم. ما سال‌هاست كه در كنار یكدیگر هستیم. قبلاً هم گفتم هر فردی در هر جایگاهی نظراتی دارد و من همه آنها را می‌شنوم. بیان نظرات هرگز باعث بروز كدورت نخواهد شد. هدف همه ما در استقلال یكسان بوده و آن موفقیت مجموعه استقلال است.آقای حجازی بزرگ ماست و به تیم ما کمک می‌کند و با نظر ایشان و همه بزرگترهای تیم استقلال را می‌سازیم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، منصورپورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر محیطی بسیار صمیمی در باشگاه و تیم استقلال وجود دارد و همه در تلاش هستند تا استقلال هر روز بهتر از دیروز باشد. وجود اختلاف در هر مجموعه‌ای طبیعی است و اگر چنین نباشد یك جای كار ایراد دارد. ما باید جمع بشویم و اظهار نظر كنیم و با یكدیگر مشورت كنیم و با ارائه طریق بهترین خروجی را داشته باشیم.
وی ادامه داد: در گذشته در زمان سرمربیگری سكومورخوف ما جلسات زیادی را پشت درهای بسته انجام می‌دادیم و گاهاً با فریاد نظرات خود را اعلام می‌كردیم منتها پس از خروج از جلسه هر كسی در جایگاه خود قرار می‌گرفت و به امور محوله خود می‌پرداخت.
پورحیدری افزود: مسائل اخیر بیشتر ناشی از آن است كه كمتر كسی فكر می‌كرد استقلال این چنین جمع و جور شود و به نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا كند. واقعیت این است كه خود من هم چنین تصوری نداشتم.
پورحیدری اظهار داشت: حساسیت‌ها و كم‌لطفی‌ها نسبت به استقلال به مراتب بیشتر از سایر تیم‌ها است بازیكن تیم پیروزی روی نیمكت میوه می‌خورد و ایرادی ندارد ولی برای بازیكن ما بحث متفاوت است.
اشتباهات داوری اثبات نشده علیه استقلال بزرگ می‌شود اما اشتباهات مسلم داوری به سود سایر تیم‌ها امری بدیهی شده است. به هر حال ما یك مجموعه متحد هستیم و من تا به حال چنین همدلی و اتحادی را به خاطر نمی‌آورم و مطمئن هستم این مهم در آینده نیز استمرار



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 693
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، از ساعت 15 و 30 دقیقه تمرین تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع آغاز شد
در ابتدا پرویز مظلومی به مدت 10 دقیقه با بازیكنان به صحبت پرداخت.
كار با توپ و حفظ توپ بیشترین زمان تمرین را به خود اختصاص داد.
وحید طالب‌لو بدون هیچ مصدومیتی در كنار سایر دروازه‌بان‌ها زیر نظر حسین تراب‌پور تمرین كرد.
برهانی و كوشكی در تمرینات گروهی حضور داشتند.
ناصرحجازی در كنار منصور پورحیدری شاهد تمرین تیم استقلال بود.
فرهاد مجیدی و محسن یوسفی به طور اختصاصی تمرین كردند.
چندین خبرنگار و عكاس تمرین استقلال را تحت پوشش خبری و تصویری قرار دادند.
حدود 50 نفر از تمرین عصر امروز استقلال دیدن كردند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امروز؛ جلسه کمیته فنى با فتح الله زاده

اعضاى کمیته فنى باشگاه استقلال امروز جلسه اى با فتح الله زاده خواهند داشت.بعدازظهر امروز جلسه ماهیانه کمیته فنى استقلال با سرپرست این باشگاه برگزار مى شود و قرار بر این شده تا گزارشى از وضعیت آبى ها در ماه گذشته را در اختیار فتح الله زاده قرار بدهند.گفتنى است؛ اعضاى کمیته فنى باشگاه استقلال هر ماه جلسه اى با سرپرست باشگاه خواهند داشت و گزارشى ارائه مى کنند.


«یوسفى» از فهرست استقلال خارج نمى شود

با وجود اینکه محسن یوسفى مدتهاست به علت مصدومیت قادر به انجام تمرینات گروهى نیست اما قرار نیست در نیم فصل از فهرست آبى ها خارج شود.هافبک چپ پاى استقلال هفته هاست جایى در ترکیب آبى ها ندارد اما اخبارى که شنیده مى شود در مورد اینکه نیم فصل از فهرست استقلال خارج مى شود صحت ندارد و این بازیکن تا پایان فصل در لیست آبى ها قرار خواهد داشت.لازم به ذکر است شایعه هایى مبنى بر خروج نام یوسفى از فهرست آبى ها و جذب یک مهاجم جدید به گوش مى رسید.


بازیکنان استقلال براى آنالیز تیم شاهین امروز به باشگاه مى روند

بازیکنان استقلال موظف هستند امروز در محل باشگاه حضور پیدا کنند. استقلالى ها امروز ساعت ۱۱ در باشگاه حضور پیدا مى کنند تا کادر فنى فیلم بازى هاى شاهین را با حضور آنها آنالیز کنند. جلسه آنالیز استقلال که با حضور بازیکنان تیم انجام مى گیرد چیزى حدود دو ساعت به طول مى انجامد تا استقلالى ها پس از صرف ناهار، مستقیم راهى نوبنیاد شوند و به آماده سازى خود بپردازند.

