نوشته شده توسط : alireza

مدیریت باشگاه استقلال به یك سوال پیش‌ آمده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال پاسخ گفت. فتح‌اله‌زاده در پاسخ به این سوال كه «از قول شما نوشته‌اند برای فصل آینده در استقلال دنبال مربی هستید؟» گفت: من این مصاحبه را با یك خبرگزاری رسمی انجام داده‌ام اما متاسفانه برداشت آن دوستان در آن روزنامه اشتباه بوده است. آقای مظلومی سال بعد هم مربی استقلال است و ما از ایشان بسیار راضی هستیم، متاسفانه دوستانی كه به لحاظ فنی نمی‌توانند با آقای مظلومی برابری كنند دنبال ایجاد حاشیه در جاهای دیگر هستند و از هر حرفی می‌خواهند به سود خودشان استفاده كنند. آقای مظلومی مربی ما هستند و برای سال آینده هم در خدمتشان خواهیم بود چرا كه با ایشان قرارداد داریم. از دوستانمان در مطبوعات و رسانه‌ها هم خواهش می‌كنم كه دقت كافی را در موارد مختلف داشته باشند تا حاشیه‌سازان به هدف خودشان بر علیه این تیم مردمی نرسند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مظلومی: فتح‌الله‌زاده خواست قرارداد دو ساله امضا كنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده خودش خواست كه با من قرارداد دو ساله امضا كند.

A0897964.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی كه از بی دقتی برخی ها گله مند است در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال اظهار داشت: بعضی اشخاص كه نمی‌توانند موفقیت فنی استقلال را ببینند خواسته یا ناخواسته برای این باشگاه مردمی اقدام به حاشیه‌سازی می‌‌كنند. رفاقت من با آقای فتح‌الله‌زاده سفت و محكم و قدیمی است و من بهتر از هر كسی می‌دانم كه برخی حرف‌ها حرف‌های ایشان نیست. دلیلش هم قرارداد دوساله‌ای است كه ایشان با من بسته‌اند آن هم در حالی كه خود من قرارداد یك ساله پیشنهاد كردم اما خود آقای فتح‌الله‌زاده قراداد دو ساله پیش‌روی من گذاشت.


مظلومی افزود: امیدوارم برخی دوستان در تنظیم مصاحبه‌‌‌‌هایشان دقت كنند تا این باشگاه مردمی كه روند موفقیت را طی می‌كند ضربه نخورد و بهانه دست دشمنان این تیم ندهند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ به خاطر احترامی كه برای آبادانی‌ها قائلم قبل از بازی از آنها رخصت می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازیكنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و در طول هفته نیز تمرینات مؤثری را پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: برای دیدار مقابل صنعت نفت آمادگی كامل داریم و من نیز علاقه خاصی به آبادان و مردم خوبش دارم. تماشاگران این شهر بسیار خونگرم و دوست‌داشتنی هستند و مطمئنا پیش از مسابقه برای حضور روی نیمكت استقلال از آنها رخصت می‌گیرم.

وی گفت: از اینكه هواداران آبادانی در ورزشگاه حضور پیدا می‌كنند، خوشحال هستم چون بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. امیدوارم آنها دیگر با محرومیت مواجه نشوند و بتوانند تا پایان تیم از تیم محبوب خود حمایت كنند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص شناخت از كاسیمیرو سرمربی نفت گفت: وی مربی خوبی است و از بازیكنان سخت‌كوشی استفاده می‌كند. آنها از امتیاز میزبانی برخوردارند و از بازیكنانم خواسته‌ام با دقت كامل در این مسابقه به میدان بروند چون با 3 امتیاز این بازی وضعیت‌مان در جدول بهبود خواهد كرد.
مظلومی در خصوص غایبین تیم استقلال در آبادان گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما یوسفی، برهانی و كوشكی از مصدومان ما هستند.

وی در خصوص این شایعه كه بازیكنان استقلال به خاطر همراهی نكردن تیمشان در شهرستان‌ها به عمد اخطار می‌گیرند، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از كجا نشأت می‌گیرد ولی به این نتیجه رسیده‌ام كه هرگاه استقلال خوب نتیجه گرفته این حواشی را برای تیم ما به وجود می‌آورند.
استقلال روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد