نوشته شده توسط : alireza

بعد از ظهر فردا (سه شنبه) موعد انجام عمل جراحی است و میلاد امید دارد که با دعای خیر هموطنان عزیز، جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد. میلاد میداودی در رابطه با آسیب دیدگی اخیر، مراحل درمان مصدومیت، از دست دادن جام ملت های آسیا، غیبت اجباری از میادین فوتبال و سایر مسائل توضیحاتی داد که با هم مرور می کنیم.


شرمنده هواداران و باشگاه هستم
«هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. چه در اهواز و چه در امارات، غیبت ناشی از مصدومیتم از یک بازی بیشتر نمی شد. امسال هم چند بار مصدوم شده بودم؛ یک بار از ناحیه مچ دست و بار دوم بدلیل کشیدگی رباط داخلی زانویم در تمرین قبل از بازی با سپاهان؛ ولی فقط بازی با مس کرمان را از دست دادم و در مسابقه بعدی برابر سایپا در نیمه دوم به میدان رفتم. این بار اما شرایط کاملا متفاوت است و شرمنده هواداران و باشگاه استقلال شده ام که در میانه مسابقات آن ها را تنها گذاشتم. میزان مصدومیت به حدی بود که تا سه شب بعد از بازی با ملوان از شدت درد نمی توانستم بخوابم و تا چند روز بعد از بازی هم قادر نبودم پایم را روی زمین بگذارم. خدا را شکر در دو هفته گذشته با فیزیوتراپی مداوم و زحمات دکتر نوروزی و همکارانش، تورم پای مصدومم کاهش یافته است.»

دو راه برای انتخاب داشتیم
«پزشکان متخصص بعد از انجام معاینات و مشاهده نتیجه عکسبرداری، دو راه پیش رویم قرار دادند. راه نخست این بود که فقط به فیزیوتراپی اکتفا کنم و بعد از گذشت دو ماه، در اواخر بهمن ماه آماده شرکت در تمرینات استقلال شوم. پزشکان می گفتند در این صورت امکان درمان قطعی مچ پای آسیب دیده ام از بین می رود و با کوچکترین ضربه ای ممکن است دچار آسیب دیدگی شدیدی بشوم. راه دوم این بود که با انجام عمل جراحی، استخوان شکسته و رباط های آسیب دیده ترمیم شود و بعد از چهار ماه بتوانم برای استقلال بازی کنم. در این رابطه تصمیم گیری را بر عهده باشگاه استقلال گذاشتم.»

باشگاه استقلال با جراحی موافقت کرد
«دکتر فتح الله زاده گفت نمی توانیم ریسک کنیم و آینده ورزشی ات را بخاطر دو ماه به خطر بیندازیم؛ پس بهتر است جراحی کنی و با سلامت کامل به تیم برگردی. آقای مظلومی هم چنین نظری داشت و در نهایت عصر روز یکشنبه انجام عمل جراحی قطعی شد. از مدیر عامل و سرمربی استقلال عذرخواهی کردم که در میانه مسابقات بالاجبار تیم را ترک می کنم اما آن ها خواستند که فقط روی مراحل درمان پای آسیب دیده ام تمرکز کنم و بعد از بهبودی با آمادگی به میادین بازگردم. مسئولان باشگاه، کادر فنی، کادر پزشکی، بازیکنان و هواداران استقلال در این دو هفته بارها به من روحیه دادند و انگیزه ام را برای مبارزه با آسیب دیدگی و بازگشت سریعتر به میادین چند برابر کردند.»



از افشین قطبی تشکر می کنم
«حضور و درخشش در جام ملت های آسیا با تیم ملی ایران، یکی از اهدافی بود که در این فصل داشتم که در نهایت قسمت نشد. افشین قطبی جزو اولین نفراتی بود که پس از مصدومیتم با من تماس گرفت و مرا دلداری داد. قطبی گفت که تا آخرین لحظه منتظر بازگشتت به تیم ملی و حضورت در جام ملت ها هستم و برای درمان آسیب دیدگی ات هر مشکلی داری می توانی روی من حساب کنی. واقعا از قطبی ممنونم که در آن روزهای سخت به من روحیه داد و اکنون منتظر بازگشت وی از آلمان هستم تا تماس بگیرم و تشکر کنم. به هر حال قسمتم نبود که در جام ملت ها بازی کنم اما قطبی معرفت به خرج داد و باید از ایشان تشکر کنم.»