آرش برهانى: در مقابل شاهین به میدان خواهم رفت

آرش برهانى مهاجم تیم استقلال که بعد از سپرى شدن دوران مصدومیتش به تازگى در تمرینات گروهى تیمش شرکت مى کند. ضمن اعلام این خبر که در صورت صلاحدید کادر فنى آمادگى بازى مقابل شاهین بوشهر را دارد اظهار داشت: متاسفانه چند هفته پیش دچار آسیب دیدگى شدم و به تشخیص دکتر نوروزى فقط به فیزیوتراپى مى پرداختم اما رفته رفته شرایطم بهتر شد و توانستم پا به توپ شوم.وى در ادامه افزود: اگر کادر فنى صلاح بداند مقابل شاهین به میدان خواهم رفت البته هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ام و نمى توانم ۹۰ دقیقه کامل در اختیار تیم باشم.مهاجم تیم استقلال در خصوص بازى تیمش مقابل نفت آبادان خاطر نشان کرد: من بازى بچه ها را از طریق تلویزیون دیدم. تیم ما بدشانسى آورد و ۲ گل دریافت کرد اما تیم ما تیم بزرگى است و توانایى این را دارد که با پیروزى در بازى هاى آینده خود بتواند این باخت را جبران کند.

هادى شکورى:ما فقط ۳ امتیاز از دست دادیم

تیم فوتبال استقلال که بعد از باخت به تیم صنعت نفت آبادن در رده چهارم جدول رده بندى لیگ قرار گرفت. ضمن اشاره به این موضوع که یک باخت نباید ملاک ضعیف بودى استقلال قرار بگیرد اظهار داشت: تیم ما فقط ۳ امتیاز را در بازى مقابل نفت آبادان از دست دادیم و این نباید ملاک ضعف تیم مامحسوب شود چرا که بازیکنان نفت نیز واقعاً بازى خوبى را از خود به نمایش گذاشتند و به هیچ تیمى در خانه خودشان امتیاز نداده بودند.وى در ادامه افزود: اتفاق خاصى نیفتاده که شلوغش مى کنند ما هنوز فرصت جبران داریم و بازى هاى زیادى تا اتمام لیگ باقى مانده است.هادى شکورى در پایان گفت: ما این هفته باید به مصاف تیم شاهین بوشهر برویم. تیم شاهین بوشهر بازیکنان جوان و جنگنده اى را در اختیار دارد که مسلماً با انگیزه فراوانى به مصاف ما خواهند آمد. در مقابل ما هم تمام تمرکز خود را به کار مى گیریم تا با پیروزى در این مسابقه انتقادهاى به وجود آمده را از بین ببریم.


میلاد میداودى:با اجازه کادر فنى در اهواز ماندم

مهاجم تیم استقلال که بعد از بازى مقابل تیم صنعت نفت آبادان با تاخیر یک روزه به تمرینات تیمش ملحق شد طى گفت وگویى اظهار داشت: با توجه به اینکه تمرینات ما بلافاصله بعد از بازى تعطیل شده بود از کادر فنى اجازه گرفتم یک روز بیشتر در اهواز بمانم تا بتوانم با خانواده ام دیدارى داشته باشم.وى در خصوص بازى مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازى فوتبال غیر قابل پیش بینى است و هیچ کسى نمى تواند از قبل تعیین کند که چه تیمى برنده و یا بازنده خواهد شد به خصوص که بازیکنان آبادان نیز بسیار جنگنده و قوى ظاهر شدند.مهاجم تیم استقلال در ادامه افزود: به شخصه انگیزه فراوانى براى این بازى داشتم و تمام سعى خود را براى گلزنى انجام دادم اما متاسفانه ۲ گل اتفاقى دریافت کردیم و در مقابل نتوانستیم از موقعیت هایمان به درستى استفاده کنیم و با بى دقتى آنها را از دست دادیم.میداودى در پایان تاکید کرد: بازى مقابل هیچ تیم آسان نخواهد بود اما ما تمام سعى خود را به کار مى گیریم تا با حمایت هوادارانمان پیروز شویم و ۳ امتیاز با ارزش را به اندوخته هاى خود اضافه کنیم.

حجازى: بازیکنان باید بدانند این پیراهن چقدر ارزش دارد

ناصر حجازى رئیس کمیته فنى باشگاه استقلال تهران گفت: روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شدم و بنابر احساس وظیفه به صورت خصوصى با بازیکنان تیم صحبت کردم. وقتى استقلال شکست مى خورد همه ناراحت مى شوند و مردم انتظار دارند در بازى هاى بعدى این شکست به بهترین نحو جبران شود و بازیکنان باید این مهم را در نظر بگیرند تا در آتیه باعث ناراحتى و دلخورى هواداران نشوند.او ادامه داد: از دوندگى پایین و بى تفاوتى برخى از بازیکنان در حضور خودشان انتقاد کردم. به آنها در مورد برخى از بازیکنان که از استقلال جدا شدند و در حال حاضر در تیم هاى دیگر به ورطه فراموشى سپرده شده اند را به عنوان نمونه ذکر کردم. بازیکنان بدانند حضور در استقلال چه ارزشى دارد و این پیراهن استقلال است که به آنها هویت و محبوبیت مى بخشد چنانچه در این تیم نباشند، حتى اگر چند برابر استقلال هم پول بگیرند خیلى زود از یادم مردم مى روند. وى افزود: در هر صورت بازیکنان استقلال باید بدانند در چه جایگاهى قرار دارند. اینجا استقلال است و هواداران نمى توانند تحمل کنند بازیکن تیم محبوب شان در زمین دوندگى و جنگندگى لازم را نداشته باشد. حرف هاى من از سر دلسوزى است. استقلال در حال حاضر در جدول رده بندى در شرایط حساسى قرار گرفته و نباید مفت امتیاز از دست دهد. باید تلاش تیمى بیشتر شود تا از این پس به این راحتى حریفان نتوانند از استقلال امتیاز بگیرند.


