نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به درخواست بازیكنان تیم استقلال و به دلیل اینكه پس از پایان تمرین با ترافیك سنگینی روبه رو می‌شوند ساعت برگزاری تمرینات این تیم تغییر كرد و آبی پوشان از این پس از ساعت 12 ظهر در ورزشگاه نوبنیاد تمرین خواهند كرد.
تمرین تیم استقلال امروز تعطیل است و بازیكنان این تیم فردا ساعت 12 در ورزشگاه نوبنیاد حضور پیدا خواهند كرد. پیش از این استقلالی‌ها ساعت 15 یا 16 تمرین می‌كردند.

* 6 استقلالی در اهواز ماندند
پس از پایان دیدار روز گذشته استقلال مقابل نفت آبادان 6 تن از اعضای این تیم در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند. از آنجا كه تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شده،‌ پرویز مظلومی، ایمان مبعلی، میلاد میداودی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات و فرزاد آشوبی 6 تن از اعضای استقلال در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند.

*معطلی 2 ساعته آبی پوشان در فرودگاه اهواز
بازیكنان تیم استقلال پس از انجام بازی راهی یكی از رستوران‌های شهر اهواز شدند و پس از صرف شام مستقیم به فرودگاه رفتند. از لحظه ورود استقلالی‌ها تا پرواز این تیم نزدیك به 2 ساعت فاصله بود و تمام اعضا در فرودگاه اهواز به استراحت پرداختند.

* مجیدی به دبی رفت
كاپیتان تیم استقلال كه یكی از نامزدهای بهترین بازیكن آسیا در سال 2010 معرفی شده ساعت 7 صبح امروز راهی امارات شد و فردا به تهران بازمی‌گردد. این بازیكن از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد كرد.

* وضعیت جباری و مجیدی با عكس مشخص می‌شود
مجتبی جباری و فرهاد مجیدی دو بازیكن استقلال كه در دیدار مقابل صنعت نفت آسیب دیدند صبح فردا از پای مصدوم خود عكس خواهند گرفت تا وضعیت آنها مشخص شود. جباری در دقیقه 3 مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و فرهاد مجیدی در 10 دقیقه پایانی لنگ لنگان به بازی ادامه می‌داد.

* صادقی 3 اخطار شد
امیر حسین صادقی مدافع استقلال كه روز گذشته از محسن قهرمانی اخطار گرفت 3 كارته شد و نمی‌تواند در دیدار آینده تیمش برابر شاهین بوشهر به میدان برود.
استقلال روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه 2 بر صفر مقابل صنعت نفت شكست خورد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 756
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان کرد: خوشحالم که نفت آبادان به پیروزی رسید اما طبیعی است که از باخت استقلال ناراحت شوم. به تیم نفت آبادان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، آنها بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. این بازی می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسی بود.

سرمربی استقلال تاکید کرد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه وظایفی که به بعضی از بازیکنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقیقه پایانی نیز فرهاد مجیدی دچار مصدومیت شد اما چون 3 تعویضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بیرون بکشم و عملا در آن دقایق استقلال 10 نفره بازی می‌کرد.
مظلومی با بیان اینکه نفت بازی قابل قبولی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد، درباره قضاوت محسن قهرمانی گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم اما دو گلی که نفت به ثمر رساند به لحاظ داوری مشکوک بود. بعد از فشارهای زیادی که روی تیم ما به وجود آمد امروز متاسفانه این فشارها مشخص شد. به غیر از این دو گل قهرمانی قضاوت خوبی داشت. در مورد این دو گل هم کارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند.

مظلومی درباره تیم نفت آبادان تصریح کرد: این تیم نشان داده کادر فنی خوبی دارد و روی آن کار شده است. من در آبادان مربیگری کرده‌ام و می‌دانم که فشار تماشاگران و حمایت آن‌ها می‌تواند به سود این تیم باشد. دیدید که اینجا غریب بودیم و تماشاگر آبادانی در ورزشگاه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا کنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تیم نفت کنار خط نیامدم.

مظلومی درباره آسیب‌دیدگی مجتبی جباری عنوان کرد: یکی از ضربه‌هایی که خوردیم آسیب‌دیدگی بی‌موقع جباری بود. آسیب‌دیدگی او همه برنامه‌های تاکتیکی ما را بهم زد و من مجبور شدم ایمان مبعلی را درحالی که گرم نکرده بود به زمین بفرستم. جباری دچار کشیدگی شد و فرهاد مجیدی هم به همین مشکل دچار شده است و باید دید این دو به بازی آینده می‌رسند یا خیر.
سرمربی استقلال اضافه کرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌شود در همه بازی‌‌ها برای نباختن به میدان رفت. حریف هم تلاش کرد. به هرحال بازیکنان ایرانی حرفه‌ای هستند و باید درک کنند که اگر رد چند مسابقه پیروز شدند نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند.