برخی ها حاشیه سازی می کنند
«متأسفانه برخی ها از مصدومیت من سوء استفاده و اقدام به درج مطالب کذب می کنند؛ بستگان و آشنایانم با اطلاع از این مطالب نگران می شوند و با من تماس می گیرند تا ببینند که واقعیت دارد یا خیر؟ بعنوان مثال یک روزنامه تیتر می زند که میلاد دیگر تا آخر عمر نمی تواند فوتبال بازی کند و چند روز بعد می نویسد که میلاد چون فهمیده باید جراحی کند، گریه کرده است! روزنامه دیگری هم نوشته مصدومیت میلاد دروغ است و این بازیکن چون با قطبی مشکل دارد به دکتر نوروزی گفته پایم را گچ بگیر تا برای تیم ملی در جام ملت ها بازی نکنم و از قطبی انتقام بگیرم! این افراد بهتر است حقایق را بنویسند و نان حلال به خانه هایشان ببرند. در خصوص وضعیت مصدومیت و مراحل درمان نیز دکتر نوروزی مسئول کمیته پزشکی باشگاه استقلال تنها فردی است که می تواند اطلاع رسانی صحیح داشته باشد و سایر مطالبی که منتشر می شود، اشتباه است. در 10 روز گذشته هم مصاحبه ای با رسانه ها نداشته ام و همه روزه صبح و عصر در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی بودم.»

درباره بازیکن ملوان صحبت نمی کنم
«در خصوص بازیکن ملوان انزلی که مرا مصدوم کرد، صحبتی نمی کنم. فقط امیدوارم چنین مصدومیتی گریبان گیر هیچ ورزشکاری نشود. از دکتر نوروزی و همکارانش در کلینیک فیزیوتراپی و کادر پزشکی باشگاه استقلال که در این دو هفته به من لطف داشتند تشکر می کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز، عمل جراحی ام با موفقیت انجام شود تا بتوانم در بازگشت به میادین فوتبال محبت های هواداران و اعضای باشگاه استقلال را جبران کنم. از هواداران متعصب استقلال هم تقاضا دارم که در دو بازی حساس مقابل فولاد و ذوب آهن از بچه های تیم حمایت کنند تا انشالله قبل از تعطیلی لیگ بتوانیم صدرنشین شویم.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: میلاد , میداوودی , شرمنده , حمله , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی که به تازگی برای دومین‌بار طی 2 سال گذشته لذت پدر شدن را چشیده است روز گذشته نشان داد که شب‌زنده‌داری‌هایش به خاطر مراقبت از نوزاد پسرش باعث ضعیف‌شدن اعصابش شده است. چراکه او در دقیقه 40 بازی وقتی با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد به جای پذیرش این جریمه شخصی در دقایق پایانی نیمه اول رفتاری را از خود بروز داد که از بازیکنان کم‌تجربه و کم‌سن و سال بیشتر توقع می‌رود. او با به زبان آوردن یک واژه کاری کرد تا کل تیمش جریمه شده و با کارت قرمز مستقیم داور زمین بازی را ترک کند. او البته پس از دیدن کارت قرمز داور چنان عصبانی شد که به سمت محمود رفیعی(داور مسابقه) رفت و دست چپش را روی سینه او گذاشت و داور بازی را هل داد. مبعلی با این اقدام خود باعث شد تا استقلال با یک یار کمتر بازی را ادامه دهد و دقایقی وحشتناک را پیش‌روی مظلومی ترسیم کند، اما از بخت خوش سرمربی استقلال 4 دقیقه بعد از اخراج مبعلی، رسول پیرزاد با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه با کارت قرمز روبه‌رو شد و زمین بازی را ترک کرد تا استقلال به جای 50 دقیقه فقط 5 دقیقه بازی 10 نفره را تجربه کند و بار دیگر از دقیقه 45 به بعد هر دو تیم با شرایط مساوی، برابر یکدیگر قرار بگیرند. ناگفته نماند ایمان مبعلی که مشخص نبود چرا اینقدر زود از کوره در رفت با دریافت این کارت قرمز بازی حساس هفته نوزدهم برابر فولاد خوزستان را از دست داد. مبعلی که در بازی رفت دو تیم که با باخت استقلال در آزادی به پایان رسیده بود ضعیف‌ترین بازیکن آبی‌های تهرانی لقب گرفته بود طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده بود قصد دارد به جبران بازی رفت در زادگاهش(اهواز) انتقام بازی رفت را از هم‌تیمی‌های سابقش بگیرد که حالابا این اخراج او نه‌تنها بازی رفت را جبران نکرد بلکه دست مظلومی را هم خالی کرد تا سرمربی استقلال یک مشکل تازه به دیگر مشکلات قبلی‌اش اضافه شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز خود در باشگاه استقلال عنوان كرد: بابت توضیح دادن در مورد اخراجم در بازی روز گذشته، جلسه ای با نظری جویباری و امیری برگزار كردم. با توجه به اینكه شاید حضورم در ادامه مسابقه باعث می شد تیم 3 امتیاز را كسب كند 10 میلیون تومان جریمه نقدی شدم.
وی افزود: رسما از فتح الله زاده، سایر مسئولان استقلال، كادرفنی و هواداران عزیز عذرخواهی می كنم و به همین دلیل این جریمه را می پذیرم اما همچنان عقیده دارم اهانتی به داور نكردم و بی دلیل اخراج شدم.
مبعلی در خصوص اینكه گفته می‌شود وی برای اینكه مقابل فولاد خوزستان بازی نكند اخراج شده، گفت: همیشه نان حلال به خانه ام برده ام. من مسلمان هستم و اعتقاد دارم تمام كسانی كه چنین حرف هایی می زنند تهمت زده اند و آنها را به خدا واگذار می كنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: جریمه , تهمت ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران از اخراج همبازی‌اش مقابل شهرداری تبریز اظهار ناراحتی کرد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و با حاشیه‌هایی همراه بود که اخراج مبعلی مهم‌ترین آن محسوب می شود.