فتح الله زاده ۲۸ آذر به مالزى مى رود

برنامه حضور سرپرست باشگاه استقلال تهران در مالزى مشخص شد.على فتح الله زاده ۱۹ نوامبر(۲۸ آذرماه) تهران را به مقصد مالزى براى شرکت در چندین جلسه و همایش کنفدراسیون فوتبال آسیا ترک مى کند.فتح الله زاده در تاریخ ۲۱ نوامبر(۳۰آذر) در سمینار باشگاه هاى حرفه اى آسیا شرکت خواهد کرد و سپس در تاریخ ۲۳ نوامبر(۲ دى) در همایش مربیان آسیا که در هتل «ماریوت» کوالالامپور برگزار مى شود، حضور خواهد یافت. فتح الله زاده در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ دى) در مراسم برترین هاى سال آسیا که در هتل «سان وى ریسورت» برگزار مى شود، حضور مى یابد. شایان ذکر است در این سفر رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ حرفه اى کشور و سرپرست تیم پرسپولیس نیز حضور خواهند داشت.



روانخواه: عده اى مى خواهند به استقلال ضربه بزنند

امیدرضا روانخواه بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در آبادان بازى برابرى را با نفت ارائه کردیم و حداقل حق ما گرفتن تساوى بود ولى متاسفانه با بدشانسى موقعیت هاى فراوانى را از دست دادیم. فوتبال همین است، وقتى گل نزنى گل مى خورى. او ادامه داد: متاسفانه چندى قبل از قول من مطلبى علیه باشگاه مطرح شد که همه کذب محض بود. این روزها هم مطالبى در مورد صحبت هاى حجازى در محل تمرینات شنیده مى شود که به عنوان بازیکنى که د ر آنجا حضور داشتم باید به صراحت بگویم صحبت هاى ایشان پدرانه و از سر دلسوزى بود و برخى از افراد به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند و سعى در بزرگ نمایى برخى از مسائل دارند. روانخواه افزود: در این بازى نسبت به بازى هاى قبل فرصت بیشترى براى بازى کردن پیدا کردم. امیدوارم مربیان بیشتر از همیشه در آینده به من اعتماد کنند. معتقدم این توانایى را دارم تا به اعتماد آنها پاسخ شایسته اى بدهم. در حال حاضر همه بازیکنان بازى با نفت آبادان را فراموش و تمام تمرکز خود را معطوف به بازى با شاهین بوشهر کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