وی درباره بهبودی امیدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست. نبود آرش برهانی در خط حمله همه ما را دچار مشکل کرده و امیدوارم که روانخواه بازیکن 90 دقیقه‌ای شود.
مظلومی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان این بود که جزء تیم‌هایی باشیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. بازی‌های سخت خود را در دور رفت گذراندیم و در دور بازگشت بازی‌های بهتری را در خانه داریم. مطمئن باشید سهمیه آسیا را کسب می‌کنیم و برای قهرمانی هم تلاش خواهیم کرد.
در پایان کنفرانس خبرنگاران آبادانی به دلیل احترام گذاشتن پرویز مظلومی به هواداران نفت برای وی دست زدند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ پرویز مظلومی پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: مصدومیت مجتبی جباری باعث برهم خوردن برنامه های تاكتیكی تیم ما شد.
وی ادامه داد: تیم صنعت نفت در دیدار امروز بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و جایی برای اجرای برنامه های ما نگذاشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از حضور هواداران تیم در ورزشگاه گفت: حضور هواداران خوب آبادانی در رقم خوردن نتیجه این دیدار تاثیر مثبتی داشت.
وی تصریح كرد: تیم ما در ورزشگاه تختی آبادان كاملا غریب بود و تمام ورزشگاه در تسخیر هواداران تیم حریف بود.
وی اظهار داشت: با این شكست چیزی را از دست نداده ایم و به طور حتم این نتیجه را در دیدارهای آینده جبران خواهیم كرد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از شكست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان كرد: خوشحالم كه نفت آبادان به پیروزی رسید اما طبیعی است كه از باخت استقلال ناراحت شوم. به تیم نفت آبادان بابت این پیروزی تبریك می‌گویم، آنها بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نكردیم. این بازی می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسی بود.

سرمربی استقلال تاكید كرد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه وظایفی كه به بعضی از بازیكنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقیقه پایانی نیز فرهاد مجیدی دچار مصدومیت شد اما چون 3 تعویضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بیرون بكشم و عملا در آن دقایق استقلال 10 نفره بازی می‌كرد.
مظلومی با بیان اینكه نفت بازی قابل قبولی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده كرد، درباره قضاوت محسن قهرمانی گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت كنم اما دو گلی كه نفت به ثمر رساند به لحاظ داوری مشكوك بود. بعد از فشارهای زیادی كه روی تیم ما به وجود آمد امروز متاسفانه این فشارها مشخص شد. به غیر از این دو گل قهرمانی قضاوت خوبی داشت. در مورد این دو گل هم كارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند.

مظلومی درباره تیم نفت آبادان تصریح كرد: این تیم نشان داده كادر فنی خوبی دارد و روی آن كار شده است. من در آبادان مربیگری كرده‌ام و می‌دانم كه فشار تماشاگران و حمایت آن‌ها می‌تواند به سود این تیم باشد. دیدید كه اینجا غریب بودیم و تماشاگر آبادانی در ورزشگاه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال كه چرا كنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تیم نفت كنار خط نیامدم.

مظلومی درباره آسیب‌دیدگی مجتبی جباری عنوان كرد: یكی از ضربه‌هایی كه خوردیم آسیب‌دیدگی بی‌موقع جباری بود. آسیب‌دیدگی او همه برنامه‌های تاكتیكی ما را بهم زد و من مجبور شدم ایمان مبعلی را درحالی كه گرم نكرده بود به زمین بفرستم. جباری دچار كشیدگی شد و فرهاد مجیدی هم به همین مشكل دچار شده است و باید دید این دو به بازی آینده می‌رسند یا خیر.
سرمربی استقلال اضافه كرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌شود در همه بازی‌‌ها برای نباختن به میدان رفت. حریف هم تلاش كرد. به هرحال بازیكنان ایرانی حرفه‌ای هستند و باید درك كنند كه اگر رد چند مسابقه پیروز شدند نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند.

