نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم استقلال در روزی که مهاجمانی مثل میلاد میداودی و فرهاد مجیدی در زمین حاضر بودند هر 2 پنالتی بدست آمده آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران‌ (ایپنا)، گفت: قبول دارم که شاهین بهتر از استقلال بازی کرد ولی در نهایت تیمی که حرفه‌ای‌تر بود بازی را برد.

وی ادامه داد: استقلال 2 نیمه متفاوت در بازی با شاهین داشت. ما نیمه اول با برنامه بازی کردیم و 2 گل هم به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم باید از 2 گل زده محافظت می‌کردیم. شاهین هم بی‌محابا حمله می‌کرد و همین باعث شد استقلال در لاک دفاعی فرو برود.

آشوبی درباره مسائل داوری گفت: نمی‌دانم پنالتی‌های استقلال درست بود یا نه. این موضوع ربطی به من ندارد و من فقط وظیفه داشتم پنالتی‌ها را به گل تبدیل کنم. من اگر ببازم هم راجع به مسائل داوری حرف نمی‌زنم و این کار را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

وی افزود: اعتراض شاهینی‌ها به داوری طبیعی است. همیشه تیمی که می‌بازد به داور اعتراض می‌کند و شاهینی‌ها هم به دلیل باخت به داوری معترض بودند.

آشوبی در پاسخ به این سوال که اگر پنالتی سوم هم برای استقلال بدست می‌آمد پشت توپ می‌ایستاد یا نه،‌گفت: من تمرینات اختصاصی برای گل کردن پنالتی انجام می‌دهم و همیشه از نظر روحی آماده پنالتی زدن هستم. اگر پنالتی سوم هم بدست می‌آمد قطعا خودم پشت توپ می‌ایستادم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

میلاد میداوودی مهاجم تیم استقلال كه در مقابل شاهین بوشهر گلی به ثمر نرساند،معتقد است: توقع از من بالا رفته است.


میداوودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: توقع ها از من بسیار زیاد است این مسئله مسئولیت را سخت می كند آن چیزی كه واضح و مشخص است، این است كه من یك بازیكن هستم و نمی توانم در هر بازی كار خاصی انجام دهم.

وی افزود: همه مهاجمان دنیا چنین حالتی را دارند و در برخی بازی ها شرایط خوبی وجود ندارد كه فرد بتواند گلزنی كند تا ستاره شود.

میداوودی تصریح كرد: به عنوان یك مهاجم دوست دارم همیشه گل بزنم؛ اما برخی اوقات این اتفاق نمی افتد.قرار نیست در همه بازی ها فقط گل بزنیم چون وظایف دیگری هم دارم.

مهاجم تیم استقلال اظهار داشت: استقلال به سه امتیاز بازی با شاهین نیاز داشت؛اما می خواستیم به دوره دوم برسیم كه البته گل شاهین همه چیز را به هم ریخت اما به زودی صدرنشینی را از آن خود می كنیم./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امید رضا روانخواه هافبك تیم استقلال معتقد است: مسئولان و اعضای تیم شاهین بی‌جهت بازی را به جنجال كشیدند.


امید رضا روانخواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشته و سه امتیاز بازی را كسب كردیم، سه امتیاز بازی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت چون می‌خواستیم با این برد، باخت به نفت را فراموش كنیم.

وی افزود: مسئولان و اعضای تیم شاهین اواخر نیمه اول قصد داشتند بازی را به جنجال بكشند و شرایط را تغییر دهند.

روانخواه تصریح كرد: به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند این مسائل اهمیت چندانی ندارد.

هافبك استقلال اظهار داشت: استقلل منطقی‌تر بود و آنها از شانس خود استفاده نكردند و به همین دلیل ما برنده شدیم./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد تیمش در دیدار مقابل شاهین شایسته پیروزی بوده است.