این در شرایطی است که روز گذشته عنوان شد مبعلی به برهانی فحاشی کرده و علت اخراجش از سوی محمود رفیعی داور بازی همین بوده است.

برهانی این موضوع را نه تایید می کند و نه تکذیب، مهاجم استقلال در این باره گفت: فقط این را بگویم که از اخراج مبعلی مقابل شهرداری ناراحت هستم و اگر ایمان بود بازی را می بردیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
آرش برهانی:

مهاجم تیم فوتبال استقلال تاکید کرد نه به هم تیمی اش در طول دیدار با شهرداری توهین کرده و نه درگیری با او داشته است!

به گزارش خبرنگار مهر، آرش برهانی در حاشیه امروز تمرین استقلال تهران با بیان این مطلب افزود: ما می توانستیم در دیدار برابر شهرداری پیروز شویم اما بدشانسی  و اخراج ایمان مبعلی برنامه های تاکتیکی ما را به هم ریخت و نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

مهاجم استقلال در خصوص درگیری با ایمان مبعلی قبل از دیدار و در رختکن اتفاق افتاده بود گفت: قسم می خورم که هیچ درگیری بین من و ایمان در رختکن رخ نداد متاسفانه این صحبت کسانی است که نمی خواهند استقلال با آرامش به کار خود ادامه دهد و همیشه بدنبال حاشیه سازی و جوسازی علیه تیم ما هستند. من با ایمان دوست هستم و هیچ وقت به خود اجازه نمی دهم که در رختکن و یا حتی بیرون از آنجا با وی درگیر شوم.