چندی پیش صدای كادر فنی استقلال را شنیدیم كه ایده جدیدی را برای پیشبرد اهدافش به كار گرفته و آن چیزی نبود مگر «كسب چهار امتیاز از هر دو بازی داخل و خارج از خانه...»(!) این یعنی استقلالی‌ها موظف به كسب برد خانگی و نباختن در خارج از آن هستند. این طرح مظلومی كه از آن با افتخار هم صحبت می‌كرد در تبریز و قم كارایی داشت، اما آیا همواره می‌توان به بازیكنان گفت كه برای كسب مساوی خارج از خانه گام به زمین حریف بگذارند؟ اینكه انگیزه كسب برد را به حد از دست دادن دو امتیاز تقلیل بدهند، آیا منطقی است؟ مظلومی در تبریز هم باید می‌باخت اگر داور آن صحنه مشكوك را پرچم نمی‌زد و گل علی علیزاده پذیرفته می‌شد. مظلومی در قم هم باید می‌باخت اگر داوود حقی را كه از هر 10 پنالتی‌اش هر 10 تا را گل می‌كند برابر محمدی زانو نمی‌زد و این ملخك پس از دو بار جستن در قم و تبریز، در آبادان نه تنها نتوانست یك امتیاز مساوی را كسب كند، بلكه همان تك امتیاز را هم از دست داد. بهتر نبود استقلال مثل هفت، هشت هفته اول روی همان روال معمول كارهایش را پیش می‌برد تا در خارج و داخل از خانه فقط و فقط به برد بیندیشد؟! بی‌شك مشاوران مظلومی در این زمینه راه و چاه را به اشتباه پیش پایش گذاشتند و او حالا با بحران جدی و اساسی روبه‌روست تا این تفكر جاافتاده برای شاگردانش را تغییر دهد.
تغییرات!
نكته دیگری كه در مورد این استقلال به چشم می‌خورد و البته گاهی اوقات هم جواب داده است، تغییرات گسترده در تركیب اصلی و سیستم بازی تیم است. با نگاهی به آرشیو زنده مطبوعات در چینش مهره‌های استقلال در تركیب احتمالی پیش‌بازی‌ها بیشترین خطاها را می‌توان در تركیب احتمالی استقلال یافت. هر تیم فوتبالی در این سطح كه داعیه قهرمانی و كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، حدود 13 تا 14 بازیكن ثابت دارد و تركیبش را حول محور 11 تا 12 نفر تغییر می‌دهد. البته بحث مصدومیت‌ها را هم در نظر می‌گیریم، اما آیا استقلال باید تا این حد تغییر سیستم هم داشته باشد؟ دفاع خطی، دفاع سه نفره... هر فوتبالدوستی كه ظرف چند سال اخیر استقلال را دیده باشد، می‌داند كه پژمان منتظری یك دفاع میانی قرص و مطمئن است كه كنار حنیف یا هر مدافع میانی دیگری در دفاع خطی قادر است به خوبی حتی اشتباهات نفر كناردستی‌اش را پوشش دهد. مظلومی را چه می‌شود كه به یكباره با خارج كردن آندره لوییز از تركیب اصلی منتظری را به راست برد تا دو مدافع میانی‌اش در مواجهه با نبی ساكی (صحنه گل اول) با یك حركت در عرض این بازیكن یكی به چپ و دیگری به راست روی زمین بیفتند و خراب شوند. مظلومی نمی‌دانست در آبادان و برابر نفت كه تیمی است با ضدحملات آنچنانی، بیشتر از وسط خط دفاع ضربه‌پذیر خواهد بود. كمااینكه هر دو گل نفت هم از وسط خط دفاع استقلال شكل گرفت. پس تفاوت مظلومی با یك هوادار چیست؟ تفاوت مظلومی در این است كه به عنوان سرمربی استقلال (كه به قول خودش اجازه دخالت در تصمیم‌گیری‌هایش را به دیگران نمی‌دهد) نكاتی را مدنظر قرار دهد كه مانع شكست تیمش شود. درواقع می‌توان گفت كه ایدئولوژی پرویز مظلومی در استفاده از راهكار دو بازی چهار امتیاز و تغییرات گسترده خیلی زود از كار افتاد و درواقع فلج شد و او باید دنبال ایده‌های كارآمدتری بگردد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پس‌لرزه‌های اتفاقات رخ داده در آبادان همچنان ادامه دارد. ظهر روز گذشته و در زمین صنایع دفاع، محل تمرین استقلال اتفاقی عجیب رخ داد. اقدامی كه قطعا عواقبش ظرف روزهای آینده و به احتمال فراوان پس از پایان بازی هفته پانزدهم مشخص خواهد شد.
استارت ماجرا
ناصر حجازی مثل چند جلسه گذشته از ابتدای تمرین خودش را به زمین صنایع دفاع رساند. حجازی فارغ از هر اتفاقی كه در آن‌سوی زمین رخ می‌دهد، منصور پورحیدری را به كناری برد و دقایقی با او حرف زد. در این لحظات پرویز مظلومی هم در حال حرف زدن با شاگردانش در وسط زمین بود. پس از پایان صحبت‌های مظلومی، بازیكنان شروع به گرم كردن كردند و به دویدن دور زمین پرداختند.
قطع تمرین!
در حالی كه بازیكنان استقلال چند بار دور زمین دویده بودند، به یكباره ناصر حجازی به وسط زمین رفت و بدون هماهنگی با مظلومی از بازیكنان خواست تا دورش جمع شوند و به حرف‌هایش گوش كنند. بازیكنان كه تازه گرم شده بودند، به یكباره با قطع كردن دویدن‌شان با تعجب به یكدیگر نگاه كردند و دور ناصر حجازی حلقه زدند.
عصبانیت سرمربی
پرویز مظلومی كه از همه‌جا بی‌خبر بود، ناگهان رویش را به سمت زمین برمی‌گرداند. مظلومی در حال صحبت با فكری، فریبا و دیگر دستیارانش بود تا برنامه تمرین را برایشان تدوین كند كه متوجه این حركت ناصر حجازی شد. پس از آن به شدت از این رفتار ناصر حجازی آشفته و عصبانی می‌شود و به دور و بری‌هایش از علت چنین حركتی سوال می‌پرسد، اما هیچ‌كس پاسخی ندارد و درواقع همه مات و مبهوت این حركت حجازی می‌شوند. مظلومی به دور و بری‌هایش می‌گوید چرا حجازی وسط تمرین حرف می‌زند؟ نمی‌شد قبل از تمرین این كار را بكند یا لااقل به من بگوید تا آخر تمرین این فرصت را در اختیارش بگذارم؟
حرف حاجی
اما ناصر حجازی چه گفت؟ حجازی وقتی بازیكنان را گرد خود جمع می‌كند، فارغ از اینكه رفتارش حرفه‌ای بوده یا نه به بازیكنان می‌گوید: «من در این لحظه از طرف فتح‌ا...زاده با شما حرف می‌زنم. شما با پیراهن استقلال بازی می‌كنید و باید در حد نام این باشگاه بازی كنید. غیرت داشته باشید و...» خلاصه اینكه او دقایقی بازیكنان را مشغول این حرف‌های خود كه درواقع نقل قول فتح‌ا...زاده بود كرد و سپس آنها را به حال خودشان گذاشت.
برخورد سرد مظلومی
بعد از این حركت ناصرخان، خون خون مظلومی را می‌خورد. حجازی هم خیلی راحت سر جایش ایستاده بود و تمرین را زیر نظر داشت. مظلومی در فاصله تغییر تمرینات از برخی بازیكنان سوال كرد كه حجازی چه نكاتی را به آنها گوشزد كرده است و وقتی متوجه شد كه ناصرخان نكته فنی را به آنها یادآور نشده است تا حدی خیالش راحت شد، اما هرگز نمی‌توانست به خودش بقبولاند كه یك نفر تمرین تیمش را آن هم وسط دویدن قطع كرده است تا یك پیام چند خطی را به اطلاع بازیكنان برساند. این اتفاق باعث شد تا پایان تمرین مظلومی رفتار سردی با حجازی داشت و اطرافیان تیم هم سرسنگینی پرویز مظلومی با حجازی را احساس كردند.
دومین برخورد
این دومین اتفاق میان حجازی و مظلومی است كه ظرف هفته‌های اخیر رخ می‌دهد كه نخستین‌بار مظلومی بر سر اضافه شدن قادر اسماعیل به تركیب تیمش بحث داشت. آن زمان كه حجازی و فتح‌ا...زاده به اسلواكی رفتند تا بازی اسماعیل را از نزدیك ببینند و اتفاقا سرمربی «دی‌استرادا» هم در آن مصاف به این هافبك فرانسوی بازی نداد و سپس حجازی آمد و گفت كه قرارداد این بازیكن را نوشتیم. آنجا بود كه سایت گل با انتشار رزومه‌ای از قادر اسماعیل مدعی شد كه این بازیكن آنچنان كه حرفش را می‌زنند هم آش دهان‌سوزی نیست و شنیدیم مظلومی پس از آن در محافل خصوصی با استناد به این رزومه مدعی شده بود كه حجازی اگر بازیكن خوب برای استقلال می‌آورد، هرگز نمی‌رفت «سان‌جان» را بخرد. سان‌جان در فصل هفتم به استقلال آمد و آنقدر ضعیف كار كرد كه در همان نیم‌فصل از استقلال جدا شد. درواقع مظلومی در همان روزها هم مصاحبه‌هایی علیه تصمیم سرپرست و رییس كمیته فنی باشگاه انجام داد كه پس از بازگشت فتح‌ا...زاده از اتریش همه آنها تكذیب شد، اما به یاد داریم كه مظلومی گفته بود تا خودش این بازیكن را تایید نكند، آن را به كار نخواهد گرفت و حالا با اتفاقی كه روز گذشته در جریان تمرین رخ داد، باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم. از قدیم گفته‌اند تا سه نشه، بازی نشه. باید منتظر سومین اتفاق میان این دو نفر باشیم