"بیژن کوشکی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: بازیکنان استقلال در بازیهای خانگی همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا 3 امتیاز را کسب کنند و هواداران را راضی به خانه‌هایشان بفرستند.

وی ادامه داد: استقلال در بازیهای خانگی محکوم به برد است. ما باید شاهین را شکست می‌دادیم و طبیعی بود که از 2 گلی که زدیم محافظت کنیم. شاهین هم بازی خوبی ارائه داد و تلاش زیادی کرد بازی را نبازد اما استقلال حرفه‌ای بازی کرد و شایسته پیروزی بود.

کوشکی با اشاره به مسائل داوری دیدار استقلال و شاهین اظهارداشت: درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما نباید برد استقلال را زیر سوال ببرند. بازیکنان با تمام توان برای پیروزی جنگیدند و اینکه شاهین در دقایق پایانی حملات زیادی داشت کاملا طبیعی است.

وی درباره نیمکت‌نشینی خود در استقلال گفت: حتما نیاز استقلال این بود که من در دقایق پایانی وارد زمین شودم. هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی خوشحال نمی‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما اعتراضی هم به این موضوع ندارم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل ـ‌ امید روانخواه هافبك شیرازی استقلال كه چند ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین فوتبال دور بود، در دیدار با شاهین بوشهر برای اولین‌بار در تركیب ثابت استقلال قرار گرفت. او در مورد این دیدار و حاشیه‌هایش گفت‌وگویی اختصاصی را با خبرنگار سایت گل انجام داد و نكته جالب اینجاست كه تیمش را مستحق برد ندانست. حرف‌های این بازیكن را می‌خوانید.

*نظرت در مورد بازی چیست؟

فكر می‌كنم یك نیمه استقلال خوب بازی كرد و یك نیمه هم شاهین تیم برتر زمین بود. آنها در 30 دقیقه پایانی خیلی خوب بازی كردند.

*استقلال مستحق برد بود؟

اگر بخواهیم به موقعیت‌های شاهین در دقایق پایانی فكر كنیم، باید بگویم كه استقلال مستحق برد نبود ولی خدا را شكر می‌كنم كه سه امتیاز را گرفتیم.

*در مورد داوری چه صحبتی داری؟

من كاری به این موضوع ندارم. به نظر من شاهین از این لطمه خورد كه در دقایق پایانی موقعیت‌هایش را از دست داد.

*خطای روی تو واقعا پنالتی بود؟

بله، شك ندارم كه پنالتی بود. بازیكن شاهین وزن خودش را روی من انداخت و بی‌احتیاطی كرد و داور هم درست پنالتی گرفت.

*فكر نمی‌كنی خطا روی فرهاد مجیدی بیرون از محوطه جریمه رخ داد؟

من 5 متر بیشتر با فرهاد فاصله نداشتم و این صحنه را به طور واضح دیدم. مجیدی درون محوطه جریمه تعادلش را از دست داد و این پنالتی درست بود.

*قبول داری كه یك پنالتی هم برای شاهین گرفته نشد؟

باور كنید از آن صحنه دور بودم و نتوانستم به درستی تشخیص بدهم. ما در 30 دقیقه پایانی بد بازی كردیم و اگر بد نبودیم این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد.

*شنیده‌ای كه بازیكنان شاهین در رختكن گریه كرده‌اند؟

آنها خیلی زحمت كشیدند و من این را با چشم خودم دیدم. شاهینی‌ها حق دارند ناراحت باشند ولی آنها یك تیم بسیار قوی هستند و من قبل از بازی هم در مورد حمید استیلی و شاهین به طور كامل حرف زدم.

*قبول داری در هفته‌های اخیر از اشتباهات داوری سود بردید؟

در دنیا خیلی از تیم‌های مطرح بابت اشتباهات داوری و مسائل دیگر شانس می‌آورند ولی مطمئن باشید یك روز هم اشتباهات داوری به ضرر ما خواهد شد.

