نوشته شده توسط : alireza

مجتبی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در حال آماده شدن برای رفتن به ورزشگاه آزادی بودیم كه شنیدیم مسابقه لغو شده است.
وی افزود: وقتی این تصمیمات را می‌گیرند متوجه می‌شویم برای بازیكنان و سلامت شان ارزش قائل نیستند و برای كسی اهمیت ندارد.
جباری ادامه داد: مهمتر از این مسئله این است كه یك ساعت مانده شروع به بازی اعلام می‌كنند كه مسابقه لغو شده است. یكسری تمرینات برا روزی مسابقه است و مربوط به شرایط بدنی می‌شود. تیم دیگر از شهرستان آمده و معلوم است وقتی چنین تصمیماتی گرفته می‌شود هیچ فكری پشت سر این قضیه نیست.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: جباری ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

آنها هم خوب بازی كردند ولی باید این را در نظر بگیریم كه ما با توجه به وضعیت بحرانی چه استرسی داشتیم و با چه شرایطی به میدان رفتیم. با این حال در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. ما به باخت عادت كرده بودیم ولی خوشبختانه از این وضعیت سخت خارج شدیم.

*یعنی دیگر بحران ندارید؟

برای ما مهم این بود كه این بازی را ببریم و به همین خاطر خیلی با انرژی بازی كردیم.

*در مورد دو گلی كه زدی صحبت كن؟

خوشبختانه دو پنالتی را تبدیل به گل كردم و یك گل سالم هم زدم كه داور به اشتباه آفساید اعلام كرد.

*پنالتی‌زن اول استیل آذین تو هستی؟

خیر. پنالتی‌زن اول علی كریمی است ولی وقتی صاحب ضربه پنالتی شدیم او به سمت توپ نیامد. من هم از كریمی خواستم كه پنالتی بزنم و در نهایت قبول كرد.

*چند گل شدی؟

فكر می‌كنم شش یا هفتمین گلم بود.

*استیل آذین امسال چندم می‌شود؟

شاید اگر این حرف را بزنم بعضی‌ها تعجب كنند ولی من معتقدم می‌توانیم جزو پنج یا شش تیم اول جدول باشیم. من نمی‌دانم چه اتفاقاتی در استیل آذین افتاد كه اینطور شد و نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم آمد كه هر توپی را وارد دروازه ما می‌كردند. ولی فكر می‌كنم الان شرایط عوض شده است.

*حضور خاكپور در استیل آذین را چطور ارزیابی می‌كنی؟

به هر حال حضور ایشان از لحاظ فنی و روحی‌ ـ روانی تغییراتی را ایجاد كرد و ما حالا با تاكتیك جدیدی بازی می‌كنیم. در ضمن حس رقابت بین بازیكنان هم ایجاد شده است.

*آخر فصل از استیل آذین می‌روی؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی می‌خواهم خیلی از مسائل را ثابت كنم، خصوصا به دوستانی كه خیلی خوب آنها را شناختم و در این مدتی كه در بحران بودیم حرف‌هایی زدند كه خوشایند نبود.

*در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بحث‌هایی در مورد حضورت در استقلال شد ولی فتح‌الله‌زاده گفت كه به تو احتیاج ندارند. آیا مذاكره‌ای صورت گرفت؟

كارنامه من در استقلال مشخص است و نیازی ندارم در این مورد حرف بزنم. من در این 11 سال كه در لیگ برتر هستم برای هر تیمی كه بازی كردم نهایت تلاشم را به خرج دادم. خوشبختانه هر وقت هم در استقلال بودم این تیم در وضعیت خوبی قرار داشت.