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز بعد از ظهر استقلال ساعت 15:30در زمین نوبنیاد آغاز شد. این تمرین ابتدا قرار بود ساعت 15 آغاز شود.

* مجتبی جباری با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و به مدت 5 دقیقه با اعضای كادر فنی صحبت كرد.

* فرهاد مجیدی كه بعد از 2 روز سفر به امارات در محل تمرین حاضر شده بود،20 دقیقه به دویدن دور زمین پرداخت و سپس همراه جباری محل را ترك كرد.

* محسن یوسفی كه هنوز بهبودی كامل را به دست نیاورده است بعد از مدت‌ها در محل تمرین حاضر شد كه این مسئله باعث شد كه بازیكنان استقلال با دیدن وی برای او دست بزنند. این بازیكن در مدت زمان تمرین با پزشك تیم تمرین كردند.

* 10 تماشاگر امروز نظاره گر تمرینات استقلال بودند.

* پرویز مظلومی سرمربی این تیم از همان ابتدای كار تمرینات را زیر نظر داشت و در تمرین آقا وسط به بازیكنان فشار آورد و از آنها می‌خواست تا وظایفشان را دست انجام دهند.

* بیژن كوشكی تنها غایب استقلال بود.

* حسین تراب پور برای محمد محمدی وحید طالب‌لو و 2 دروازه بان جوانی كه امروز در تمرین استقلال حاضر شده بودند تمرینات ویژه‌ای گذاشته بود. یكی از برنامه‌های تمرینی دروازه بان‌ها پنالتی زدن به وحید طالب لو بود. نكته جالب زدن پنالتی از سوی تراب پور و محمدی به سمت دروازه وحید طالب‌لو بود.

* در حالی كه 15 دقیقه از زمان تمرین گذشته بود ناصر حجازی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال در محل تمرین حاضر شد. هنگام ورود حجازی در زمین پرویز مظلومی مشغول تمرین دادن به بازیكنان بود و شاید به همین دلیل حجازی و مظلومی تمام طول تمرین با یكدیگر رو در رو نشدند و زمانی كه حجازی قصد ترك محل تمرین را داشت نیز با مظلومی روبه رو نشد. پس از ترك حجازی از محل تمرین پرویز مظلومی به سمت نیمكت مربیان آمد و با شاهرخ بیانی آنالیزور تیم خوش و بش كرد.

* هنگامی كه هنوز فرهاد مجیدی محل تمرین را ترك نكرده بود ناصر حجازی همانطور كه روز گذشته برای بازیكنان استقلال صحبت كرده بود و آنها را به باد انتقاد گرفته بود برای فرهاد مجیدی همان حرف‌ها را تكرار كرد و اشكالات استقلال را به او گوشزد می‌كرد.

* یك گروه از تصویربرداران یكی از برنامه‌های تلویزیونی در محل تمرین استقلال حاضر شده و با بازیكنان مصاحبه ‌كردند.