وی درباره بهبودی امیدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازیكن 90 دقیقه‌ای نیست. نبود آرش برهانی در خط حمله همه ما را دچار مشكل كرده و امیدوارم كه روانخواه بازیكن 90 دقیقه‌ای شود.
مظلومی درباره اینكه آیا استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان این بود كه جزء تیم‌هایی باشیم كه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. بازی‌های سخت خود را در دور رفت گذراندیم و در دور بازگشت بازی‌های بهتری را در خانه داریم. مطمئن باشید سهمیه آسیا را كسب می‌كنیم و برای قهرمانی هم تلاش خواهیم كرد.
در پایان كنفرانس خبرنگاران آبادانی به دلیل احترام گذاشتن پرویز مظلومی به هواداران نفت برای وی دست زدند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی گفت:‌ از عملكرد بازیكنانم اصلا راضی نیستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شكست 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی اظهار كرد: از باخت استقلال ناراحتم اما در عین حال این پیروزی را به صنعت نفت تبریك می‌گویم، آن‌ها خوب بازی كردند و مزد بازی خوب خود را نیز گرفتند.

مظلومی ادامه داد:‌ نفت در نیمه اول برخلاف جریان بازی به ما گل زد، ما سعی كردیم پس از آن جریان بازی را به دست بگیریم اما متاسفانه تعدادی از بازیكنان ما دستوراتی را كه به آن‌ها داده بودیم در زمین پیاده نكردند.

سرمربی تیم استقلال با بیان این كه از بازیكنانم اصلا راضی نیستم، افزود: بازی بسیار پر فشار و حساسی بود، من از عملكرد بازیكنانم اصلا راضی نیستم. در حالی كه می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال كه آیا استقلال پس از پیروزی در داربی مغرور شده است، گفت: خیر. ما از این لحاظ اصلا مغرور نشده‌ایم،فكر می‌كنم پس از داربی كمی از نظر داوری بر روی بازی‌های ما حساسیت ایجاد شده است. احساس می‌كنم هر دو گل نفت مشكوك بود اما در مورد داوری اظهارنظر نمی‌كنم و به قهرمانی هم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه در رابطه با عملكرد صنعت نفت نیز اظهار داشت: آن‌ها كار فنی خوبی را در این بازی انجام دادند، ممكن است كه ضعف‌هایی را داشته باشند اما مقابل تماشاگران خود بسیار خوب بازی كردند، ما در همه شهرها تماشاگر داریم اما در آبادان غریب هستیم. ضمن این كه از محبت تماشاگران آبادان در ابتدای بازی نیز تشكر می‌كنیم.

مظلومی همچنین در پاسخ به این سوال كه چرا در این بازی اصلا از روی نیمكت استقلال تكان نخورد، گفت: من مدیون نفت هستم و هواداران نفت از من انتظار دارند و من با این كار به آن‌ها پاسخ دادم.

سرمربی تیم استقلال در مورد دلایل باخت تیمش نیز گفت: یكی از دلایل اصلی باخت ما آسیب‌دیدگی جباری در نیمه اول بود كه باعث شد مبعلی با بدن گرم نكرده وارد زمین شود. ضمن این كه نبود آرش برهانی هم خط حمله ما را با كمبود بازیكن مواجه كرده بود.

مظلومی با بیان این‌كه استقلال حتما در این فصل سهمیه آسیایی را خواهد گرفت، ادامه داد: به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما بازیكنان ما حرفه‌ای هستند و این باخت تاثیری روی تیم ما نمی‌گذارد، در عین حال نباید نتیجه این گونه رقم می‌خورد. مطمئن هستم كه تیم ما سهمیه آسیایی را خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