*از حرف‌های فتح‌الله‌زاده ناراحتی؟

ایشان از لحاظ سنی خیلی از من بزرگتر است و احترامش واجب است. من هیچ گلایه‌ای از او ندارم و اتفاقا فتح‌الله‌زاده در حق من رفاقت كرد ولی برای بعضی‌ها متأسفم. در ضمن از این خوشحالم كه دوست و دشمنم را در استقلال شناختم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حنیف عمران زاده مدافع گلزن آبى پوشان در خصوص شرایطش در مقابل شهردارى گفت: خدا را شكر از لحاظ شرایط روحى - روانى در شرایط مطلوبى به سر مى برم و امیدوارم بتوانم روى ضربات كرنر در این بازى گل به ثمر برسانم وى در رابطه با نبود مجیدى اضافه كرد: فرهاد بازیكن بزرگى است و حضورش در زمین باعث دلگرمى تمام بازیكنان است اما متاسفانه در این بازى حضور ندارد، عمران زاده در رابطه با حضور هواداران گفت: امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند چرا كه بازى در روز جمعه برگزار مى شود و ما نیاز به تشویق آن ها داریم. در آخر ضمن احترام به تیم شهردارى، استقلال به طور قطع این بازى را خواهد برد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم تیم استقلال تهران که دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد با اشاره به آغاز تمرینات اختصاصی گفت: به زودی برمی گردم و دینم را به استقلال ادا می کنم.
سید مهدی سید صالحی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز خاطرنشان کرد: تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر نوروزی پزشک تیم آغاز کردم.
وی ادامه داد: اکنون در شرایط خوبی به سر می برم و تا دوهفته دیگر کار با توپ را آغاز خواهم کرد و بعد از آن پزشک تیم اجازه تمرین گروهی را خواهد داد.
وی افزود: برای حضور دوباره در ترکیب استقلال لحظه شماری می کنم زیرا می خواهم با ارائه بهترین عملکردم در این تیم دینم را به آبی پوشان ادا کنم.
سیدصالحی به ایسکانیوز گفت: تیم استقلال در نیم فصل اول با وجود داشتن چندین محروم و مصدوم توانست امتیازات خوبی را جمع آوری کند.
مهاجم تیم استقلال عنوان کرد: در نیم فصل دوم هدف استقلال کسب عنوان قهرمانی است و ما می توانیم در پایان فصل به این هدف دست یابیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز که سابقه یک سال حضور در تیم فوتبال استقلال را دارد امیدوار است روز جمعه هر تیمی که فوتبال بهتری ارائه داد پیروز شود.

 

 "علی انصاریان" گفت: من یک سال خوب از فوتبالم را در استقلال سپری کردم و جدایی من از این تیم و حضورم در استیل‌آذین لطمه جبران‌ناپذیری به فوتبال من زد.

 وی ادامه داد: همیشه علاقه خاصی به استقلال و هواداران این تیم داشتم. یک سالی هم که در این تیم بازی کردم از جان و دل مایه گذاشتم اما حالا انتظار ندارم هواداران استقلال کار خاصی برای من انجام دهند. آنها همیشه به من لطف داشته‌اند اما اگر هم تشویقم نکنند ناراحت نمی‌شوم.

انصاریان افزود: استقلالیها نباید فکر کنند بازی آسانی پیش رو دارند. اگر 3 بر صفر به فولاد باختیم دلیل نمی‌شود تیم ضعیفی باشیم. اتفاق بازی با فولاد تکرار نمی‌شود و سعی می‌کنیم با دست پر برگردیم.  استقلال کار سختی مقابل شهرداری دارد زیرا ما بیشتر از این تیم به کسب امتیاز نیاز داریم.

 مدافع شهرداری تبریز درباره احتمال گلزنی خود به تیم سابقش گفت: ثابت کرده‌ام که با پیراهن هر تیمی به میدان بروم با قدرت بازی می‌کنم. همه بازیکنان دوست دارند به استقلال و پرسپولیس گل بزنند اما برای من مهم نیست گل بزنم یا نه. برای من موفقیت تیمم از هر موضوعی مهمتر است.

:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: انصاریان ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
۱۷ آذر ۱۳۸۹

image_gallery?img_id=117927

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیدرضا روانخواه در خصوص آخرین وضعیت استقلال برای رویارویی با شهرداری تبریز گفت: خدا را شکر استقلال این روزها شرایط خوبی دارد، با این حال ما بازی سختی مقابل شهرداری خواهیم داشت چرا که در دور برگشت رقابت‌ها، تیم‌های ته جدولی برای تیم‌های صدرنشین دردسرساز می‌شوند. به همین دلیل باید باهوش فوتبال بازی کنیم تا بتوانیم این تیم را بار دیگر شکست دهیم.
وی در خصوص گروه‌بندی استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز تصریح کرد: قرعه نسبتا خوبی داریم که به نظرم روی کاغذ شرایط برای ما نسبت به سه نماینده دیگر بهتر است.
با این حال جام باشگاه‌ها شرایط خاص خود را دارد هر چند که استقلال می‌تواند شانس اول گروه برای صعود به مرحله بعد باشد.


:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
۱۷ آذر ۱۳۸۹

image_gallery?img_id=117939

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هادی شکوری در خصوص شرایط فعلی خود گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و لحظه‌شماری می‌کنم تا با اجازه کادر فنی برای استقلال به میدان بروم.
وی ادامه داد: سعی می‌کنم در تمرینات موفق ظاهر شوم و تلاشم را می‌کنم تا با انگیزه‌ای که دارم، فرصت حضور در ترکیب استقلال را به دست بیاورم.
مدافع استقلال در پایان گفت:‌ استقلال نیم فصل را با نایب قهرمانی تمام کرد. ما سه بازی حساس پیش از تعطیلات لیگ داریم که امیدوارم با پیروزی در این سه بازی، راه‌مان را برای قهرمانی پایان فصل هموار کنیم.


:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

طالب‌لو: كماكان از لحاظ جسمانی، بی‌حال و كم‌رمق هستم

۱۷ آذر ۱۳۸۹

 image_gallery?img_id=117994

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، وحید طالب‌لو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: كماكان از لحاظ جسمانی بی‌حال و كم‌رمق می‌باشم. با كادر پزشكی استقلال هماهنگ خواهم كرد تا آنها نظر خود را پیرامون حضور یا عدم حضور در تمرین امروز را بیان كنند. امیدوارم هرچه سریعتر به بهبودی كامل رسیده تا همچنان در خدمت استقلال باشم.


:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمد محمدی دروازه بان تیم استقلال شایعه جدایی اش از این تیم را رد كرد و گفت: هیچ كس نمی تواند بدون سند و مدرك و بدون اطلاع وی از جدایی اش از استقلال خبر دهد.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برخی شایعه سازان اعلام كردند كه من قصد دارم از استقلال بروم و دلیلش حضور وحید طالبلو در تیم است، اما این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد و من قصد ندارم از استقلال جدا شوم.

وی افزود: برخی دوست دارند من را در استقلال با مشكل روبرو سازند و عنوان كنند كه چون طالبلو در استقلال مانده است من از این تیم جدا می شوم، اما باید بگویم كه محمدی اصلا به این مسائل فكر نمی كند و تنها به فكر تمرینات و عملكرد خود است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیدرضا روان خواه هافبک تیم استقلال که طی چند هفته گذشته چند بار دچار مصدومیت شده و از ترکیب تیمش دور مانده است معتقد است: در حال حاضر با رفع کامل مصدومیتش آماده همراهی آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ است.

روان خواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مشکلی برای همراهی تیم استقلال ندارم و با اینکه گفته می شود همچنان مصدوم هستم و نمی توانم تیم را همراهی کنم اما باید بگویم از وضعیت خوبی برخوردارم و می توانم در مقابل شهرداری تبریز در ترکیب استقلال به میدان بروم.