*از عملكرد خودت راضی هستی؟

من در سیستم 3ـ1ـ2ـ4 به عنوان مهاجم چپ بازی كردم و با این پست غریبه نبودم. البته توپ زیادی به مهاجمان نرسید ولی در مجموع همه چیز راضی‌كننده بود.

*راستی چرا وقتی فرهاد مجیدی در بین دو نیمه تعویض شد، تو بازوبند كاپیتانی را نبستی؟

به هر حال محمدی بزرگتر از همه بود و زشت بود كه در حضور او كاپیتان باشم.

*ولی معمولا در مورد كاپیتانی سابقه مهمتر از سن است؟

برای انتخاب كاپیتان‌های اول، دوم و سوم معمولا سابقه را مدنظر قرار می‌دهند ولی به نظر من بزرگتر بودن مهمتر از سابقه داشتن است. محمدی بزرگتر ما بود و به همین دلیل بازوبند را در اختیار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، كیانوش رحمتی گفت: بازی با شاهین در نیمه دوم بسیار پرفشار بود. در این مسابقه برعكس چند بازی قبل بانظر كادرفنی از ابتدا در تركیب ثابت قرار نداشتم. در هر صورت تحت هر شرایطی به نظر كادرفنی احترام می‌گذارم و می‌دانم كه كادرفنی به من اعتقاد دارد و تمام تلاش خود را به كار می‌گیرم تا در بازی‌های آینده بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.
وی افزود: هنگامی كه وارد میدان شدم بازی بسیار پرفشار و فیزیكی دنبال می‌شد و تمام تلاش خود را انجام دادم تا بتوانم به تیم كمك كنم.
كیانوش رحمتی در انتها گفت: 3 امتیاز باارزشی را كسب كردیم. به برد این مسابقه نیاز مبرم داشتیم و خوشحالم كه در مقابل هواداران شرمنده نشدیم. در حال حاضر اختلافمان با صدر جدول به حداقل رسیده است و می‌توانیم با تلاش بیشتر در هفته‌های آتی جایگاه بهتری را نیز كسب كنیم.

 



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

A0813651.jpg

*شرایطت برای بازی كردن چطور است؟
همراه تیم استقلال به آبادان هم رفته بودم اما بازی به من نرسید و شرایط طوری بود كه صلاح دیده شد بازی نكنم اما اكنون مشكلی ندارم و اگر كادرفنی صلاح بداند می توانم روز جمعه مقابل شاهین بازی كنم. تمام تلاش خود را كرده ام كه آماده شوم و خیلی دوست دارم از اول بازی در تركیب تیم باشم.

*فكر می كنی این فرصت به تو داده شود؟
امیدوارم كه به من اعتماد شود. از نظر بدنی مشكلی ندارم و به لحاظ روحی هم در شرایط خوبی هستم و فقط منتظر یك فرصتم.

*شرایط استقلال بعد از باخت به نفت چطور است؟
شكست ما مقابل نفت خیلی بزرگ جلوه داده شد و عده ای سعی كردن حواشی را به تیم نزدیك كنند اما با تدبیر مدیریت این مشكل برطرف شد و مطمئن هستم كه با پیروزی مقابل شاهین به جایگاه قبلی خود بازمی گردیم.

*مطمئنی كه شاهین را شكست می دهید؟
اطمینان دارم چون تیم تمرینات بسیار خوبی داشته است و بچه ها بعد از بازی با نفت متوجه شدند وقتی تیم می بازد چه مشكلاتی به وجود می آید.

*بحث معاوضه ات با زنیدپور چه بود و چرا مطرح شد؟ فتح الله زاده می گفت چنین چیزی صحت ندارد و به مدافعان نیاز دارند.
من هم نمی دانم چرا این مسئله مطرح شد. شاید مسئولان استیل‌آذین كه به مدافع نیاز داشتند این بحث را مطرح كردند. حتی در برهه ای از زمان هم به من پیغام دادند اما گفتم بازیكن باشگاه استقلال هستم و باید با آنها صحبت كنند. خوشحالم كه باشگاه استقلال به پای بازیكن خود می ایستد و روی ما حساب باز كرده است. خودم هم می دانستم این اتفاق رخ نمی دهد. به هر حال من تابع تصمیمات باشگاه هستم.