* در روزهای گذشته دختری خردسال که بر اثر یک حادثه دلخراش از ناحیه هر دو چشم مصدوم و نابینا شده و در آستانه نابینایی کامل قرار گرفته در محل تمرینات استقلال حضور پیدا کرد که با استقبال کادرفنی و بازیکنان استقلال مواجه شد. ایمان مبعلی در اولین لحظه برخورد با کودک نابینا ضمن ابراز تاسف از این حادثه آمادگی خود را جهت تقبل هزینه‌های ادامه درمان فاطمه را اعلام کرد. تا به این لحظه تلاش پزشکان برای بازگرداندن بینایی فاطمه بی‌نتیجه مانده، هرچند طبق اعلام نظر پزشکان در صورت استمرار درمان و انجام عمل جراحی به موقع در آتیه امکان بازگرداندن قسمتی از بینایی این کودک وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1008
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ناصر حجازى مدیر فنى تیم استقلال گفت: آبى پوشان شرایط ایده آلى دارند و از چند هفته پیش وضعیت بهترى پیدا کرده اند. او افزود: استقلال شرایط ایده آلى دارد ما چند هفته اى است روى دور برد قرار گرفتیم و این روند ادامه دار است و قرار نیست متوقف شویم.وى ادامه داد: استقلال بعد از پرسپولیس به یک تیم واقعى تبدیل شده است این تیم با نفراتى که در اختیار دارد روز به روز بهتر مى شود و هیچ تیمى نمى تواند این روند رو به رشد را متوقف کند.حجازى با اشاره به عدم دخالت در امور فنى استقلال تصریح کرد: من مدیر فنى تیم هستم اما قرار نیست در کار سرمربى تیم دخالت کنم؛ اگر نکته اى به نظرم آید که به درد تیم بخورد حتما آن را به مظلومى اعلام مى کنم اما دخالتى در کار وى ندارم زیرا مى دانم وى سرمربى تیم است و باید تصمیم نهایى را اتخاذ کند.وى در خصوص شرایط دروازه بان ها و حضور محمدى و طالب لو دروازه بان تیم اظهار داشت: محمدى و طالب لو شرایط خوبى دارند و هر ۲ آماده هستند. این مساله رقابت را در آنها افزایش داده است من با آنها در خصوص نقاط ضعف و قوتشان صحبت مى کنم اما هیچ وقت به سرمربى تیم نمى گویم از محمدى استفاده کند یا طالب لو زمانى که بحثى در این مورد مطرح مى شود اعلام مى کنم هر کدام که آماده ترند باید درون دروازه تیم قرار گیرند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران دیروز زیر بارش باران برگزار شد. تیم فوتبال استقلال تهران که براى دیدار با صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم رقابت هاى لیگ برتر آماده مى شود، دیروز تمرین خود را زیر بارش باران در زمین صنایع دفاع و پشت درهاى بسته برگزار کرد.در این تمرین که از ساعت ۱۵ آغاز شد و به مدت ۹۰ دقیقه طول کشید،خبرنگار و هوادارى حضورنداشت. بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کردند و سپس بازى با توپ را به صورت ۴ به ۲ انجام دادند.میلاد میداودى مهاجم مصدوم استقلال در تمرین شرکت کرد اما آرش برهانى به دلیل مصدومیت غایب بود.آبى پوشان امروز صبح آخرین تمرین خود را در زمین صنایع دفاع انجام خواهند داد و سپس ساعت ۱۶ براى بازى با صنعت نفت عازم آبادان خواهند شد.گفتنى است استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه تختى آبادان با صنعت نفت مسابقه خواهد داد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 794
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، رضا رجبی پیشكسوت و مدیرآكادمی باشگاه استقلال گفت: امسال استقلال هم یك تیم درونی و هم یك تیم بیرونی پرقدرت دارد. در روزهای گذشته دشمنان استقلال كه در زمین نتوانسته بودند بر این تیم فائق بیایند سعی داشتند تا این مجموعه را به حاشیه بكشند ولی اتحاد و همدلی كه در استقلال وجود دارد شكست دیگری را به آنها تحمیل كرد. وی ادامه داد: امسال قلب همه برای استقلال می‌تپد و هر كسی، در هر جایگاهی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا این تیم موفق باشد. در استقلال امسال جو مثبتی وجود دارد و انسان‌های بزرگ و عاشقی حضور دارند. حس برتری جویی در استقلال موج می‌زند و حالا همه می‌بینند تیمی كه در ابتدای فصل بیشترین مشكلات را داشت، حالا تبدیل به جدی‌ترین مدعی قهرمانی شده است. وی افزود: بازی با راه‌آهن سخت‌ترین بازی نیم فصل بود. چرا كه راه‌آهن از باخت نمی‌ترسید و با تمام وجود بازی می‌كرد. حق استقلال پیروزی و كسب سه امتیاز بود و چنانچه در نیمه اول ضربه میداودی وارد دروازه می‌شد، در نیمه دوم استقلال با توجه به سرعت و خلاقیت بالای مهاجمانش می‌توانست نتیجه بهتری را هم كسب كن