وی افزود: مصدومیت من و چند بازیکن دیگر برای خیلی ها سوژه شده است و دائم دوست دارند که ما را مصدوم و خارج از ترکیب ببینند؛ اما این مسئله در وضعیت من تاثیرگذار نیست و تنها دوست دارم که با شرایط ایده آل برای استقلال به میدان بروم و آماده باشم



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیوستنم به تیم فوتبال نفت تهران صحت ندارد، این حرف ها فقط خیال بافی حاشیه سازان است

بیژن کوشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تا سال آینده با تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد دارم و مشکلی با تیم استقلال نداشتم که از این تیم جدا شوم،پرویز مظلومی از بازی من راضی است و در ادامه تلاش می کنم تا به مرز آمادگی برسم.

وی ادامه داد: در مورد پیوستن به نفت تهران تا به حال هیچ یک از مسئولان و مربیان با من صحبت نکرده اند و این حرف ها که در رسانه ها زده شده خیال بافی حاشیه سازان است.

کوشکی خاطرنشان کرد: من فقط با تمام قدرت در تمرینات شرکت می کنم و امیدوارم با نظر مثبت پرویز مظلومی در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرم.

وی ادامه داد: تا به امروز نیز با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده ام و تا پایان فصل در خدمت تیم خودم (استقلال تهران) خواهم بود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بازیكن تیم فوتبال استقلال گفت:صبح ها برای درمان به كلینیك می روم و بعدازظهرها نیز مشغول پلی استیشن هستم تا از فوتبال دور نباشم.

امیرحسین صادقی،بازیكن تیم فوتبال استقلال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:به علت پارگی همسترینگ،روزی دو جلسه مشغول فیزیوتراپی هستم و اوقات بی كاری ام را با پلی استیشن پر می كنم.

وی اضافه كرد:دوست داشتم در این مقطع حساس دركنار استقلال باشم كه متاسفانه این مصدومیت بی موقع تا حدودی من را از تمرینات دور كرد.

صادقی خاطرنشان كرد:هم اكنون باید دو هفته استراحت كنم،اما مطمئن هستم استقلال می تواند از سد شهرداری تبریز عبور كرده و سه امتیاز حساس را كسب كند



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برخلاف خیلی‌ها كه می‌گویند گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا آسان است در گروه مشكلی قرار گرفتیم و همین كار ما را مشكل می‌كند.

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین درباره بازی این هفته تیم استقلال مقابل شهرداری تبریز اظهار كرد: تیم شهرداری تبریز شرایط مناسبی پیدا كرده و بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد و به دلیل این كه این تیم بازی قبل خود را برده در مقابل ما باانگیزه ظاهر خواهد شد و همین كار تیم ما را سخت‌تر می‌كند.

او همچنین در مورد حریفان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بیان كرد: برخلاف خیلی‌ها كه می‌گویند گروه ما آسان است در گروه مشكلی قرار داریم. همین كار ما را مشكل می‌كند و انتظارات را از تیم ما بالا می‌برد زیرا خیلی‌ها می‌گویند كه می‌توانیم به راحتی بازی‌های خود را ببریم و از گروه‌مان صعود كنیم، در صورتی كه این طور نیست.

تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با پاختاكور ازبكستان، النصر امارات و یك تیم دیگر كه با بازی پلی‌آف مشخص خواهد شد همگروه است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


یکی از کسانی که به این میهمانی دعوت شد مهاجم باشگاه استقلال بود که در همین بازی با پاس همدان 2 گل ارزشمند برای تیمش به ثمر رساند.آرش برهانی با تایید اینکه به این میهمانی پر دردسر دعوت شده می گوید: " یک روز قبل از برگزاری این میهمانی فردی ناشناس که خود را دوست صمیمی یکی از بازیگران سینما معرفی کرد با من تماس گرفت و گفت که فردا شب میهمانی بزرگی در خانه اش برپا است وبسیاری از فوتبالیست های مشهور به این میهمانی دعوت هستند.تو هم باید به این مراسم بیایی"!