*در مصاحبه ای گفته بودی خواهان رضایتنامه ات شده ای؟
در یك مقطعی از نظر روحی مشكلاتی داشتم و می خواستم حمایت شوم و بازی كنم به همین دلیل با باشگاه صحبت كردم كه اگر به من اعتمادی نیست بدون رودربایستی بگویند. چون هم برای من تیم هست و هم برای استقلال بازیكن. در همان صحبت ها گفتند مشكلی نیست و اعتماد وجود دارد و من هم روحیه گرفتم كه با انگیزه بیشتری تمرین كنم. مطمئن هستم كه اگر مقابل شاهین بازی كنم شرایط خوبی برایم پیش می آید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
جواد شیرزاد: مدافع تیم استقلال كه بعد از ورود به استقلال نتوانست بازیهاى همیشگى خود را به نمایش بگذارد در خصوص این موضوع گفت: یك بازیكن در صورتى مى تواند روى غلتك بیفتد و موفق باشد كه به طور مداوم در تركیب تیمش بازى كند و به شرایط تیم عادت داشته باشد. متاسفانه در استقلال فرصت چندانى به من داده نمى شود.وى در ادامه افزود: بازى كردن در تیم بزرگى مثل استقلال بسیار سخت است و من امیدوارم كه بتوانم با درخشش در تمرینات به تركیب ثابت برسم و اعتماد كادر فنى را جلب كنم.جواد شیرزاد در پایان خاطرنشان كرد: ما نباید تیم شاهین را دسته كم بگیریم. این تیم مربى كار بلدى دارد و ما قصد داریم با ارائه یك بازى پر گل باخت به تیم صنعت نفت را به خاطره ها بسپاریم و هر چه زودتر به صدر جدول باز گردیم.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
میلاد میداودى مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از بازى با تیم صنعت نفت آبادان با اجازه از كادر فنى یك روز در اهواز ماندم اما بلافاصله خود را به تمرینات رساندم و با تیم به تمرین كردن پرداختم. میداودى درارتباط با بازى مقابل شاهین بوشهر نیز گفت: همه بچه ها بسیار انگیزه داشته و مصمم هستند كه ان شاء الله به لطف خدا این بازى را ببرند تیم شاهین تیم جوان، دونده و پر انرژى است. البته باید بگویم كه ما ۲ بازى مقابل این تیم انجام مى دهیم كه هر دو براى ما بسیار با اهمیت هستند. ما در حضور تماشاگران خود جمله به میدان مى رسیم امیدواریم كه ۳ امتیاز این مسابقه را از آن خود كنیم.مهاجم آبادانى تیم استقلال در ارتباط با این سوال كه استقلال با باخت مقابل صنعت نفت در حاشیه است گفت: نه من اصلاً این حرف را قبول ندارم چرا كه همه تیمها باخت دارند چون باخت جزئى از فوتبال است. همه از استقلال انتظار دارند كه همیشه در همه بازى هاى خود پیروز میدان باشند در صورتى كه به نظر من این تفكر منطقى نیست. به عقیده بسنده ما مقابل نفت خیلى خوب بازى كردیم و فقط و فقط روى اشتباه و اتفاق گل خوردیم این باخت براى تیم ما یك شوك به موقع بود. امیدوارم كه با حمایت تماشاگران بهترین بازى را مقابل شاهین انجام دهیم و این تیم را با گلهاى فراوان شكست دهیم.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
عذرخواهی مدافع استقلال از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران/ دو سال دنبال آن خبرنگار بودم مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت:از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بابت رفتار زشت دو سال پیش در جریان داربی عذرخواهی می کنم. بیژن کوشکی،مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگه خبرنگاران گفت:دو سال پیش و درجریان بازی بزرگ دو تیم استقلال و پیروزی روی اشتباه من تیم گل خورد و نتیجه بازی با حساب یک بر یک به پایان رسید.در آن روز من مأمور مهار "علی کریمی" (بازیکن سابق پیروزی) بودم ،اما وی با زیرکی تمام توانست گل تساوی را وارد دروازه ما کند و وقتی گل را دریافت کردیم ،امیر قلعه نوعی (سرمربی سابق استقلال) مرا مؤاخذه کرد و تمام تقصیرها را به گردن من انداخت که من از این موضوع بسیار ناراحت بودم. وی در ادامه گفت:پس از پایان سوت بازی و هنگامی که قصد داشتیم به رختکن برویم ،خبرنگار باشگاه خبرنگاران به سمت من آمد و درخواست مصاحبه کرد؛اما من شرایط مصاحبه نداشتم، درآن صحنه که ما درحال صحبت بودیم یکی از دوستان آن خبرنگار با دست خود به کتف های من زد که بسیار ناراحت شدم و جر و بحث ما بالا گرفت که متأسفانه به درگیری منجر شد و من از این موضوع واقعا ناراحت شدم. *دو سال دنبال آن خبرنگار بودم مدافع اهل لرستان باشگاه است قلال درهمین راستا افزود:پس از پایان بازی به شدت ناراحت شدم و حتی زمانی که این درگیری در شبکه های مختلف پخش شد،احساس ندامت کردم و این را باید بگویم که دو سال دنبال آن خبرنگار می گردم اما متأسفانه دیگر وی را ندیدم،اما همین جا و از طریق شما از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و خبرنگاران باانگیزه این مجموعه به علت آن درگیری عذرخواهی می کنم./