آرش برهانی به گفته های محمود رفیعی داور استقلال و شهرداری تبریز اشاره ای داشت و گفت: در تیتر یکی از روزنامه خواندم که آقای رفیعی گفته بود ایمان مبعلی اول به آرش برهانی ناسزا گفته و بعد مرا مورد توهین قرار داده است. باید بگویم که اصلا توهینی به آقای رفیعی نشد و نمی دانم آیا حرکت دست هم جزو توهین محسوب می شود. من به مبعلی توهین نکردم و از این اخلاق ها هم ندارم!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: arash , borhani ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش ایرنا، آرش برهانی عصر شنبه با اشاره به اینكه بدشانسی مانع از كسب هر 3 امتیاز به سود آنها شده است،افزود: بازی دراختیار تیم ما بود،هر كاری كه می خواستیم انجام دادیم اما متاسفانه با بداقبالی توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای كسب پیروزی انجام دادیم و این در حالی بود كه بازیكنان تیم شهرداری با فشردگی تنها دفاع می كردند.
با این حال به اعتقاد وی بازیكنان تیم شهرداری در كار دفاعی بسیار خوب عمل كردند چرا كه تمامی موقعیت های گلزنی مهاجمان استقلال را از آنان گرفته و مانع به ثمر رسیدن گل شدند.
تیم استقلال تهران در دیدار پایانی هفته هجدهم مقابل تیم شهرداری تبریز با نتیجه بدون گل متوقف شد.


:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: برهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران تعویق بازی را دلیل برهم خوردن تمرکز بازیکنان این تیم می داند.

وحید طالب لو گفت: بازی بدی نبود و هر دو تیم چند موقعیت گلزنی داشتند كه اگر تبدیل به گل می‌شد بازی بهتری را شاهد بودیم. به هر حال میل به برد در تیم استقلال بیشتر بود و به طور طبیعی موقعیت‌هایش هم نسبت به حریف بیشتر شد.

وی افزود: من به تعویق افتادن این بازی را به حساب حكمت می‌گذارم اما با این اتفاق تمركز تیم ما كمی به هم ریخت. ضمن اینكه شهرداری هم برای یك امتیاز آمده بود تا با به دست آوردن آن شرایطش را در جدول بهتر كند.

طالب‌لو درباره مسمومیتش در هفته گذشته گفت: هفته پیش به خاطر آلودگی هوا دچار مسمومیت تنفسی شده بودم كه خوشبختانه با مراجعه به پزشك و انجام اقدامات لازم، این مسمومیت رفع شد.

دروازه بان استقلال با قدردانی از هواداران این تیم اظهار داشت: باید از آن‌ها تشكر ویژه داشته باشیم چرا كه در این هوای سرد و روز غیر تعطیل به استادیوم آمدند و استقلال را تشویق كردند. حضور آن‌هاست كه به ما دلگرمی می‌دهد هرچند اگر بازی دیروز برگزار می‌شد شاید 10 هزار نفر تماشاچی بیشتر به ورزشگاه می‌آمدند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: طالب لو ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

من اگر می‌خواستم بازی فولاد را از دست بدهم می‌توانستم بگویم مصدومم و نمی‌توانم؛ پس دلیلی ندارد با گرفتن کارت قرمز و 10 نفره کردن تیمم سفر به اهواز را از دست بدهم.


ایمان مبعلی هافبک تیم استقلال درخصوص اخراجش در بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: من اصلا حرفی به داور نزدم که مستحق دریافت کارت قرمز باشم و فقط وقتی داور خطا گرفت، به او اعتراض ساده‌ای کردم که هیچ گونه حرف رکیک یا زشتی هم بر زبان نیاوردم. اطرافیان من، همگی من را می‌شناسند و من واقعا نمی‌دانم چرا داور به من کارت قرمز داد. شما حتی عکس‌العمل سایر بازیکنان را هم دیدید چون من هیچگاه نمی‌خواهم شرایط تیمم را بد کنم و با اخراجم، باعث تغییر روند بازی شوم.