برهانی که اصلا این فرد را نمی شناخت همان جا به این درخواست پاسخ منفی داد و تلفن همراهش را خاموش کرد. بعد از آن مسؤولان باشگاه استقلال را در جریان این میهمانی قرار داد تا به دیگر بازیکنان هم موضوع را بگویند.اتفاقا مسؤولان باشگاه استقلال هم خیلی سریع وارد عمل شدند و به بازیکنان خود تذکر دادند که هرگز در این میهمانی ها حاضر نشوند. گفته می شد یکی دو بازیکن دیگر استقلال هم مورد نظر آقایان میزبان بودند تا به این میهمانی پر سر و صدا دعوت بشوند. در همین راستا شنیده می شود به ایمان مبعلی و میلاد میداودی هم پیشنهاد هایی داده شده که این دو بازیکن اهوازی هم پاسخ رد به میزبانان داده اند.

چنانچه این بازیکنان گول دعوت کننده ها را می خوردند آنگاه استقلال بابت حضور بازیکنانش در یک میهمانی بی جا متضرر و متحمل ضرر های بسیاری می شد اما زرنگی آرش برهانی باعث شد تا استقلال از خطر محرومیت بازیکنانش مصون بماند چرا که اگر او فتح ا... زاده را در جریان این ماجرا قرار نمی داد ممکن بود برخی بازیکنان استقلال هم در این مراسم حاضر بشوند و هم آبروی خودشان را ببرند و هم آبروی باشگاه را.

به دنبال افشا گری رسانه ها از حضور چند فوتبالیست مشهور در این پارتی شبانه شایعات تازه ای در باره میزبان اصلی این میهمانی به گوش می خورد. گفته می شود یک هنر پیشه نسبتا معروف سینما به نام : " سین.دال " میزبان این مراسم بوده و با دعوت از فوتبالیست های معروف خواسته میهمانی اش را پر زرق و برق تر کند....به هر حال حضور نیافتن برهانی دراین مراسم و دیگر بازیکنان استقلال را باید جزو خوش شانسی های این فصل استقلال به حساب آورد. چنانچه آرش جوانی می کرد و به این میهمانی می رفت یا باشگاه را در جریان دعوت به این پارتی قرار نمی داد ممکن بود استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان بزرگش را از دست بدهد و متحمل ضرر جبران ناپذیری بشود.آنگاه جذب حوار ملا محمد هم نمی توانست غیبت احتمالی بازیکنانی که در این مراسم حضور یافته اند را پر کند!

پرویز خان باید ممنون آرش برهانی باشد که اولا به حضور در این میهمانی پاسخ منفی داد و دوم اینکه باشگاه را در جریان قرارداد تا دیگر بازیکنان به خصوص شهرستانی ها که با این جور مسائل بیگانه هستند گول نخورده و در این میهمانی شبانه شرکت نکنند و مجبور نشوند برای فرار از دست ماموران از پنجره اتاق ها و اتومبیل آقای به ظاهر ستاره که همین دیروز از باشگاهش اخراج شد ،استفاده کنند



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: ارش , برهانی , اقای گل , مصاحبه , پارتی , منفی , هنر÷یشه , معروف ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمود فکری مربی تیم استقلال بازی با شهرداری تبریز را برای تیمش سخت و دشوار می داند و همچنین معتقد است مصدومیت چند بازیکن آبی ها در کار تیمی استقلال تاثیرگذار است. فکری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تیمی که در اختیار داریم خوب است اما نمی توانیم از مصدومیت چند بازیکن اصلی تیم براحتی بگذریم زیرا حضور میداودی و مجیدی برای ما موثر هستند و اگر آنها نباشند در خط حمله با مشکل روبرو می شویم.
مربی استقلال تصریح کرد: بازیکنان خوب و آماده ای در اختیار داریم اما این مسئله دلیل نمی شود که همه چیز برای ما به خوبی پیش برود. چون غیبت بازیکنان تاثیرگذار انکار شدنی نیست.
فکری خاطر نشان کرد: فشار زیادی روی تیم ماست و با اینکه نتایج خوبی کسب می کنیم اما باز هم حرف و حدیث پشت تیم ما بسیار است./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: فکری ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()