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
ایلنا: حنیف عمران زاده‏،مدافع استقلال معتقد است باخت برابر صنعت نفت آنقدر هم كه در رسانه ها بزرگ شده، بد نیست. او در این باره به خبرنگار ایلنا گفت:«من به جرات می گویم استقلال یكی از بی حاشیه ترین تیم های لیگ است و بعضی ها می خواهند با یك باخت استقلال را به حاشیه ببرند.تیم در بازی برابر صنعت نفت خسته بود.ما بعد از بازی با پرسپولیس چهار بازی انجام داده ایم كه سه تای آن خارج از خانه بوده است.فكر نمی كنم باخت برابر صنعت نفت آنقدر كه در روزنامه ها بزرگ شد،نتیجه بدی باشد.آنها جلوی هواداران پرشورشان بازی می كردند و بازی كردن برابر آنها خیلی سخت بود.» خط دفاع استقلال در این فصل خوب كار نكرده است و در چهارده هفته ای كه از لیگ گذشته است،هفده گل خورده كه اصلا نمی تواند آمار خوبی برای تیمی باشد كه ادعای قهرمانی در لیگ را دارد. مدافع استقلال معتقد است كه خط دفاع این تیم مشكل ندارد بلكه این تیم با مشكل دفاع تیمی روبرو است:«ما فقط خط دفاعمان ایراد ندارد بلكه ما با مشكل دفاع تیمی روبرو هستیم.در یك تیم همه باید در دفاع شركت كنند.البته با زحمات كادر فنی این مشكل تیم در حال برطرف شدن است و امیدوارم در آینده عملكرد بهتری داشته باشیم.» تیم استقلال روز پنجشنبه باید در تهران با شاهین بوشهر بازی كند.عمران زاده معتقد است كه استقلال برای این كه از كورس قهرمانی عقب نماند باید برابر این بازی پیروز شود:«شاهین تیم جوان و خیلی خوبی است و ما برای این كه از كورس قهرمانی عقب نمانیم،مجبوریم كه در این بازی پیروز شویم.»