وی افزود: اخراج من واقعا غیرمنطقی بود و من می‌خواهم بدانم آقای داور چه گزارشی رد خواهند کرد که توجیه درستی برای اخراج من باشد. وقتی فرهاد مجیدی به علت کاری که نکرده محروم و جریمه می‌شود پس من هم باید این طور اخراج شوم! من در فوتبال ایران دیده‌ام که حرف‌های بسیار زشت به داور می‌زنند اما هیچ برخوردی نمی‌شود و واقعا نمی‌دانم چرا به اعتراض ساده من کارت قرمز نشان داد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: فولاد , مبعلی , کارت , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی انصاریان قبل از صحبت درباره بازی درخصوص شهادت اصحاب رسانه اظهار داشت: سالگرد شهادت اصحاب رسانه را تسلیت می‌گویم. هنوز هم وقتی یاد آنها می‌افتم بغض می‌كنم. امیدوارم شما خبرنگاران نمایندگان خوبی برای آنها باشید.
وی درباره بازی گفت: 2 تیم بازی فیزیكی انجام دادند. ما هم در این مسابقه موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نكردیم قسمت بود كه بازی با نتیجه مساوی بدون گل تمام شود.
این مدافع در مورد تشویق هواداران استقلال گفت: خوشحالم كه هنوز آنها من را از یاد نبرده‌اند. از آنها تشكر می‌كنم و امیدوارم با نتایجی كه این تیم كسب می‌كند دل آنها همیشه شاد باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: انصاریان ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فرزاد آشوبی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره صحبت‌های مزدک میرزایی مبنی بر خندیدن وی همزمان با اخراج ایمان مبعلی مقابل شهرداری تبریز به خبرنگار ورزشی برنا گفت: نمی دانم خندیدن من چه ربطی به اخراج مبعلی دارد؟ مزدک میرزایی در همه امور دخالت می کند و حواسش به گزارشگری نیست. میرزایی روانشناس شود بهتر است .

وی درباره نیمکت نشینی اش مقابل شهرداری گفت: تشخیص کادرفنی این بود که بازی نکنم و به نظر سرمربی احترام می گذارم. مصدومیتی هم نداشتم و قسمت نشد مقابل شهرداری به میدان بروم.

آشوبی در پایان گفت: واقعا هوای امروز تهران با روز گذشته چه فرقی داشت که این دیدار را با تاخیر برگزار کردند؟ در این زمینه لطمه خوردیم و ایکاش حداقل مسوولان فدراسیون زودتر به ما اطلاع می دادند.
متاسفانه در آخرین لحظات ما را آگاه کردند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: اشوبی , مزدک , روانشناس ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مجتبی جباری پس از تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز گفت: حریف بازی خوبی انجام داد. البته آنها می‌خواستند استقلال را ببندند و تا حدودی نیز موفق بودند.
وی درباره تعویق بازی به دلیل آلودگی‌ هوا گفت: ما تمرین كرده بودیم تا روز جمعه بازی كنیم و این تاخیر در برگزاری بازی تاثیر گذار بود. امروز هوای تهران با روز گذشته فرقی نداشت و حتی بدتر هم بود. این كارها نشان دهنده این است كه فوتبال روز به روز عقب می‌رود و به چیزهای اساسی فكر نمی‌كنیم. فقط در این فوتبال برای هم كركری می‌خوانند. حتی برای تماشاگران هم ارزش قائل نشدند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دو بازیكن استقلال پس از تساوی مقابل شهرداری تبریز صحبت‌های زیر را مطرح كردند.

منتظری: بازی بعد جبران می‌كنیم
مدافع تیم استقلال گفت: شهرداری بازی خوبی انجام داد اما ما هم موقعیت‌های داشتیم كه نتوانستیم از آنها استفاده كنیم. در مسابقه بعدی باید 2 امتیاز از دست رفته امروز را جبران كنیم. تیم مقابل هم خوب بود اما خدا را شكر كه امروز یك امتیاز گرفتیم.

برهانی: از شانس‌ها استفاده نكردیم
مهاجم استقلال گفت: متاسفانه نتوانستیم امتیاز مورد نظری را كه می‌خواستیم كسب كنیم. امروز استقلال خوب بازی كرد اما از شانس‌های خود بهره‌ای نبردیم. امیدواریم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران كنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پس از مصدومیت میلاد میداودی و روشن شدن تكلیف او با تیم ملی، افشین قطبی در مذاكره پنهانی از طریق یك واسطه، از فرهاد مجیدی خواست تیم ملی را در سفر به جام ملت‌های آسیا همراهی كند. حتی گفته شده كپی گذرنامه فرهاد خواسته شده و فدراسیون فوتبال نام این بازیكن را به AFC ارسال كرده است اما آیا این خبر صحت دارد؟
فرهاد مجیدی سعی می‌كند در برهه كنونی پیرامون تیم ملی اظهار نظری نكند و موضوع را مسكوت باقی بگذارد. او بدش نمی‌آید تیم ملی را در سفر به جام ملت‌ها همراهی كند اما همراهی او منوط به عادی شدن روابطش با علیرضا منصوریان خواهد بود. او مشكلات فراوانی با كمك‌مربی تیم ملی دارد و چند روز پیش هم در مصاحبه بلندبالایش با یكی از رسانه‌ها به ماجرای خط خوردن فرزاد مجیدی، برادرش از استقلال و دلایل حضور این بازیكن در استیل‌آذین اشاره كرده است.
در این فضا خیلی بعید به نظر می‌رسد مجیدی حاضر شود تیم ملی را در سفر به جام ملت‌ها همراهی كند. در همین راستا فرهاد مجیدی به یكی از نزدیكانش گفته تا آخر این هفته جواب دعوت دوباره قطبی را خواهد داد و تكلیف را روشن خواهد كرد. شاید در همین بین كسانی او را با منصوریان آشتی دهند!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیم بر تعطیلی مسابقات باید به گونه‌ای شود که تمرین هم نکنیم.