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی با سایت رسمی باشگاه استقلال به گفتگو نشست و از برخی بی‌دقتی‌ها لب به سخن گشود. حرف‌های سرمربی موفق استقلال پیش روی شماست: بعضی اشخاص كه نمی‌توانند موفقیت فنی استقلال را ببینند خواسته یا ناخواسته برای این باشگاه مردمی اقدام به حاشیه‌سازی می‌‌كنند. رفاقت من با آقای فتح‌اله‌زاده سفت و محكم و قدیمی است و من بهتر از هر كسی می‌دانم كه برخی حرف‌ها حرف‌های ایشان نیست. دلیلش هم قرارداد دوساله‌ای است كه ایشان با من بسته‌اند آن هم در حالی كه خود من قرارداد یكساله پیشنهاد كردم اما خود آقای فتح‌اله‌زاده قراداد دوساله پیش‌روی من گذاشت. مظلومی در ادامه افزود: امیدوارم برخی دوستان در تنظیم مصاحبه‌‌‌‌هایشان دقت كنند تا این باشگاه مردمی كه روند موفقیت را طی می‌كند ضربه نخورد و بهانه دست دشمنان این تیم ندهند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 784
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیریت باشگاه استقلال به یك سوال پیش‌ آمده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال پاسخ گفت. فتح‌اله‌زاده در پاسخ به این سوال كه «از قول شما نوشته‌اند برای فصل آینده در استقلال دنبال مربی هستید؟» گفت: من این مصاحبه را با یك خبرگزاری رسمی انجام داده‌ام اما متاسفانه برداشت آن دوستان در آن روزنامه اشتباه بوده است. آقای مظلومی سال بعد هم مربی استقلال است و ما از ایشان بسیار راضی هستیم، متاسفانه دوستانی كه به لحاظ فنی نمی‌توانند با آقای مظلومی برابری كنند دنبال ایجاد حاشیه در جاهای دیگر هستند و از هر حرفی می‌خواهند به سود خودشان استفاده كنند. آقای مظلومی مربی ما هستند و برای سال آینده هم در خدمتشان خواهیم بود چرا كه با ایشان قرارداد داریم. از دوستانمان در مطبوعات و رسانه‌ها هم خواهش می‌كنم كه دقت كافی را در موارد مختلف داشته باشند تا حاشیه‌سازان به هدف خودشان بر علیه این تیم مردمی نرسند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مظلومی: فتح‌الله‌زاده خواست قرارداد دو ساله امضا كنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده خودش خواست كه با من قرارداد دو ساله امضا كند.

A0897964.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی كه از بی دقتی برخی ها گله مند است در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال اظهار داشت: بعضی اشخاص كه نمی‌توانند موفقیت فنی استقلال را ببینند خواسته یا ناخواسته برای این باشگاه مردمی اقدام به حاشیه‌سازی می‌‌كنند. رفاقت من با آقای فتح‌الله‌زاده سفت و محكم و قدیمی است و من بهتر از هر كسی می‌دانم كه برخی حرف‌ها حرف‌های ایشان نیست. دلیلش هم قرارداد دوساله‌ای است كه ایشان با من بسته‌اند آن هم در حالی كه خود من قرارداد یك ساله پیشنهاد كردم اما خود آقای فتح‌الله‌زاده قراداد دو ساله پیش‌روی من گذاشت.


مظلومی افزود: امیدوارم برخی دوستان در تنظیم مصاحبه‌‌‌‌هایشان دقت كنند تا این باشگاه مردمی كه روند موفقیت را طی می‌كند ضربه نخورد و بهانه دست دشمنان این تیم ندهند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 833
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ به خاطر احترامی كه برای آبادانی‌ها قائلم قبل از بازی از آنها رخصت می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازیكنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و در طول هفته نیز تمرینات مؤثری را پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: برای دیدار مقابل صنعت نفت آمادگی كامل داریم و من نیز علاقه خاصی به آبادان و مردم خوبش دارم. تماشاگران این شهر بسیار خونگرم و دوست‌داشتنی هستند و مطمئنا پیش از مسابقه برای حضور روی نیمكت استقلال از آنها رخصت می‌گیرم.

وی گفت: از اینكه هواداران آبادانی در ورزشگاه حضور پیدا می‌كنند، خوشحال هستم چون بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. امیدوارم آنها دیگر با محرومیت مواجه نشوند و بتوانند تا پایان تیم از تیم محبوب خود حمایت كنند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص شناخت از كاسیمیرو سرمربی نفت گفت: وی مربی خوبی است و از بازیكنان سخت‌كوشی استفاده می‌كند. آنها از امتیاز میزبانی برخوردارند و از بازیكنانم خواسته‌ام با دقت كامل در این مسابقه به میدان بروند چون با 3 امتیاز این بازی وضعیت‌مان در جدول بهبود خواهد كرد.
مظلومی در خصوص غایبین تیم استقلال در آبادان گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما یوسفی، برهانی و كوشكی از مصدومان ما هستند.

وی در خصوص این شایعه كه بازیكنان استقلال به خاطر همراهی نكردن تیمشان در شهرستان‌ها به عمد اخطار می‌گیرند، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از كجا نشأت می‌گیرد ولی به این نتیجه رسیده‌ام كه هرگاه استقلال خوب نتیجه گرفته این حواشی را برای تیم ما به وجود می‌آورند.
استقلال روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()