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
ایلنا: در حالی كه استقلال فصل را نسبتا خوب شروع كرده و موفق شده برابر تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان پیروز شود،فرزاد آشوبی،هافبك این تیم گفت كه كسب سهمیه آسیایی برای استقلال می تواند یك موفقیت باشد. آشوبی به خبرنگار ایلنا گفت:«در لیگ هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و استقلال هم می تواند قهرمان شود.ولی با توجه به تغییرات زیادی كه در بازیكنان،مربیان و مدیران استقلال اتفاق افتاد،این مجموعه نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.من فكر می كنم كسب سهمیه آسیایی برای تیم ما یك موفقیت محسوب می شود.» او معتقد است كه استقلال در كانون توجه است و یك شكست می تواند برای استقلال دردسرساز شود:«تیم استقلال تیم بزرگی است و در كانون توجه است و نتایج این تیم بازتاب زیادی می‌تواند داشته باشد.چیزی كه مهم است اینكه ما بعد از شكست برابر صنعت نفت تمركزمان را از دست ندهیم و بتوانیم دوباره نتاج خوبمان را ادامه دهیم.» استقلال باید روز جمعه در هفته پانزدهم لیگ برتر با شاهین بوشهر بازی كند.هافبك استقلال معتقد است این بازی می تواند یكی از مهمترین بازی های فصل تیمش باشد:«تیم شاهین تیم خیلی خوبی است و بازیكنان خیلی خوبی دارد.این بازی یكی از مهمترین بازی های فصل ماست چون می توانیم با پیروزی در این بازی خیلی زود از این شرایط خارج شویم.» بسیاری عقیده دارند فرزاد آشوبی بازی های خوبی كه در پرسپولیس انجام می داد را نتوانسته در استقلال انجام دهد.با این حال خود او معتقد است كه فقط نظر كادرفنی برایش مهم است:«برای من فكر دیگران اصلا مهم نیست.هر كسی می تواند هرطور كه دوست دارد فكر كند.برای من مهم نظر كادر فنی است كه آیا توانستم خواسته های آنها را اجرا كنم یا نه.»

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
در جریان بازى نفت آبادان و استقلال تهران، برخورد شدیدى بین دروازه بان نفت آبادان و مدافع استقلال تهران صورت گرفت که منجر به پارگى پیشانى بازیکن آبى ها شد. پس از آن هورى از صادقى عذرخواهى کرد که این کار از دروازه بان بداخلاقى آبادانى ها غیر ممکن بود. امیرحسین صادقى بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در جریان بازى با نفت آبادان، طى برخوردى که با حسن هورى دروازه بان نفت آبادان داشتم، دچار آسیب دیدگى و خونریزى شدم اما مصدومیت و برخورد جزئى از فوتبال است. بازیکنى که مصدوم نشود و سر و صورتش آسیب نبیند، بازیکن نیست.بازیکن استقلال تهران درخصوص اینکه حسن هورى گفته پس از مصدوم کردن صادقى وى معرفت به خرج داد و چیزى به من نگفت افزود: حسن هورى دروازه بان بسیار خوب و با معرفتى است. بنده خدا فقط قیانه غلط اندازى دارد اما از لحاظ مرام و معرفت، پسر بسیار خوبى است و به دلیل رفاقتى که با او داشتم، چیزى به وى نگفتم.وى گفت: من و هورى یکسال در باشگاه مس کرمان همبازى بودیم و خاطرات بسیار خوبى از آن سال دارم.امیرحسین صادقى در خصوص آخرین وضعیت خودش و تیم استقلال تصریح کرد: تمامى بازیکنان در شرایط روحى بسیار خوبى قرار دارند. باخت مقابل نفت آبادان را فراموش کرده ایم، خودم نیز در شرایط بسیار خوبى قرار دارم، متاسفانه در بازى مقابل شاهین بوشهر در هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر به علت ۳ اخطاره بودن محروم هستم. براى برد به میدان خواهیم رفت و با برد مقابل شاهین از فشار روزنامه نگاران و منتقدین خارج خواهیم شد.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
فراز فاطمی: اكنون هم مثل زمانی كه در استقلال بودم دوست دارم پرسپولیس را ببریم چراكه به رنگ قرمز حساسیت دارم. فراز فاطمی بازیكن تیم فوتبال مس كرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط تیم ما برای مقابله با پرسپولیس بسیار خوب و ایده آل بوده و مهمتر از همه اینكه انگیزه بچه های ما بسیار بالا است. وی اضافه كرد: خوشبختانه تك تك بچه های ما برای شكست پرسپولیس انگیزه های متفاوتی دارند و این موضوع به ما كمك می كند كه بازی خوبی را ارائه دهیم. فاطمی در پایان گفت: ما باید از میزبانی خود بهترین استفاده را كنیم چراكه این سه امتیاز می تواند شرایط ما را در جدول بهتر كند./