وحید طالب‌لو درباره لغو دیدار با شهرداری تبریز گفت:« من نمی‌دانم چه تفاوتی بین برگزاری بازی در امروز و فردا وجود دارد. بازیکنان امروز خود را به لحاظ بدنی و ذهنی آماده مسابقه کرده بودند.
این شرایط هوایی بیشترین ضرر را برای بازیکنان دارد. من چند روز پیش به خاطر آلودگی هوا به بیمارستان رفتم اما مجبوریم به خاطر برگزاری مسابقات تمرین کنیم و قطعاً تصمیمی که امروز گرفته شده مربوط به مسائل کلان می‌شود اما باید زودتر اعلام می‌کردند.»
دروازه‌بان استقلال این را می گوید و ادامه می دهد:« اگر می‌خواهند مسابقات را تعطیل کنند باید به گونه‌ای باشد که تمرینات هم تعطیل شود. اگر می‌خواهند بازی را به فردا موکول کنند هیچ فرقی با امروز ندارد و در هر دو حالت به بازیکن ضربه می‌زند و سلامت بازیکن تحت هر شرایط در خطر است.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


حضور هافبک تیم ملی عراق در استقلال از طرفی با استقبال بسیاری از هواداران این تیم مواجه شده و از طرف دیگر برخی‌ها معتقد بودند این بازیکن بی‌انضباط برای این تیم مشکل‌ساز خواهد شد.

"هوارمحمد" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد شرایط خود گفت: قرار بود روز پنجشنبه گذشته از طریق اردبیل به تهران بیایم و در تمرینات استقلال شرکت کنم اما با لغو پروازهای این شهر مجبور شدم به بیروت بروم و از طریق این شهر خودم را به تهران برسانم. این دلیل اصلی تأخیرم در ورود به ایران است و به هیچ عنوان بی‌انضباطی در کار نیست.

وی افزود: مسئولان باشگاه استقلال به طور کامل در جریان تمام قضایا هستند و دلیل تأخیرم را به آنها نیز گفته‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

هافبک تازه وارد تیم فوتبال استقلال افزود: با آگاهی کامل استقلال را به عنوان تیم این فصل خودم انتخاب کرده‌ام و آمادگی بالایی دارم تا در تمرینات این تیم حضور یابم.

هوارمحمد در مورد مشکلات استقلال در جناح چپ خط هافبک گفت: قبل از اینکه با مسئولان این تیم پای میز مذاکره بنشینم شرایط این تیم را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار دادم و امیدوارم حضور در تیم استقلال باعث شود مشکلات در جناح چپ خط هافبک برطرف شود.

وی همچنین در مورد مبلغ قراردادش با استقلال خاطرنشان کرد: مبالغی که طی روزهای گذشته در محافل ورزشی بیان می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و من با تمام تشکیلات، پاداش‌ها و مزایا از استقلال 200 میلیون تا پایان فصل می‌گیرم اما از هر لحاظ آمادگی دارم تا قراردادم را برای فصل آینده نیز تمدید کنم.

هافبک عراقی استقلال در مورد اینکه ناصر حجازی با حضور او در این تیم مخالفت کرده بود، افزود: به استقلالی‌ها قول داده‌ام که دیگر بی‌انضباطی نکنم و همگان را نسبت به خودم بدبین نکنم. در این فصل می‌خواهم عملکرد فنی خودم را به نمایش بگذارم و با دیر آمدنم کسی را ناراحت نکنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()