* فردا ساعت 11 صبح در محل باشگاه جلسه كادر فنی و بازیكنان برای تماشای دیدن فیلم بازی شاهین بوشهر برگزار می‌شود. این تیم همچنین فردا ساعت 15:30 تمرین خود را پیگیری می‌كند.

* در حالی كه هنوز به پایان تمرین مانده بود وحید طالب لو دچار مصدومیت جزئی شد اما پرویز مظلومی با دیدن مصدومیت دروازه بان تیم خود دستور به قطع تمرین داد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ناصر حجازی رییس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شدم و بنابر احساس وظیفه به صورت خصوصی با بازیكنان تیم صحبت كردم. وقتی استقلال شكست می‌خورد همه ناراحت می‌شوند و مردم انتظار دارند در بازی‌های بعدی این شكست به بهترین نحو جبران شود و بازیكنان باید این مهم را در نظر بگیرند تا در آتیه باعث ناراحتی و دلخوری هواداران نشوند.
وی ادامه داد: از دوندگی پایین و بی‌تفاوتی برخی از بازیكنان در حضور خودشان انتقاد كردم. به آنها در مورد برخی از بازیكنان كه از استقلال جدا شدند و در حال حاضر در تیم‌های دیگر به ورطه فراموشی سپرده شده‌‌اند را به عنوان نمونه ذكر كردم. بازیكنان بدانند حضور در استقلال چه ارزشی دارد و این پیراهن استقلال است كه به آنها هویت و محبوبیت می‌بخشد چنانچه در این تیم نباشند، حتی اگر چند برابر استقلال هم پول بگیرند خیلی زود از یادم مردم می‌روند.
وی افزود: در هر صورت بازیكنان استقلال باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارند. اینجا استقلال است و هواداران نمی‌توانند تحمل كنند بازیكن تیم محبوب‌شان در زمین دوندگی و جنگندگی لازم را نداشته باشد. حرف‌های من از سر دلسوزی است. استقلال در حال حاضر در جدول رده‌بندی در شرایط حساسی قرار گرفته و نباید مفت امتیاز از دست دهد. باید تلاش تیمی بیشتر شود تا از این پس به این راحتی حریفان نتوانند از استقلال امتیاز بگیرند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری آریا- صنعت نفت آبادان مسابقه بسیارخوبی را به نمایش گذاشت و توانست با انگیزه بالا و دوندگی مناسب بازی را 2 بر صفر پیروز شود و این درحالی بود که استقلال فرصت های ایده آلی داشت اما نتوانست از آن ها سود ببرد.
پرویزمظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، تاکید کرد: درنیمه اول حملات خوبی را روی دروازه صنعت نفت آبادان انجام دادیم که تمامی فرصت ها به راحتی ازدست رفت ولی در نیمه دوم تصمیم گرفتیم که تغییرتاکتیک داده ونتیجه راعوض کنیم اما متاسفانه تعدادی ازبازیکنان به عملکرد مناسبی را در زمین نداشتند وهمین باعث شد که سه امتیازاین مسابقه راازدست بدهیم وباید در مسابقات بعدی این ناکامی را جبران نماییم.
مظلومی به خبرنگارآریا گفت: تیم صنعت نفت آبادان به خوبی ازطرف هواداران خود مورد حمایت قرارگرفته بود ودرکناراین امتیازما جباری راازدست دادیم وهمین باعث شد که برنامه های تاکتیکی تیم برهم بخورد و البته مجیدی را نیز در اختیارنداشتیم که همه این عوامل دست به دست هم داد تا دراین هفته شکست بخوریم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به درخواست بازیكنان تیم استقلال و به دلیل اینكه پس از پایان تمرین با ترافیك سنگینی روبه رو می‌شوند ساعت برگزاری تمرینات این تیم تغییر كرد و آبی پوشان از این پس از ساعت 12 ظهر در ورزشگاه نوبنیاد تمرین خواهند كرد.
تمرین تیم استقلال امروز تعطیل است و بازیكنان این تیم فردا ساعت 12 در ورزشگاه نوبنیاد حضور پیدا خواهند كرد. پیش از این استقلالی‌ها ساعت 15 یا 16 تمرین می‌كردند.

* 6 استقلالی در اهواز ماندند
پس از پایان دیدار روز گذشته استقلال مقابل نفت آبادان 6 تن از اعضای این تیم در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند. از آنجا كه تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شده،‌ پرویز مظلومی، ایمان مبعلی، میلاد میداودی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات و فرزاد آشوبی 6 تن از اعضای استقلال در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند.

*معطلی 2 ساعته آبی پوشان در فرودگاه اهواز
بازیكنان تیم استقلال پس از انجام بازی راهی یكی از رستوران‌های شهر اهواز شدند و پس از صرف شام مستقیم به فرودگاه رفتند. از لحظه ورود استقلالی‌ها تا پرواز این تیم نزدیك به 2 ساعت فاصله بود و تمام اعضا در فرودگاه اهواز به استراحت پرداختند.

* مجیدی به دبی رفت
كاپیتان تیم استقلال كه یكی از نامزدهای بهترین بازیكن آسیا در سال 2010 معرفی شده ساعت 7 صبح امروز راهی امارات شد و فردا به تهران بازمی‌گردد. این بازیكن از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد كرد.