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
هادی شكوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت های زیر را در مورد آخرین شرایط خودش و استقلال مطرح كرد: فارس: شرایطت برای بازی كردن چطور است؟ همراه تیم استقلال به آبادان هم رفته بودم اما بازی به من نرسید و شرایط طوری بود كه صلاح دیده شد بازی نكنم اما اكنون مشكلی ندارم و اگر كادرفنی صلاح بداند می توانم روز جمعه مقابل شاهین بازی كنم. تمام تلاش خود را كرده ام كه آماده شوم و خیلی دوست دارم از اول بازی در تركیب تیم باشم. فارس: فكر می كنی این فرصت به تو داده شود؟ امیدوارم كه به من اعتماد شود. از نظر بدنی مشكلی ندارم و به لحاظ روحی هم در شرایط خوبی هستم و فقط منتظر یك فرصتم. فارس: شرایط استقلال بعد از باخت به نفت چطور است؟ شكست ما مقابل نفت خیلی بزرگ جلوه داده شد و عده ای سعی كردن حواشی را به تیم نزدیك كنند اما با تدبیر مدیریت این مشكل برطرف شد و مطمئن هستم كه با پیروزی مقابل شاهین به جایگاه قبلی خود بازمی گردیم. فارس: مطمئنی كه شاهین را شكست می دهید؟ اطمینان دارم چون تیم تمرینات بسیار خوبی داشته است و بچه ها بعد از بازی با نفت متوجه شدند وقتی تیم می بازد چه مشكلاتی به وجود می آید. فارس: بحث معاوضه ات با زنیدپور چه بود و چرا مطرح شد؟ فتح الله زاده می گفت چنین چیزی صحت ندارد و به مدافعان نیاز دارند. من هم نمی دانم چرا این مسئله مطرح شد. شاید مسئولان استیل‌آذین كه به مدافع نیاز داشتند این بحث را مطرح كردند. حتی در برهه ای از زمان هم به من پیغام دادند اما گفتم بازیكن باشگاه استقلال هستم و باید با آنها صحبت كنند. خوشحالم كه باشگاه استقلال به پای بازیكن خود می ایستد و روی ما حساب باز كرده است. خودم هم می دانستم این اتفاق رخ نمی دهد. به هر حال من تابع تصمیمات باشگاه هستم. فارس: در مصاحبه ای گفته بودی خواهان رضایتنامه ات شده ای؟ در یك مقطعی از نظر روحی مشكلاتی داشتم و می خواستم حمایت شوم و بازی كنم به همین دلیل با باشگاه صحبت كردم كه اگر به من اعتمادی نیست بدون رودربایستی بگویند. چون هم برای من تیم هست و هم برای استقلال بازیكن. در همان صحبت ها گفتند مشكلی نیست و اعتماد وجود دارد و من هم روحیه گرفتم كه با انگیزه بیشتری تمرین كنم. مطمئن هستم كه اگر مقابل شاهین بازی كنم شرایط خوبی برایم پیش می آید.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()