* وضعیت جباری و مجیدی با عكس مشخص می‌شود
مجتبی جباری و فرهاد مجیدی دو بازیكن استقلال كه در دیدار مقابل صنعت نفت آسیب دیدند صبح فردا از پای مصدوم خود عكس خواهند گرفت تا وضعیت آنها مشخص شود. جباری در دقیقه 3 مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و فرهاد مجیدی در 10 دقیقه پایانی لنگ لنگان به بازی ادامه می‌داد.

* صادقی 3 اخطار شد
امیر حسین صادقی مدافع استقلال كه روز گذشته از محسن قهرمانی اخطار گرفت 3 كارته شد و نمی‌تواند در دیدار آینده تیمش برابر شاهین بوشهر به میدان برود.
استقلال روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه 2 بر صفر مقابل صنعت نفت شكست خورد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 756
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان کرد: خوشحالم که نفت آبادان به پیروزی رسید اما طبیعی است که از باخت استقلال ناراحت شوم. به تیم نفت آبادان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، آنها بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. این بازی می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسی بود.

سرمربی استقلال تاکید کرد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه وظایفی که به بعضی از بازیکنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقیقه پایانی نیز فرهاد مجیدی دچار مصدومیت شد اما چون 3 تعویضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بیرون بکشم و عملا در آن دقایق استقلال 10 نفره بازی می‌کرد.
مظلومی با بیان اینکه نفت بازی قابل قبولی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد، درباره قضاوت محسن قهرمانی گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم اما دو گلی که نفت به ثمر رساند به لحاظ داوری مشکوک بود. بعد از فشارهای زیادی که روی تیم ما به وجود آمد امروز متاسفانه این فشارها مشخص شد. به غیر از این دو گل قهرمانی قضاوت خوبی داشت. در مورد این دو گل هم کارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند.

مظلومی درباره تیم نفت آبادان تصریح کرد: این تیم نشان داده کادر فنی خوبی دارد و روی آن کار شده است. من در آبادان مربیگری کرده‌ام و می‌دانم که فشار تماشاگران و حمایت آن‌ها می‌تواند به سود این تیم باشد. دیدید که اینجا غریب بودیم و تماشاگر آبادانی در ورزشگاه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا کنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تیم نفت کنار خط نیامدم.

مظلومی درباره آسیب‌دیدگی مجتبی جباری عنوان کرد: یکی از ضربه‌هایی که خوردیم آسیب‌دیدگی بی‌موقع جباری بود. آسیب‌دیدگی او همه برنامه‌های تاکتیکی ما را بهم زد و من مجبور شدم ایمان مبعلی را درحالی که گرم نکرده بود به زمین بفرستم. جباری دچار کشیدگی شد و فرهاد مجیدی هم به همین مشکل دچار شده است و باید دید این دو به بازی آینده می‌رسند یا خیر.
سرمربی استقلال اضافه کرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌شود در همه بازی‌‌ها برای نباختن به میدان رفت. حریف هم تلاش کرد. به هرحال بازیکنان ایرانی حرفه‌ای هستند و باید درک کنند که اگر رد چند مسابقه پیروز شدند نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند.

وی درباره بهبودی امیدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست. نبود آرش برهانی در خط حمله همه ما را دچار مشکل کرده و امیدوارم که روانخواه بازیکن 90 دقیقه‌ای شود.
مظلومی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان این بود که جزء تیم‌هایی باشیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. بازی‌های سخت خود را در دور رفت گذراندیم و در دور بازگشت بازی‌های بهتری را در خانه داریم. مطمئن باشید سهمیه آسیا را کسب می‌کنیم و برای قهرمانی هم تلاش خواهیم کرد.
در پایان کنفرانس خبرنگاران آبادانی به دلیل احترام گذاشتن پرویز مظلومی به هواداران نفت برای وی دست زدند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ پرویز مظلومی پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: مصدومیت مجتبی جباری باعث برهم خوردن برنامه های تاكتیكی تیم ما شد.
وی ادامه داد: تیم صنعت نفت در دیدار امروز بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و جایی برای اجرای برنامه های ما نگذاشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از حضور هواداران تیم در ورزشگاه گفت: حضور هواداران خوب آبادانی در رقم خوردن نتیجه این دیدار تاثیر مثبتی داشت.
وی تصریح كرد: تیم ما در ورزشگاه تختی آبادان كاملا غریب بود و تمام ورزشگاه در تسخیر هواداران تیم حریف بود.
وی اظهار داشت: با این شكست چیزی را از دست نداده ایم و به طور حتم این نتیجه را در دیدارهای آینده جبران خواهیم كرد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از شكست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان كرد: خوشحالم كه نفت آبادان به پیروزی رسید اما طبیعی است كه از باخت استقلال ناراحت شوم. به تیم نفت آبادان بابت این پیروزی تبریك می‌گویم، آنها بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نكردیم. این بازی می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسی بود.

سرمربی استقلال تاكید كرد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه وظایفی كه به بعضی از بازیكنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقیقه پایانی نیز فرهاد مجیدی دچار مصدومیت شد اما چون 3 تعویضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بیرون بكشم و عملا در آن دقایق استقلال 10 نفره بازی می‌كرد.
مظلومی با بیان اینكه نفت بازی قابل قبولی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده كرد، درباره قضاوت محسن قهرمانی گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت كنم اما دو گلی كه نفت به ثمر رساند به لحاظ داوری مشكوك بود. بعد از فشارهای زیادی كه روی تیم ما به وجود آمد امروز متاسفانه این فشارها مشخص شد. به غیر از این دو گل قهرمانی قضاوت خوبی داشت. در مورد این دو گل هم كارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند.

مظلومی درباره تیم نفت آبادان تصریح كرد: این تیم نشان داده كادر فنی خوبی دارد و روی آن كار شده است. من در آبادان مربیگری كرده‌ام و می‌دانم كه فشار تماشاگران و حمایت آن‌ها می‌تواند به سود این تیم باشد. دیدید كه اینجا غریب بودیم و تماشاگر آبادانی در ورزشگاه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال كه چرا كنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تیم نفت كنار خط نیامدم.

مظلومی درباره آسیب‌دیدگی مجتبی جباری عنوان كرد: یكی از ضربه‌هایی كه خوردیم آسیب‌دیدگی بی‌موقع جباری بود. آسیب‌دیدگی او همه برنامه‌های تاكتیكی ما را بهم زد و من مجبور شدم ایمان مبعلی را درحالی كه گرم نكرده بود به زمین بفرستم. جباری دچار كشیدگی شد و فرهاد مجیدی هم به همین مشكل دچار شده است و باید دید این دو به بازی آینده می‌رسند یا خیر.
سرمربی استقلال اضافه كرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌شود در همه بازی‌‌ها برای نباختن به میدان رفت. حریف هم تلاش كرد. به هرحال بازیكنان ایرانی حرفه‌ای هستند و باید درك كنند كه اگر رد چند مسابقه پیروز شدند نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند.

وی درباره بهبودی امیدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازیكن 90 دقیقه‌ای نیست. نبود آرش برهانی در خط حمله همه ما را دچار مشكل كرده و امیدوارم كه روانخواه بازیكن 90 دقیقه‌ای شود.
مظلومی درباره اینكه آیا استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان این بود كه جزء تیم‌هایی باشیم كه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. بازی‌های سخت خود را در دور رفت گذراندیم و در دور بازگشت بازی‌های بهتری را در خانه داریم. مطمئن باشید سهمیه آسیا را كسب می‌كنیم و برای قهرمانی هم تلاش خواهیم كرد.
در پایان كنفرانس خبرنگاران آبادانی به دلیل احترام گذاشتن پرویز مظلومی به هواداران نفت برای وی دست زدند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی گفت:‌ از عملكرد بازیكنانم اصلا راضی نیستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شكست 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی اظهار كرد: از باخت استقلال ناراحتم اما در عین حال این پیروزی را به صنعت نفت تبریك می‌گویم، آن‌ها خوب بازی كردند و مزد بازی خوب خود را نیز گرفتند.

مظلومی ادامه داد:‌ نفت در نیمه اول برخلاف جریان بازی به ما گل زد، ما سعی كردیم پس از آن جریان بازی را به دست بگیریم اما متاسفانه تعدادی از بازیكنان ما دستوراتی را كه به آن‌ها داده بودیم در زمین پیاده نكردند.

سرمربی تیم استقلال با بیان این كه از بازیكنانم اصلا راضی نیستم، افزود: بازی بسیار پر فشار و حساسی بود، من از عملكرد بازیكنانم اصلا راضی نیستم. در حالی كه می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال كه آیا استقلال پس از پیروزی در داربی مغرور شده است، گفت: خیر. ما از این لحاظ اصلا مغرور نشده‌ایم،فكر می‌كنم پس از داربی كمی از نظر داوری بر روی بازی‌های ما حساسیت ایجاد شده است. احساس می‌كنم هر دو گل نفت مشكوك بود اما در مورد داوری اظهارنظر نمی‌كنم و به قهرمانی هم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه در رابطه با عملكرد صنعت نفت نیز اظهار داشت: آن‌ها كار فنی خوبی را در این بازی انجام دادند، ممكن است كه ضعف‌هایی را داشته باشند اما مقابل تماشاگران خود بسیار خوب بازی كردند، ما در همه شهرها تماشاگر داریم اما در آبادان غریب هستیم. ضمن این كه از محبت تماشاگران آبادان در ابتدای بازی نیز تشكر می‌كنیم.

مظلومی همچنین در پاسخ به این سوال كه چرا در این بازی اصلا از روی نیمكت استقلال تكان نخورد، گفت: من مدیون نفت هستم و هواداران نفت از من انتظار دارند و من با این كار به آن‌ها پاسخ دادم.

سرمربی تیم استقلال در مورد دلایل باخت تیمش نیز گفت: یكی از دلایل اصلی باخت ما آسیب‌دیدگی جباری در نیمه اول بود كه باعث شد مبعلی با بدن گرم نكرده وارد زمین شود. ضمن این كه نبود آرش برهانی هم خط حمله ما را با كمبود بازیكن مواجه كرده بود.

مظلومی با بیان این‌كه استقلال حتما در این فصل سهمیه آسیایی را خواهد گرفت، ادامه داد: به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما بازیكنان ما حرفه‌ای هستند و این باخت تاثیری روی تیم ما نمی‌گذارد، در عین حال نباید نتیجه این گونه رقم می‌خورد. مطمئن هستم كه تیم ما سهمیه آسیایی را خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()